mikä paras ratkaisu ikävään? ottaa ja lähteä ja jättää tämä tienoo ettei tarvitse kaipauksen kohdetta nähdä tai jotain sinnepäin.
ikävä sitähän se on
6
197
Vastaukset
- en tiedä
menee nyt intuitiot kuperkeikkoja tällä kaipaajalla, joten nukkumaan...
- ikävä, ikävä ...
jaahah... elämä välillä on tosi vaikeaa. jospa se siitä tai ei sitten.
- en tiedä
ikävä, ikävä ... kirjoitti:
jaahah... elämä välillä on tosi vaikeaa. jospa se siitä tai ei sitten.
eikö paras ratkaisu olisi nähdä? En minä ainakaan luovuttaisi!
- tunteille stop
Siis parasta tietenkin olisi, ettei missään näkisi koskaan. Sitten ehkä pikkuhiljaa tunteet laantuisi.
- ikävä, ikävä...
sitä olen ajatellut ja huomannut että kun ei nää niin ei nin pahalta tunnu, mutta kun pakostakin joutuu tekemisiin ko henkilön kanssa aina silloin tällöin harrastusasioissa.
- tunteille stop
ikävä, ikävä... kirjoitti:
sitä olen ajatellut ja huomannut että kun ei nää niin ei nin pahalta tunnu, mutta kun pakostakin joutuu tekemisiin ko henkilön kanssa aina silloin tällöin harrastusasioissa.
Sitten tuo näkemättömyys ei toimi jos pakosti törmää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760