Haluaisin halia ja suukotella, hipaista ja olla lähellä.
Ikävä silmiäsi, hymyäsi, ihan kaikkea sinussa.
Ikävä sinua kulta
10
438
Vastaukset
- Sinua sinua ainavaan
Ehkä vielä arvaa kuinka paljon sua R....
Sinusta en mitään haluaisi unohtaa.
Ei ole mitään korjattavaa.
Ikävöin en nyt muuta voi.- älä unohda!
Miksi et muuta voi? Ikävä on.
- 113
Enpä olis enää arvannut... Mutta samat sanat.
- "on myös kiva"
Voit sinä, jos koko nimeni muistat ja työpaikan, ottaa yhteyttä.. Osaan olla hiljaa, lupaan. Mulle ois vaan tärkeää tietää että se todella oot sinä ja oot edes elossa.. Siis soita, tulen vaikka heti sun luo ja pussaan rikki, vaikka toiselle puolelle Suomea..
- zator
Kuin myös sinua.
- voi meitä:/
Aih! Kuin myös. Olisiko hänkin sitä mieltä.. En tiedä!
- voispa
pyörähtää edes kahvilla
sillä suunnalla
ja pullalla
ja jäätelöllä ja santsikupilla
ja oikeastaan
vois kyllä syyäkin jotain
ruokaakin
välillä
Orjuus, eikös se ole laitonta pitää orjaa,
hyihyi, kurja orjuuttaja.- vatsa täyteen vain
Pikkupyörähdys olisi paikallaan. Kenenkähän valitsisin sinun seuraksesi. Täytyy miettiä.
- naapurissa kaivataan
Joko oot lähteny kesälaitumille, sua ei näkyny,,?
- piikkilankaaa
Viikko vielä töitä ennenkuin tämä villivarsa pääsee laitumille :D Entäs itse?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242921No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760