satiaiset

loppuelämän selibaattiko?

Moikka!

Sain ex- mieheltäni erittäin ikävän "lahjan" kun hän tuli ulkomaan matkalta kotiin.

Selvisi että hän oli käynyt vieraissa ja saanut satiaiset, otin välittömästi eron hänestä.

Nyt olen eri voiteilla ja liuoksilla (reseptivapailla) yrittänyt päästä näistä kiusallisista otuksta eroon.. mikään ei auta.

Olen käynyt asian kanssa eri ihotauti lääkäreillä, erikoislääkäreillä, lääkäreillä..

Sain reseptin, suun kautta otettavaan lääkeeseen
2x4pientä tablettia (en muista merkkiä), lääkärit vaan pyörittelee päätään etteivät voi auttaa!

Onko kenelläkään vastaavaa kokemusta?

Markkinoilla ei ole tuotetta jota en olisi kokeillut... Minusta on tullut myös "ylihygieninen" petivaatteet vaihdan jokapäivä ja pesen ne 90asteessa, ja silitän.. ja taas kokeilen jotain ja usitea kertoja kokeillusta hoitomuodoista..

Onkohan tää nyt sitten lopullinen tuomio, ei sekiä enään ikinä!

Kiitos kaikille jotka vastaatte, asiallisia vastauksia.

13

3835

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihmettelevä

      kai ajoit karvat pois, täysin posliiniksi?
      eikö satiaiset siihen ja lääkkeisiin kuolleet/hävinneet??

      Kun olin tietävinäni, että satiaiset viihtyy vain häpy- ja kulmakarvoissa...

      • ikuinen selibaattiko?

        Moikka!

        Kyllä on ajeltu.. ja oltu ajelematta, kaikkea on kokeiltu..

        On myös tehty "laajempi" hoitoalue, kun normaalisti.. eli koko vartalo.. varpaista niskaan on hoidettu.. varmuuden vuoksi myös hiukset ja kulmakarvat..

        Tää rupee olemaan kohta toivotonta..

        Onneksi on sen verran niskarankaa ja olen sen verran vastuuntunoinen etten mene tartuttamaan tätä kehenkään..

        Mutta pienenä varotuksena.. satiaisia vastaanhan ei voi suojautua millään. ei ole sillaista suojamuotoa, jolla näitä vastaan voisi suojautua.

        Lisää vastauksia odotellen,


      • Hui
        ikuinen selibaattiko? kirjoitti:

        Moikka!

        Kyllä on ajeltu.. ja oltu ajelematta, kaikkea on kokeiltu..

        On myös tehty "laajempi" hoitoalue, kun normaalisti.. eli koko vartalo.. varpaista niskaan on hoidettu.. varmuuden vuoksi myös hiukset ja kulmakarvat..

        Tää rupee olemaan kohta toivotonta..

        Onneksi on sen verran niskarankaa ja olen sen verran vastuuntunoinen etten mene tartuttamaan tätä kehenkään..

        Mutta pienenä varotuksena.. satiaisia vastaanhan ei voi suojautua millään. ei ole sillaista suojamuotoa, jolla näitä vastaan voisi suojautua.

        Lisää vastauksia odotellen,

        ...kaikille myrkyille vastustuskykyisiä sairaalasatiaisia???

        Tosipuheissa, tietääkö kukaan, onko joissain maissa olemassa normaalia "äkäisempiä" satiaskantoja. Viittaan tällä mm. Veli Venäjään, jossa riehuu sellaisia kuppa ym. tauteja, joihin ei enää tahdo tavanomaiset myrkyt tehota... *HUI*

        Tämä ei ole provo. Olen Itärajallakin elänyt.


    • arsti

      satiaisista pääsee kyllä eroon aivan tavanomaisin keinoin, joista jo kertomuksessasi kerroit.
      = juttusi on pelkkä provo...

      • ikuinen selibaattiko?

        Kiitos vaan vastauksista.
        Valitetettavasti höpöhöpö.. tää on totta.

        Ihmeen asiallisia vastauksia olen saanutkin, että ei mitään ihan "järjetöntä".

        Jos kenelläkään on tiedossa jokin lääkitys tähän, esim. mitä on saatavilla jossain ulkomailla mutta ei suomessa, niin olisiko ystävällinen ja kertoisi. Olen valmis matkustamaan vaikka mihinkä jos vaan pienikin toivon kipinä löytyy saada tämä vaiva pois...

        Mietin muuten että kuinkahan moni tälläsen tartunnan saadessaan on vastuuntuntoinen, onko näin että kohta tämä onkin "yleinen ongelma" ja sitten vasta aletaan toimia.. kyselin lääkäriltä myös että onko mahdollista että joku rupeisi tutkimaan tätä "kantaa" jossain laboratoriossa, ja yrittäisi kehitellä jonkun tappavan myrkyn, ei kuulemma kukaan rupea, kun kyse on vain yksittäisestä tapauksesta.. luulen vaan, että kohta kyseessä ei voi olla yksittäinen tapuas..

        Kaikesta huolimatta kaikille oikein mukavaa kesää!


      • aatami
        ikuinen selibaattiko? kirjoitti:

        Kiitos vaan vastauksista.
        Valitetettavasti höpöhöpö.. tää on totta.

        Ihmeen asiallisia vastauksia olen saanutkin, että ei mitään ihan "järjetöntä".

        Jos kenelläkään on tiedossa jokin lääkitys tähän, esim. mitä on saatavilla jossain ulkomailla mutta ei suomessa, niin olisiko ystävällinen ja kertoisi. Olen valmis matkustamaan vaikka mihinkä jos vaan pienikin toivon kipinä löytyy saada tämä vaiva pois...

        Mietin muuten että kuinkahan moni tälläsen tartunnan saadessaan on vastuuntuntoinen, onko näin että kohta tämä onkin "yleinen ongelma" ja sitten vasta aletaan toimia.. kyselin lääkäriltä myös että onko mahdollista että joku rupeisi tutkimaan tätä "kantaa" jossain laboratoriossa, ja yrittäisi kehitellä jonkun tappavan myrkyn, ei kuulemma kukaan rupea, kun kyse on vain yksittäisestä tapauksesta.. luulen vaan, että kohta kyseessä ei voi olla yksittäinen tapuas..

        Kaikesta huolimatta kaikille oikein mukavaa kesää!

        itselläni oli teininä satiaisia,ja kyllä se lääkäri sai ne hoidettua pois.

        en muista,mtä linimenttiä kaytin,mutta vaiva poistui(vaatii oman aikansa,ja itsetyydystä,että jaksaa)


      • kkk
        ikuinen selibaattiko? kirjoitti:

        Kiitos vaan vastauksista.
        Valitetettavasti höpöhöpö.. tää on totta.

        Ihmeen asiallisia vastauksia olen saanutkin, että ei mitään ihan "järjetöntä".

        Jos kenelläkään on tiedossa jokin lääkitys tähän, esim. mitä on saatavilla jossain ulkomailla mutta ei suomessa, niin olisiko ystävällinen ja kertoisi. Olen valmis matkustamaan vaikka mihinkä jos vaan pienikin toivon kipinä löytyy saada tämä vaiva pois...

        Mietin muuten että kuinkahan moni tälläsen tartunnan saadessaan on vastuuntuntoinen, onko näin että kohta tämä onkin "yleinen ongelma" ja sitten vasta aletaan toimia.. kyselin lääkäriltä myös että onko mahdollista että joku rupeisi tutkimaan tätä "kantaa" jossain laboratoriossa, ja yrittäisi kehitellä jonkun tappavan myrkyn, ei kuulemma kukaan rupea, kun kyse on vain yksittäisestä tapauksesta.. luulen vaan, että kohta kyseessä ei voi olla yksittäinen tapuas..

        Kaikesta huolimatta kaikille oikein mukavaa kesää!

        Ovatko ne jotenkin erilaisia kuin yleensä? Näkyykö paljaalla silmällä?


      • N44
        kkk kirjoitti:

        Ovatko ne jotenkin erilaisia kuin yleensä? Näkyykö paljaalla silmällä?

        Juttu on provo. Tehokkaalla täishampoolla lähtee satiaiset. Hoito on paras uusia vielä parin viikon kuluttua. Tuollaista satiaiskantaa ei olekkaan, joka mukamas ei lähtis. Ketjun aloittajalla on nyt mielikuvitus valloillaan. Toivon mukaan kukaan ei tästä höpöjutusta kovin säikähtänyt.


      • Anonyymi
        N44 kirjoitti:

        Juttu on provo. Tehokkaalla täishampoolla lähtee satiaiset. Hoito on paras uusia vielä parin viikon kuluttua. Tuollaista satiaiskantaa ei olekkaan, joka mukamas ei lähtis. Ketjun aloittajalla on nyt mielikuvitus valloillaan. Toivon mukaan kukaan ei tästä höpöjutusta kovin säikähtänyt.

        Juttu ei ole provo. Mulla sama vaiva täiden kanssa. On täysin mahdollista, että ne tulevat vastustuskykyisiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juttu ei ole provo. Mulla sama vaiva täiden kanssa. On täysin mahdollista, että ne tulevat vastustuskykyisiksi.

        Oletko päässyt nyt täistä eroon?


    • Lude

      Ainakin napalmilla tai rikkihapolla.....suosittelen!

    • Anonyymi

      Oletko nyt päässyt satiaisista?

      • Anonyymi

        70-luvulla oli Kutkasin- ja Scabinol-nimisiä linimenttejä, ja johan sai saddarit kyytiä.


    Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      104
      1656
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      80
      1285
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      92
      1200
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      142
      1148
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      3
      1136
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1049
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      21
      1031
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      952
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      937
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      11
      824
    Aihe