harmi kun ei ilkee ajaa bmwllä

Ajan jollain muulla

Bmw on hiljainen ja laadukas auto ja hyviä koneita löytyy mutta ei kerta kaikkiaan ilkee ajaa bmwllä. Syy on idiootit bmw kuskit. Ajatte kuin täysin vailla järjen häivääkään yleisellä tiellä. Täysin kusipäistä liikennekäyttäytymistä enkä kerta kaikkiaan pysty istumaan bmwn rattiin . Harmi sillä autot on hyviä tuotteita mutta kuskit kusipäitä liian iso osuus. harmi.

33

362

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei se ole harmi

Se ei ole harmi, et nimittäin ansaitsekkaan BMW:tä. BMW:n ratissa kun istuu yleensä Mies tai Nainen joka ei välitä muiden mielipotesitä ja on sitä kuuluisaa "munaa" elää omaa elämäänsä eikä anna muiden mielipiteet vaikuttaa omiin päätöksiinsä/elämäänsä.. Itse elän itselleni ja mulla on "munaa" jättää trollaavat pennut täysin omaan arvoonsa.. Sinun siis ei tarvitsekkaan. Jos jotain harmillista kumminkin etsitään sitä löytyy mediasta, on jos jonkinlaista tapahtunut ja jos jossain autoilla.. Vain BMW muistetaan mainita ja otsikoissa korostaa jos kyseessä bmw.. Näihin uskovat ovat median talutushihnassa, teitä kontrolloidaan.. Voisiko sanoa että apinaa koijataa "kummelia lainaten" ei minulla muuta :)

• ----

Kiitos nauruista!

• ei se ole harmi
        ---- kirjoitti:

Kiitos nauruista!

Ollos hyvä :)

• todistetavasti jälle

BUAHAHA AHAAAAAAAA!!! mikä naurettava juuri bmw mulkun kirjoitus ! juuri tuosta syystä en ilkee ajaa bmwllä. Hmm jospa kirjoittaja olikin ihan tosissaan ja on oikeasti noin I D I O OT T I ???

BMW on pilannut maineensa.

• hyväksy itsesi
        todistetavasti jälle kirjoitti:

BUAHAHA AHAAAAAAAA!!! mikä naurettava juuri bmw mulkun kirjoitus ! juuri tuosta syystä en ilkee ajaa bmwllä. Hmm jospa kirjoittaja olikin ihan tosissaan ja on oikeasti noin I D I O OT T I ???

BMW on pilannut maineensa.

Ole sujut "minuutesi" kanssa.. Mene peilin eteen ja toista useaan otteeseen :olen tärkeä ihminen, minulla on vahva itsetunto vaikka minä olen vain harmaata massaa! Harkitse myös ammatti apua ja käänny lääkärin puleen jos vieläkin tunnet katkeruutta parempi osaisia, hyvän itsetunnon omaavia ihmisiä kohtaan... Jotka itse päättävät mitä tahtovat ilman median käskyjä.. ;) ;)

• Bimmerin Sanomat

Miksei koskaan uutisoida: "Vaaratilanne: 30 Toyota-kuskin letka hurjasteli moottoritiellä" tai "nuorukainen ajoi Kiallaan 220 km/h tutkaan".

Muiden uutisten kohdalla ei edes koskaan mainita merkkiä, mutta kun jotain negatiivista tehdään Bimmerin puikoissa, merkki muistetaan aina mainita uutisoinnissa.

• itsensä petturi

ompas aloittaja keksinyt itsensä pettämiseksi huonon tekosyyn rahan puutteeseen.

• servicess

samoin bmw huollot on surkeaa tasoa uusimman TM mukaan

• surkea tuote

surkeat huollot.

• sinunlaisia...

reppanoita on Suomi vääräällään eli ihmisiä, jotka elävät sopulin lailla toisten mielipiteiden mukaan. Teikäläiset nousee seisomaan junien ja lentokoneiden käytäville kuvittellen pääsevänsä paljon ennen muita ulos, teikäläiset ostaa vaatteet ja autot sen mukaan, mitä jokin lehti suosittellee. Olet harmaata massaa!! Kaikki automerkit on kusipäitä. Pari päivää sitten VOLVO teki u-käännöksen ja moottripyöräilijä kuoli. Lasten päälle ajaja on tod. näköisesti liikkeellä skeidalla. Vain BMW aiheuttaa niin paljon kateutta, että se mainitaan negatiivisessä yhteydessä.! Omapahan on valintasi. Itse pääsin vuosi sitten ohi ko. ennakkoluulosta ja nautin upeista ajo-aminaisuuksista vuoden vanhalla 5-sarjan bemarilla. Hyvää ja turvallista autoilukesää kaikille! B)

• aivan totta komppaan

Esimerkiksi juuri tämä lasten päälle ajaja.. Kyllä olisi päivittäin otsikoissa esimerkiksi iltalehdessä jos ajaja olisi Bmw merkkisellä autolla.. "karhukopla jahtaa bmw:tä" "Tappaja Bmw iski jälleen" yms yms.. Suorastaan naurettavaa katseltavaa medialta jos vaan on älyä lukea niitä, vertailla muihin automerkkien tapahtumiin onnettomuuksii.. Yleensä kun automerkki on joku muu jos merkkiä ei mainita ollenkaan. Bmw taas löytyy jo otsikosta etusivulta

• nesv

Mitäs täälä sitte valitat? Eiköhän siihen voi itse vaikuttaa miten liikentees käyttäytyy ,eikä tarvi mennä valtavirran mukana. T:bemaristi joka ajaa rajoitusten mukaan

• olisit sanonut.

Olisit sanonut suoraan. "T : Ketjun aloittaja, harmaan toyotan omistaja harmaassa tuulipuvussa"

• BMW:n ostanut

Tosimiehet ostavat sitä mitä haluavat ja surkeat reppanat tuulipuvuissaan katselevat muista mallia.

• minä myin

bmw:ni naapurin teineille ralliautoksi ja ostin oikean auton.

• Bmw 335i e92

Totuus aloittajalla on se ettei uskalla ajaa Bmw kun pelkää mitä muut ajattelevat.. Voi voi kun säälittävää ja menisit jollekkin itsetunnon kohotus kurssille. Oikeastaan on ehkä kuitenkin parempi että ajat hiirenä Tojotalla ja Hyundailla, tuulipuku ja harmaa väri ovat tuollaisen Disney hiirulaisen parhaat ystävät tässä armottomassa maailmassa kun ei ole oikein menestystäkään tullut ja opinnotkin varmaan jääneet kesken. Tojo on sulle varmaan hyvä, vaikka vähän kateellisena täällä avaudutkin.

• annakko peppua

Ja bemari juuri oikea sinulle ja poikakaverillesi.

• Näinhän se on...

Mieluummin tuulipuku hetero ja alla harmaa tojo kuin tyyllikkäästi pukeutuva hintti pinkissä BMW:ssään =))))

• mene sinäkin...

tojohomo myymään per****täs, että saat karvanopat corollaas!

• 530da

TAITAA "MULUKUNKUULAA" VITUTTAA KUN EI SAA BIMMERIÄ ITSELLEEN!

• EIHÄN BMW:N MAI-

Netta pilaa kuin nämä finninaamaiset lippalakkiklopit ruosteisine tuontiromuineen. Eri asia on nämä passat ja audikuskit jotka pilaa koko liikenteen.

• ddaass

Onnittelut teit oikeat johtopäätökset. Bmw kuskit ovat kaikki lauma kusipäisiä idiootteja, jotka ammutaan heti ensimmäisinä, kun vallankumous alkaa.

• kesäbemmu

No jaaha,on se vaan jännä kun ajaa Bemarilla,niin joku kaista*****,tulee ärsyttämään ja koettaa saada aikaan kiihdytysajoa,en lähde. Tämä ilmiö on nähtävissä etec.liikennevalojen vaihtuessa .Autostani kun löytyy tarvittavat tehot ilman,että sitä tarvii testailla,ja on nautinto ajaa ilman kolinaa,pauketta ja ryskettä ja meno on jämäkkää.Itse kun ajan laatu-autolla ajan takuulla rajoitusten mukaan,ihan sen takia, että en halua teidän kiveniskujanne tuulilasiin enkä maalipintaan.

• ajan mopolla

Tiädättekö mitä eroa on entisajan hevosmehellä ja japsiauton kuljettajalla?

Ei mitään ...

• *_*
    • consultant DI

romuilla ajavat hiirulaiset pelkäävät ja levittävät tuota ennakkoluuloista ja vainoharhaista pelkoa myös läheisiinsä, ei uskalla ajaa BMW:llä betonilähiön naapuri suuttuu.. Menestys ei osunut tämänkertaisessa arvonnassa teidän käsiinne ettekä itse osanneet sitä vaatia lukemalla kova palkkaisiin ammatteihin yliopistossa.. Tyhmien eläinten joukkoon ei sovi helmeä heittää. Terveisin Bmw ja Mercedes forever

• xx09xx

naurettavaa keskustelua..

• K-sarja

Näyttäisi siltä että BMWn hankkii lajityyppi joka myös välittää siitä mitä muut ajattelee autovalinnasta. Tämä lajityyppi uskoo että auto määrittää myös arvostuksen ja menestyksen vaikka asia onki juuri päinvastoin.

Tämä BMW lajityypin vuoksi itsekin olen kyseiset kulkineet jättänyt kauppaan vaikka hiljaisuus ja laatu ovatkin vaikuttavia. Mersuun ja Audiin ei liity ihan yhtä mustavalkoinen lajityyppi.

Huom! tarkoitin vain BMWn nelipyöräisiä kulkineita. 2-pyöräisiin ei liity samaa ilmiötä. No autohan on muutenkin vain kulkemista varten. Ajamisesta nautiskellaan 2-pyöräisillä

• hehahiho

Tai sitten he valitsevat todellakin vain auton joka on laadukas ja hiljainen sekä teknisesti uusinta mahdollista. Eli sen auton. En tiedä sitte mitä kaltaisesi tekevät, itse en ainakaan alkaisi autokaupassa miettimään sinunkin mielipidettä ostanko auton vai en, saati muiden.. Jos se minua mielluttää sen otan. Heikkoakin heikompi itseluottamus täytyy olla jos antaa kateellisten finniturpaisten provojen päätöksiinsä vaikuttaa.

• kyllä se niin on

että se on vähä mietittävä mitä muut siitä autosta ajattelee ja valinta tehtävä muidenkin mielipiteitä kuunnellen.

• hehahiho
        kyllä se niin on kirjoitti:

että se on vähä mietittävä mitä muut siitä autosta ajattelee ja valinta tehtävä muidenkin mielipiteitä kuunnellen.

BMW:llä hyvä mainekkin autona, pitää olla tyhmä jos ostamassa uutta BMW:tä ja ajattelee en voi ostaa koska 320 e36 on nuorten suosiossa. Se on selvä jos joku tuolla ajaa uudella f10 bmw:llä esimerkiksi että ei siinä paljo katsella kuka sitä ajaa, sitä autoa kylläkin tarkoin, eikä muuten tule yhdelläkää kolmossarjan e36 mieleen ei edes sinulla ja sen tiedän.

Ja jos tosiaankin muiden mielipiteellä autosi ostat niin veikkaanpa että siinä on mies pienellä ämmällä ja todennäkösesti phoin tossunallakin.. mietit muiden ajatuksia... laadukkaasta autostasi :) esimerkiksi naapurien yms, niin oleppas fiksu poika , ota vihko käteen ja käy joka naapurista kysymässä "saanko ostaa bmw:n" herranjumala, tuollaisia kalliita ratkaisuja ja miettii jonku teinien mielipidettä "siis jos olisit ostamassa".

• Reppanatei uskalla

BMW on hyvä auto juuri sellainen kun haluan ja myös ajan BMW:llä. Heikko itsetunto ei saa pilata ajonautintoa eikä missään nimessä vaikuttaa automerkin valintaan. Olen kullut yllättävän usein tuon toteamuksen, että en voi ostaa BMW:tä tutavien janaapureiden takia.
      Aikaihmiset ja todella nössöjä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4188
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3163
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1348
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      929
    6. 134
      921
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe