"Miksi teillä ei ole rasvoja?"

Ihmiskunta Sinde

Tämä on vasta aksentinsiirto. Se ei sinällään vaikuta ulkonäkö-piirrevammojen syntyyn tai määrään, joita muuten anoreksia ei aiheuta.
-En saa nähdä lääkäriäni, hän voi olla mies.
Siis, hän on vain mielikuvitus-aggrigaatti, mies-gynekologi siimoituksineen. Ei hänellä ole silleen mitään väliä, ei hänestä voi välittää, ei hän ole naimisissa, en minä ole naimisissa, avioliitossa kanssani.
-Oletteko jotenkin sekaisin?
Rasvoja tulee yleensä käytetyksi laitoksessa. Tiedätkö, miksi niitä käytetään? Silmänpohjan säätelyyn esim. sukupuoleen. Ei suinkaan trombi-efektin tunnistamiseen tai luomiseen. Fammuni isä oli parturi-kampaaja, hän oli varmaan toiminut parturi-kampaajana jo 1800-luvulta, sen lopulta. Perittyään isältään ammatin, ehkä... En tiedä. Ainakin hän toimi parturi-kampaajana pienessä puukaupungissa jo 1900-luvun alussa. Millaistahan elämä oli silloin?
- Pelokasta.... Naiset kävelivät kaduilla pitkine ruutu-mekkoineen. Voin vain kuvitella, kuinka fammuni äidin sisar olisi halunnut, milloin mitäkin fammultani esim. säännöllisiä ruoka-aikoja, vähemmän leipää. Silloin maailmaa hallitsi pelottava kirkkokin. "Me ei niin oltu tekemisissä sen kirkon kanssa." Sähköjä ei vielä ollut, vaan lämmitettiin puilla. Myös silitys-rautoja joilla mekot silitettiin. ÄIdin täti asui kaukana, naapureihin ei saanut mennä. Se oli kiellettyä, ja olisi jopa voinut sairastua vakavasti. Tai joutua käytös-häiriöstä lastenkotiin. Lapsi siirrettiin sairaalasta hänen sairastuttuaan johonkin muuhun laitokseen, joka yleensä sijaitsi maaseudulla. Vain harvat kävivät koulua.....

2

87

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sam,Sam:Sinde-82

Ymmärrättehän, että minulla on kauhea suru lapsettomuudestani? En todellakaan tarvitse siihen, rasvatonta psykiatriaa, tai yleensä ylimääräistä työtä, en todellakaan tarvitse kokemusta ja tunnetta: vaarallisuudesta ja väkivaltaisuudesta, en assosiaatioin luotua harhaa ja ulkonäköpiirre-vammaa pyöreäpäisyydestä, en luotua tunne-harhaa läheisyydestä ja fokusaatiosta, en tunnetta ujoudesta, köyhyydestä ja vieraan ihmisen vaarallisuudesta.
      Olen yötä päivää töissä muutenkin.. Isovanhempani ovat töissä, äitini ja isäni ovat töissä, ja te haluatte: "Pitää rasvatonta psykiatriaa"; loukata feminiinisittä ja maskuliinisittä eleittä frustraatiossa julkisella identiteettihäiriöllä. Emme innostu tällaisesta alasta. Gynekologi löytyi, kuin apteekin hyllyltä, kapakasta hakemasta Minnesota-hoidoista tulevalla, sen työntekijöiden ulkonäköpiirrevammaisella lapsella, tulevaa synnyttäjää, jota ei koskaan lapsettomuuden takia tullutkaan.
      Hän oli sopimuksin omistamassa kapakassa, hän vain lauleskeli siellä. En ollut koskaan nähnyt mitään sen kaltaista. Tähdet tuikkivat juuri ensilumeen peittyneen taivaankannen alla, maan päällä.
      -"Ehkä hän etsi Peter Panista tutun Mikä, mikä-maan kaltaista taantunutta vauvaa." Mun oli kerta kaikkiaan pakko nähdä tämä.....
      -"Mä etsin sitä kadonnutta vauvaa..." Joo, minä olen tässä. Tämä on minun kapakkani. Ei se on kaupungin, mutta et varmaankaan halua omistaa mitään. Eihän täällä yleensä omisteta mitään... Haetko nyt varmasti ruumista, uhria ja haudattavaa kirkkoon? Joo, näytät hakevan. Mä en ole sellaisella iloluontoisella tuulella. Ja ihan kilju kertoo sen...
      Lumi oli juuri satanut. Olin kuin olio, pitkässä sinisessä venäläis-mallisessa karvahupullisessa talvitakissani. Pakkanen höyrysi, kun kävin ostamassa uuden ja halvan, käytetyn pyöräni. Menetin tasapainoni.
      -"Minä olen sukupuolta nuolematon...." Sisarenikin on töissä yötä päivää. Feminiinsittä ja maskuliinisittä eleittä oleva Sam, Samisi ei vastaa sukupuolenääräytymistä. Voi mitä me tekisimmekään eteesi? Emme varmasti mitään, ethän voi ottaa edes apua vastaan, koska olet frustraatiossa. Todella hienossa psykologisessa sanassa!
      - "Haluatko puhua nuolemattomana Sinille?"
      - "En olen vain teloitettava edelle." Perheen ylikorostuessa näin pahasti, kirkosta ei voi ajatellakaan muuta, kuin että muu kuin työ, myös perhe-elämä on täysin soveltumatonta. Vain työtä, työtä ja työtä.... Ei perhe-elämää ei sovi kieltää kirkon ja arjen, ihmisen takia. Mutta ilmeisesti sinun on vain kiellettävä se itseltäsi....
      Pyöräilin illalla kauppaan. Multa oli vierähtänyt koko päivä piirellessä, kuunnellessa musiikkiä, syödessä, nukkuessa ilman venyttelyitä, pestessä pyykkiä. Polvien oli ahdasta liikkua pitkän ja paksun takin alla. Ne kääntyivät.
      - Ne luovatkin pitkän unen, nauroin.
      Oletko ihan maniassa? Miksi et nuku ja venyttele.... Ihan vaikka koko päivän!
      On hirvittävän tärkeää, että olet jo menossa sukupuolen määräytymis-tilassa jo menossa.
      -"Minä en vahingossa ole sosiaalityöntekijänä? Minä en vahingossa ole sukupuolenmääräytymis-tilassa." Entä tämä psykiatria ja pakkomielteet Sini-novelleihin. Joo, on totta että suggestio-perusteisuus voi perustua niihin, ja se voidaan perustaa niihin, mutta sekin on vain objekti-perusteinen käden kiinnittäminen vastakkaiseen sukupuoleen. Se muodostaa siis kehoosi sukupuolta määrittelevän objektin, ja näin sinulla on ihan oma ihmiskäsitys, jopa Amnestyn takia vaihdettava, ja Jumalkäsitys ympäristöstä ja aivojen neurologinen toiminto Sam, Sam, se vastaa sosiaalista kanssakäymistä, sosiaalisia taitoja.

• Sinde vm-82

Kristinusko on kuuroon perustuva verbi-toiminta inhimillisyydestä, empatiasta ja loogisuudesta. Verbi-toiminta perustuu paranoiattomuuteen.
        - Kaikki Savantit ovat joutuneet kristinuskon uhriksi, koska kukaan ei halua olla sukupuolimäärääjä.

Katso näin...
        Olen diakonin pojan tytär, ymmärrän miten yhteistä näköä käytetään. Se ei ole vuonna nyt-tila. Tai oikeutus sosiaaliselle, seksuaaliselle ja seksi-kyvyttömyydelle. Yhteistä näköä käytetään vapaasta seksistä paranoidin skitsofrenian hoitoon, paranoian tilalle tuotetaan aivotoiminto fokusaatio. Ihan koko fokusaatio-tila, kuten esim. lapsi, joka pääsee silmien osilta näin usein mitalijärjestelmään. Näin myös paranoidi skitsofreenikko paranee. Hän ei ole koskaan parantumattomasti sairas, hän ei ole koskaan empatiaton, kuten fossiili jäädessään pahasti kirkon ja seurakunnan uhriksi, ilman mielikuvitus-hahmoryhmää.
        Rotuerottelu luo meille joillekin Savantin takia tarpeen kehitysvammaisiin. Pahoin inhimillittömiin, ja humaniteetittömiin vaikeasti ja parantumattomasti sairaisiin ihmisiin, jotka ovat sosiaalisen vuorovaikutuksemme kohteena. Ethän levitä näin peilin edessä esim. nussiessasi frustraatiolla, ilman identiteetti-suojaa, feminiinisten ja maskuliinisten eleiden puuttuessa, sairauksia? Kehitysvammainen ei saa olla sadismin, rasismin tai syrjinnän kohteena, meidän itsemme takia. Kehitysvammainen on päivittäinen ilomme yleis-sivistyksestä, mutta et ole vielä ihan halukas kunnioittamaan häntä tasa-arvoisuudella ja empatialla, vaikka luemmekin koko ajan hänellä paranoiaamme sanoja.
        -"Anteeksi, minä olen Savant-tyttö, tätä käytetään seksiaddiktion tuottamiseen." Yleensä Savant on mies, eihän naisia sillä tavalla pidetä esillä, kun he ovat muutenkin niin näkyviä, väkivaltaisia ja sosiaalisia. Se tekee miehistä niin raskaita, että heitä luokitellaan hyvin tunteikkaaksi, päinvastoin solariksesta.
        -"Voi, se tekee heistä niin tyhmiä.... " Myös yhteisen näön voi väestönsuojelullisesti perustaa verbiin. Se ei perustu lainkaan frustraatioon ja feminiinisiin ja maskuliinisiin eleisiin. Tällainen verbi loukkaa tahtomattasi yksityisyydensuojaa, siksi sinulla on oltava jo valmiiksi, meidän valtiossamme, kristinuskon perus-järjestelmä, yksityisyys ml. .
        Miten Savant-perustuu elämääsi, entä historiaan? Se perustuu aina trombi-efektin luomaan vastenmieliseen ja raskaaseen tunteeseen vastakkaisesta sukupuolesta. Savantin luo trombi-efekti ihan päivittäisistä eleistä, sanojen avulla. Hän haluaa vain esittää turvallisuus-hakuisena, että feminiiset ja maskuliiniset eleet kuuluvat hänen omaan elämäänsä, päivittäiseen elämään ja arkeen. Ei hänelle kuulu psykiatria yksityisyyden takia, etkä saa siten, näin olla sosiaaliverkosto. Kuten ympäristössä olet tällä hetkellä. Sukupuolta määrittelemättömänä, sukupuolta määräämättömänä......

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3819
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2954
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1855
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1588
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1069
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      924
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      854
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      764
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      731
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      708
    Aihe