Siellä kaikki halukkaat saavat anteeksi, ei tarvitse erikseen YLE:n kautta pyytää!
Nähdään!
Suvikset lähestyy
9
97
Vastaukset
- kevät koittaa
Kohta kesä ohi.
- 20+32
Katsotaan pyytääkö johtokunta siellä anteeksi.
- voi olla
Oletko varmasti paikalla jos pyyntö tulee, ettei pyyyyyntö meni ohi?
- pahkaj
ei tietenkään pyydä
- Tiedonhaluinen
Eikö me ei-vl:t voitaisi joukolla mennä kuuntelemaan, mitä siellä oikeesti nyt puhutaan ja kysyä paikan päällä (eikös siellä ole joku suuri teltta,mihin kokoonnutaan isolla porukalla) missä oikein mennään.
Saisi ne saarnamiehet sitten vastailla oikein paikan päällä näihin tiukkaakin tiukempiin kysymyksiin, niin ei tarvitsisi täällä itse kunkin pohdiskella.
Kyllähän kai uskovaiselta saa kysellä ja hänen kai kuuluu vastata uskon kysymyksiin. - annikkila
Kuuluhan ne nettiraiostakin, ettei tarvitse tulla sinne juhlia pilaamaan.
- Tiedonhaluinen
Saaks siellä esittää kysymyksiäkin.
Pilaamaan? Kuinka niin pilaamaan? Kai nyt ajankohtaisista asioista voidaan keskustella julkisesti... vai onks sekin syntiä??? - sdfsdfsdf
niinkuuluu eikä maksa mittää....se on kallis reissu ajaa ensinmelekkein 2000 km ja monta sattaa euroa menee isolta porukalta elämiseen siellä.hohhhoijaa ...mukava kuunnella omalla sohvalla vaakatasossaa....
- tuullaantullaan
Mun pakko mennä katsomaan minkälainen on yhteisö joka raiskaa lapsia. Ihan pakko. 12 moottoripyörää eteläsuomesta saapuu.
Rauhassa tullaan mutta täytyy naamoja nähdä ihan pakko. Ja sitä lapsilauman runsautta täytyy näin kahden lapsen vanhempanan ihmetellä.
Riemu rajaton:
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1245261Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303728No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452470Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv351715Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241624- 501588
- 411580
- 231501
- 141342
- 291333