Ei mulle ole mitään jatkuvaa huumeiden käyttöä.
Ei sinne mennä puhumaan, kun on persoonallisuus-häriössä oleva äänenvirhe.
Ei minulla ole sellaista enää.... ¨'
Et voi jatkuvasti sadistisesti kiduttaa fyysisesti ja psyykkisesti puheella.
Et saa jatkaa toimintaa, koska en saa huumeita.
Nyt hän unohti sosiaaliset vuorovaikutus-taidot, hän vaikeuttaa elämää suuresti.
Kommunikaatio ympäristöön ei onnistu sosiaalisesti ja turvallisesti.
Oletko työllistänyt nuolemattomia?
Heidät on teloitettava!
Tulen vahingossa väärässä pisteessä tässä, enkä saa jatkaa kyseenalaistavaa keskustelumenetelmää.
Ei saa viedä ympäristöön.
- En saa pitää yllä nuolematonta sadismia. Ja käyn ammatti-avussa. MInä nuolen lapsilleni. Sinä et toteuta tätä päätöstä koskaan.
"En voi millään aiheuttaa ympäristössäni lapsettomuutta"
6
231
Vastaukset
- Amnesty:Sinde-Vesa
Uhkailet taas myös sisariani.
Teidän on nuoltava huorien alaisena.
Ventus käy jotain sairasta keskustelua, että täällä on joku papin tytär. He eivät osaa eivätkä ole keskittyneet minkään paranoian hoitoon. En pääse synnyttämään viha-reaktiosta edes yleiskunnolle, en saa turvallisuutta edes sisarilleni.
Tämä onkin lopetettu tämä työ kyseenalaistavaa keskutelumenetelmää ja naisten raiskailua käyttävän naisen kanssa, ja hänen takiaan.
"Hän yrittää osoittaa ja selittää, että se on tuo!"
En saa myöskään huumeita tai rahaa, tällaisesta omaispsykologista.
Ja siksi teidät uhrataan, jos nuolemattomuutta kunnioittava.
Maaseudulla oli unohdettu täysin ympäristöstä sukupuolen määräytyminen.
-"Olen jälkeenjäänyt en saakaan pitää kirkkoa."- Ihmiskunta Sinde
Se nuoletuttaa kummi-lapsellaankin sukupuolta pitkin kaupunkia.
Kuka?
Omaispsykologini....
Et saa työskennellä lainkaan pappina.
Jatka tätä lausetta:
- Ei tähän pitää olla omaispsykologi perheessä, tämä on diakonin pojan tytär, perheessämme asuu diakoni, kristinuskoon pitää olla omaispsykologi perheessä. Hän ei saa säännöllisesti puhua, tai edes käyttää kyseenalaistavaa keskustelumenetelmää.
Mistä vitusta minä tiedän millä hänellä mennään synnyttämään täällä?
Mistä vitusta sä olet kuvitellut, mistä ihmiset menevät synnyttämään.
Mää menin väärässä tasossa, psykologi poistuikin jo sukupuolen takia.
Niin, sä menit väärässä tasossa, sukupuolikin poistui jo psykologin takia. - Taskila:Sinde82
Ihmiskunta Sinde kirjoitti:
Se nuoletuttaa kummi-lapsellaankin sukupuolta pitkin kaupunkia.
Kuka?
Omaispsykologini....
Et saa työskennellä lainkaan pappina.
Jatka tätä lausetta:
- Ei tähän pitää olla omaispsykologi perheessä, tämä on diakonin pojan tytär, perheessämme asuu diakoni, kristinuskoon pitää olla omaispsykologi perheessä. Hän ei saa säännöllisesti puhua, tai edes käyttää kyseenalaistavaa keskustelumenetelmää.
Mistä vitusta minä tiedän millä hänellä mennään synnyttämään täällä?
Mistä vitusta sä olet kuvitellut, mistä ihmiset menevät synnyttämään.
Mää menin väärässä tasossa, psykologi poistuikin jo sukupuolen takia.
Niin, sä menit väärässä tasossa, sukupuolikin poistui jo psykologin takia.Ei meille tule mitään Setoja, meille tulee vain tämä vuonna nyt-tila. Ja määrätty vankeus, pakottaminen ja painostaminen fokusaation tuottoon ja assosiaation laukaisemiseen, papin lasten kyvyttömyydelle. Koska he ovat äänen virheessä.
- En minäkään sellaista saa.....
Ei sellaista määrättyä vankeutta saa järjestää mistään asettautumisen ja asteuttamisen skitsofrenian takia.
- Ei äänen virheen takia.
Otatattehan huomioon persoonallisuus-häiriöiset synnyttämättömät, ja synnyttämään kykenemättömät, sekä heidän ympäristönsä? - Henk.koht:Sinde82
Taskila:Sinde82 kirjoitti:
Ei meille tule mitään Setoja, meille tulee vain tämä vuonna nyt-tila. Ja määrätty vankeus, pakottaminen ja painostaminen fokusaation tuottoon ja assosiaation laukaisemiseen, papin lasten kyvyttömyydelle. Koska he ovat äänen virheessä.
- En minäkään sellaista saa.....
Ei sellaista määrättyä vankeutta saa järjestää mistään asettautumisen ja asteuttamisen skitsofrenian takia.
- Ei äänen virheen takia.
Otatattehan huomioon persoonallisuus-häiriöiset synnyttämättömät, ja synnyttämään kykenemättömät, sekä heidän ympäristönsä?Valhalla:
- Mussuttelee täällä mustasukkaisena isyydestä, ettei pääse synnyttämään, jos on opiskellut esteettisesti steriilisti, lukenut liikaa, esteettisesti steriiliksi.
- Mitään ei viha-reaktioita siihen ei lueta." terveisin Sini.... Niemi.
Olen hei, psykologi, olen valmistunut jo valmiiksi, ja olen, olen kyllä erittäin arvostettu.
Toivottavasti kenenkään ei enää tarvitse vajaamielisyyden ja holhousrekisterin takia, kärsiä ikinä mistään tällaisesta.
Ei kun synnyttäjätkin joutuu vetämään sosiaaliavun kautta, käytetyn kyseenalaistavan keskustelumenetelmän perusteella.
-Valhalla: Kirkosta ei puhuttu sanaankaan.
-Joo, hän oli joutunut elämään, vahingossa, kristinuskon omaisissa olosuhteissa.
Mikähän muu asia mulla oli tähän, kun oli niin epäselvä teksti?
- Siis jääkö se koulutus tosiaan tähän yleis-sivistävään?
Kts. eilinen ja fundamentalismi-palsta
- Ei saa jäädä työhön. On ihan pakko säilyttää neuroosi, ja neuro-taso, aivotoiminto fokusaatio, paranoian tilalle.
Koska heijasteisiin täytyy laihduttaa, häntä, sisartani, täytyy tukea näin. Jopa anoreksian kaltaisella painolla.
- Eihän teillä ole edes mitään koulutusta tähän. Ei anoreksian kaltaisella paranoialla. Joo, hän on kätkyt-kuollut, hän elää...
- Et voi käydä uhrailemassa häntä enää. Olet lapsellinen ja naurettava.
Hänet piti tappaa, siis äkkiä vain hypnoosilla ja rengastuksella organismiksi, suggestioon kirkkoon. Siis ihan vain läheisyyden luomiseksi, coping-keinon puuttumisen ja sitä vastoin olemassa olevan kyseenalaistavan keskustelumenetelmän takia.
-Ymmärräthän varmasti, että olen todella väsynyt?
-Ymmärräthän varmasti, että vaarannat väestön sosiaalisesti puutteellisena?
Ei kehoja ei tarvitse luokitella erikseen näin, kehoja ei tarvitse ruveta erikseen etukäteen merkitsemään näin. Ei, et voi myydä ihmisiä omaksi huviksesi.
- Ei, et voi tilata tällaisia huvituksia itsellesi ja perheellesi.
- Ei, pelkän sun silmän, asennon ja olemuksen täytyy osata tappaa, ei suojavaatetuksen. Millaisen vaaratilanteen aiheutan?
Millaista armeijaa pidän , ja saan pitää?
-Valhalla: "Sano nyt vielä että se epäonnistui siinä....."
-Joo! - Ihmiskunta Sinde
Henk.koht:Sinde82 kirjoitti:
Valhalla:
- Mussuttelee täällä mustasukkaisena isyydestä, ettei pääse synnyttämään, jos on opiskellut esteettisesti steriilisti, lukenut liikaa, esteettisesti steriiliksi.
- Mitään ei viha-reaktioita siihen ei lueta." terveisin Sini.... Niemi.
Olen hei, psykologi, olen valmistunut jo valmiiksi, ja olen, olen kyllä erittäin arvostettu.
Toivottavasti kenenkään ei enää tarvitse vajaamielisyyden ja holhousrekisterin takia, kärsiä ikinä mistään tällaisesta.
Ei kun synnyttäjätkin joutuu vetämään sosiaaliavun kautta, käytetyn kyseenalaistavan keskustelumenetelmän perusteella.
-Valhalla: Kirkosta ei puhuttu sanaankaan.
-Joo, hän oli joutunut elämään, vahingossa, kristinuskon omaisissa olosuhteissa.
Mikähän muu asia mulla oli tähän, kun oli niin epäselvä teksti?
- Siis jääkö se koulutus tosiaan tähän yleis-sivistävään?
Kts. eilinen ja fundamentalismi-palsta
- Ei saa jäädä työhön. On ihan pakko säilyttää neuroosi, ja neuro-taso, aivotoiminto fokusaatio, paranoian tilalle.
Koska heijasteisiin täytyy laihduttaa, häntä, sisartani, täytyy tukea näin. Jopa anoreksian kaltaisella painolla.
- Eihän teillä ole edes mitään koulutusta tähän. Ei anoreksian kaltaisella paranoialla. Joo, hän on kätkyt-kuollut, hän elää...
- Et voi käydä uhrailemassa häntä enää. Olet lapsellinen ja naurettava.
Hänet piti tappaa, siis äkkiä vain hypnoosilla ja rengastuksella organismiksi, suggestioon kirkkoon. Siis ihan vain läheisyyden luomiseksi, coping-keinon puuttumisen ja sitä vastoin olemassa olevan kyseenalaistavan keskustelumenetelmän takia.
-Ymmärräthän varmasti, että olen todella väsynyt?
-Ymmärräthän varmasti, että vaarannat väestön sosiaalisesti puutteellisena?
Ei kehoja ei tarvitse luokitella erikseen näin, kehoja ei tarvitse ruveta erikseen etukäteen merkitsemään näin. Ei, et voi myydä ihmisiä omaksi huviksesi.
- Ei, et voi tilata tällaisia huvituksia itsellesi ja perheellesi.
- Ei, pelkän sun silmän, asennon ja olemuksen täytyy osata tappaa, ei suojavaatetuksen. Millaisen vaaratilanteen aiheutan?
Millaista armeijaa pidän , ja saan pitää?
-Valhalla: "Sano nyt vielä että se epäonnistui siinä....."
-Joo!Tilanne oli siis tämä äsken, että heidät vedetään sosiaali-alan oppilaitoksen kautta.
-Niin, mutta se vaihdetaan.
-Ei mulla ole tätä, että sitä luetaan trombi-efektillä ja vain sillä, organismin takia.
- Tyhymä sini.
Eli sosiaalisissa vuorovaikutus-taidoissa ei saa olla häiriötä päivittäisessä elämässä.
Ymmärräthän mikä on organismi, että se on naisten paranoidi skitsofreniattomuus?
Me ollaan kyllä hirvittävän pahoillaan, mutta tässä on valitettavasti tällaisia puutteita. - SIngneer:Sinde82
Ihmiskunta Sinde kirjoitti:
Tilanne oli siis tämä äsken, että heidät vedetään sosiaali-alan oppilaitoksen kautta.
-Niin, mutta se vaihdetaan.
-Ei mulla ole tätä, että sitä luetaan trombi-efektillä ja vain sillä, organismin takia.
- Tyhymä sini.
Eli sosiaalisissa vuorovaikutus-taidoissa ei saa olla häiriötä päivittäisessä elämässä.
Ymmärräthän mikä on organismi, että se on naisten paranoidi skitsofreniattomuus?
Me ollaan kyllä hirvittävän pahoillaan, mutta tässä on valitettavasti tällaisia puutteita.Entä millainen gynekologinen osaaminen?
En tiedä, ehkä täydellinen..
Että Hellin omainen.
"Joo, se Niuvanniemen vankimielisairaalakin, se on sieltä Kälviältä. Se Helli oli hänen äitinsä, ja sitten Lempi hänen tätinsä. Hän asui Kälviällä."
Olen Niuvanniemen mielisairaalasta, tämä ei ole toiminnasta.
- Jaa, tässäkö oli suggestio-virhe, että joo, me ei käsitetä miten me ei voida olla turvallisia?
- Joo, ja heitä eri isiä, on vaikka kuinka paljon.
Eivät he, psykologit ja sukupuolenvaihtajat ole mitään Helli ja Lempi-ihmisiä. Ei, he ovat vain heille sukua.
Sosiaalityöntekijä ei saa olla paranoidi, ja lisääntymässä kirkosta, pankista tai mistään muustakaan instanssista, kenenkään toisen naisen genitaaleilta, lapselleen. Kiinnostuen vasta kopeloinnista, ja julkisesta identiteettisuojan menettämisestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial341982Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1771934Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3921822Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2161258- 921133
Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip34990Unohdettu parannuksen kaste
Kuinka kauan kestää helluntailaisten kastekoulutus ja onko se tosiaan parannuksenkaste koulutusta ?693935- 95775
Kiantama oy
Tämän päivän uutiset.....https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012036470.html.15708- 32694