Martina TÄNÄÄN/NYKYISIN ?!

Mietitääs vähän !

Unohdetaanpas vähäksi aikaa Martinan elämän menneet "mokat" ja keskitytään tähän hetkeen.
Tällä hetkellähän Martina ei ole huumeiden käyttäjä (ei kyllä oo koskaan ollutkaan!), ei salarakas, ei perheen rikkoja,
ei koulukiusaaja, ei väkivaltainen, eikä työtön, ja velatkin ovat lyhentyneet hiukkasen.
Nämä luettelemani asiat ovat niitä joita täällä aina mainitaan, mutta entäs nykyisin?
Hän on avoliitossa, hän on raskaana, hänellä on tytär (eli on perhe), hän on artisti (artistiksi voi jo kutsua ihmistä joka on tehnyt levyn, musiikkivideoita ja keikkaa vaikkakin heikosti, jos siihen vetoatte) , hänellä on yritys, ja mallin töitä. Hän on nykyisin ollut positiivisessä mielessä mediassa esillä, lehdissä ja TV:ssä useasti ja hänellä on suosittu blogi ja aivan varmasti nk. "fanclub" eli ihmisiä jotka diggaavat hänestä, ja suosittu blogi (jota lukevat myös täällä häntä herjaavat ihmiset).
Martina on eläin ja-lapsirakas, urheilullinen, energinen, kaunis, elämänhaluinen, fiksu 30-kymppinen nainen joka ei turhista marise eikä valita.
Hänellä on kaikki tarvittava ja on kiitollinen siitä!
Mikä siis Martinassa NYKYISIN on niin eräitä teitä häiritsevää jos unohtaa ne menneet, että tarvitsee jatkuvasti haukkua häntä?
Epäilen vahvasti että kyse on jostain muusta kuin Martinasta itsestään,
kyse taitaa olla näiden mollajien omasta pahasta olostaan ja ei-niin-kiinnostavasta-elämästä-tai jotain...
Tähän lopuksi sanon vain että Nati Nati ja Pix Pox;) ja kelatkaahan vähän mitä kirjoitin...!

101

2065

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mirjaminkukka

Siinä oli hyvä kiteytys!
      Samaa mieltä, että NYKYISIN syyt jatkuvaan haukkumiseen joidenkin taholta, löytyvät heistä itsestään ja elämästään.

• seko aloitus

Juurihan tuo kävi Viidakossa Maisan päälle. Jne. jne. jne. Ei ne luonteenpiirteet ihmisestä mihinkään yhtäkkiä katoa!

• 33

Näinhän se Martina tietenki tahtoisi itsensä näkevän....

Ei ole mikään artisti. Ja salarakkaana Stefun elämään tullut ja raskaaksi hankkiutut, joka ei elä avoliitossa.

Mutta, saathan sinä nähdä tietenkin asiat myös noin. Itse olen enemmän kokonaistotuuden kannnalla.

• totuus on muualla

Ja sinä 33 luulet siis tietäväsi sen "kokonaistotuuden"?
        Koeta nyt ymmärtää että sinun ns. "totuutesi" on tämän palstan sekopäiden, juorulehtien ja oman mielikuvituksesi luomus!
        Martinan elämästä tiedät yhtä vähän kuin kenenkään muunkaan sinulle vieraan ihmisen, olet vaan saanut hänestä päähänpinttymän.
        Tuollainen päähänpinttymä korvaa puutteita omassa elämässäsi, mollaamalla muita kun voi yrittää nostaa itseään.

• 33
        totuus on muualla kirjoitti:

Ja sinä 33 luulet siis tietäväsi sen "kokonaistotuuden"?
        Koeta nyt ymmärtää että sinun ns. "totuutesi" on tämän palstan sekopäiden, juorulehtien ja oman mielikuvituksesi luomus!
        Martinan elämästä tiedät yhtä vähän kuin kenenkään muunkaan sinulle vieraan ihmisen, olet vaan saanut hänestä päähänpinttymän.
        Tuollainen päähänpinttymä korvaa puutteita omassa elämässäsi, mollaamalla muita kun voi yrittää nostaa itseään.

Kyllä se on kokonaisnäkemykseni asioista. Et sinä voi pakottaa tai manipuloida ihmisiä näkemään asioita ruusunpunaisten silmälasien takaa. Katsele itse niin, jos haluat. Itse en ole noin naiivi.

• totuus on muualla
        33 kirjoitti:

Kyllä se on kokonaisnäkemykseni asioista. Et sinä voi pakottaa tai manipuloida ihmisiä näkemään asioita ruusunpunaisten silmälasien takaa. Katsele itse niin, jos haluat. Itse en ole noin naiivi.

Etkä sinä voi manipuloida kaikkia näkemään asioita sinun "kokonaisnäkemyksesi" mukaisesti!
        Kaikki eivät ole laumasieluja vaan ajattelevat ihan itse ;)

• 33
        totuus on muualla kirjoitti:

Etkä sinä voi manipuloida kaikkia näkemään asioita sinun "kokonaisnäkemyksesi" mukaisesti!
        Kaikki eivät ole laumasieluja vaan ajattelevat ihan itse ;)

No, enpä ole sitä yrittänytkään :D Sanoinhan, että katsele itse ruusunpunaisten lasien takaa, jos haluat. :DD Jokaisella on omat mielipiteensä, positiiviset tai negatiiviset. Alitusviestissä vain kehotettiin näkemään vai hyvät asiat. Ehei se noin mene :DD

• 33
        33 kirjoitti:

No, enpä ole sitä yrittänytkään :D Sanoinhan, että katsele itse ruusunpunaisten lasien takaa, jos haluat. :DD Jokaisella on omat mielipiteensä, positiiviset tai negatiiviset. Alitusviestissä vain kehotettiin näkemään vai hyvät asiat. Ehei se noin mene :DD

Ja huvitti tuossa alotuksessa mm. kohta, että nykyisin Martina ei ole koulukiusaaja. No ei tietenkään ole, kun ei opinnot ja koulut maistu :DD

• vilmasilma

Iät ajat naiset hankiutuneet raskaaksi. Onhan miehelläkin vastuu hoitaa ehkäisy ellei haluu vauvaa. Ei kannata odottaa milloin mies valmis isäksi, ei muuta ku pillerit pois ja rakastella siihen malliin että tulosta tulee. Itse tein niin ja olen hyvin onnellinen lapsestani.

• toiv.olet provo
        vilmasilma kirjoitti:

Iät ajat naiset hankiutuneet raskaaksi. Onhan miehelläkin vastuu hoitaa ehkäisy ellei haluu vauvaa. Ei kannata odottaa milloin mies valmis isäksi, ei muuta ku pillerit pois ja rakastella siihen malliin että tulosta tulee. Itse tein niin ja olen hyvin onnellinen lapsestani.

Ei hemmetti! Vastuuttominta ikinä on hankkiutua miehelle tahallaan raskaaksi!

• EiNiinWanhaJuttu...

"Seiska: Martina paiskasi Eskon päin seinää

Torstai 17.3.2011

Esko Eerikäinen myöntää Seiskassa vaimonsa Martina Aitolehden iskeneen hänet päin seinää.

Eerikäinen ja Aitolehti riitelivät verisesti toissa viikon tiistaina. Martina tönäisi kotonaan Eskon päin seinää niin lujaa, että Hunks-tanssijan otsaan tuli vertavuotava haava, kertoo 7 päivää -lehti.

Haava vaati käynnin Töölön ensiapuasemalla, jossa siihen ommeltiin viisi tikkiä.

- Pitää paikkansa, mutta Martina saa itse puhua tekemisistään, Esko myönsi Seiskassa."
      http://www.iltalehti.fi/viihde/2011031713383385_vi.shtml?ref=leiki

• skaalaa on

Tänään on 30.6 2012, lueppa ketjun aloitusotsikko uudelleen!

• skaalaa on
        skaalaa on kirjoitti:

Tänään on 30.6 2012, lueppa ketjun aloitusotsikko uudelleen!

Korjaus, 30.5

• ei tuokaan suju
        skaalaa on kirjoitti:

Korjaus, 30.5

Hahah :D

• Juha81,,

HYI KAMALA RAIVOHULLU!!!
        En ole tuollaista kuullutkaan,mut en kyl lue seiskaakaan.
        Sama käsitys kyllä monen muun kans,että pikkasen liian räjähtelevä nainen..ja voimakas jos äijjän seinään heitti!TOSI NAISELLINEN:D

• kobeek

No halloo, kyllä taas yritätte, Maran mutsi, Mara ja homppeliAlex!!!!! Mikä ylistävä aloitus taas, mutta pikkasen liian läpinäkyvä.
      Älkää nyt kuvitelko että tuo vuodatus tehoaa enää kehenkään, kyllähän kaikki tietää millanen ilkeä, itsekäs, laiska, narsistinen ja väkivaltainen noita-akka martina on.
      Eikä muuksi muutu vaikka kuinka yritätte!!!

• natinati

mush !!!

• *kevätkukkanen*

Tuo on niin totta, hienosti ilmaistu! Komppaan:)

• Pörri

Nimimerkit "Mietitääs vähän ! " "mirjaminkukka" "totuus on muualla", puhutte täyttä asiaa!!
      Muut kitistää vanhoja, vuoden, puolentoista vuoden aikaisia juttuja taas kehiin kun eivät muuta keksi.
      Puhehan oli Martinan nykyhetkestä ja tänpäivän asioista!

• Hei Mara!

Taas nuo samat vanhat kirjoitusvirheet....

• MenneetOvatMenneitä

Et sitten osannut muuta kommentoida? :D
        Ei tainnut olla kyse kirjoitusvirheistä aloituksessa, vai miten sen käsitit?
        Mun mielestä aloitus oli todellakin asiaa, parempi elää hetkessä kun aina menneissä, myös omassa kuin Martinankin elämässä!

• Taas uusi turha avau

Jos emäntä ei ole hetkeen "jäänyt kiinni" mistään, niin pitäisikö sillä kuitata kaikki menneet, joista osa on kuitenkin melko tuoreita?

Martina on jo likimain seitsemän vuotta ollut yksi suomen inhokkijulkkiksista. Tytteli nousi julkisuuteen ns. p*rse edellä; teki itsestään suoraan staran, vaikka näytöt olivat olemattomat. Keräsi niskaansa kuraa ja tyhmyyksissään meni vielä ylimielisesti toitottamaan, ettei se häntä liikuta.

Jos joku väittää, että Martina nykyään olisi mallikansalainen, niin herää kyllä epäilys, ettei sanojalla ole asiasta muuta tietoa kuin artistin omat mediapuffit. Jos vähänkin vertaa naisen puheita toteutuneeseen todellisuuteen, ei voi välttyä huomaamasta, että Martina on Suomen ykkösketjua projektiensa esipuffauksessa, mutta monta porrasta alempana niiden toteutumisessa. Olisi paljon parempaa PR:a, jos tekisi jotain valmiimmaksi ja hihkuisi vasta sitten kun on jotain konkreettista esitettävänä.

Martinalla näyttäisi olevan myös kannattajia. Itse olen luokitellut heidät karkeasti kolmeen ryhmään:
      - Sellaiset, jotka lukevat vaan Martinan ja hänen luottotoimittajiensa juttuja ja toisaalta sulkevat tietoisuutensa kaikelta tarjotulta negatiiviselta. (Aloittaja saattaa kuulua juuri näihin: sinisilmäisiin, mutta sokeisiin.)
      - Ja sellaisiin, jotka tekevät sitä "viran puolesta". (Tuokaan ei ole poissuljettu ja saattaapi aloittajakin olla myös näitä.)
      - Asiasta täysin pihalla olevat, jotka jeesustelevat kielenkäytöstä, vaikkeivat tunne edes perusfaktoja.

Vain jollekin nähin ryhmään kuuluvalle voi tulla mieleen avata tällainen ketju.
      Luetellut Martinan hyvät työtkin ovat kuin kopio hänen brändinsä mainostiedotteista.

• En itse kuuluu mihinkään näistä kategorioistasi, suhtaudun vaan elämään ja ihmisiin positiivisemmin!
        En tummennetuin sen paremmin kuin ruusunpunaisten silmälasien läpi katsottuna, vaan avoimin mielin ja silmin.
        Martinaan joidenkin kohdistama kauna ja viha on mielestäni lähtöisin asianomaisista itsestään, kirjoittajien omista, vakaviltakin vaikuttavista ongelmista. Minä näen hänessä myönteisen muutoksen, mediahan kaikkien tietolähde kuitenkin on.
        Kaunis hän on ollut aina ja toivon, että hän saa ja pystyy ottamaan kaiken muunkin potentiaalinsa käyttöön monipuolisesti!

• Same ol' Mara

Mara on Mara vaikka voissa paistais. Seepra ei pääse raidoistaan, eikä Mara viiksistään.

• BabyBjörn

Martinan elämässä kääntyy taas jälleen uusi sivu kun pienokainen syntyy:)
      Vicke on Victoria Marie Angelica, kaunis nimi!
      Minkähän niminen masu-asukista tulee?
      Itse oon tosi iloinen Martinan puolesta, sanokoot muut mitä tahansa mutta minusta
      Martina on ollut hyvä äiti lapselleen!

• Komppaan :)

• 33

Victoria Marie Angela tuo nimi on. Ottakaa nyt edes jotain selvää asioista...

• 33 kirjoitti:

Victoria Marie Angela tuo nimi on. Ottakaa nyt edes jotain selvää asioista...

Miksi ihmeessä pitäisi tietää heidän tulevan lapsensa nimi?
        Minusta on aika kummallista, että tuollaisista asioista "pitäisi ottaa selvää" , vaikka M:n puolta yritänkin pitää!

• 15+19=34

BabyBjörn: "Martina on ollut hyvä äiti lapselleen!"

Mitä sinä tiedät Martinan hyvästä äitiydestä?

Nyt en väitä mitään, mutta millainen äiti, kasvattaja ja kurinpitäjä raskaasti kiroileva ja äkkipikainen hän todellisuudessa mahtaa olla?

(Nuo piirteet havaittu M:n TV-jutuista.)

• 10

Estella

• URPO10000

Tunnetko hänet hyvinkin ?:DDDDDDDDDDDDDDD

• yööööök
        normaalinainen kirjoitti:

Miksi ihmeessä pitäisi tietää heidän tulevan lapsensa nimi?
        Minusta on aika kummallista, että tuollaisista asioista "pitäisi ottaa selvää" , vaikka M:n puolta yritänkin pitää!

Outoo,et joku tietää ees sen Victorian koko nimen..pitää olla sekopäinen tapaus joka näitä tietoja onkii..

• 33
        yööööök kirjoitti:

Outoo,et joku tietää ees sen Victorian koko nimen..pitää olla sekopäinen tapaus joka näitä tietoja onkii..

Se sanottiin kirkossa Victorian kastetilaisuudessa "Vauvakuumetta"-sarjassa. Muistin sieltä nyt tämän yksityiskohdan, niinkuin senkin kun Martina pisasi Lapissa housuun jne... Myös Martinan kiroilut yms.

Ja aion katsoa vielä uusinnatkin. Ja suosittelen sen katsomista kaikille, varsinkin Martinan faneille. Näette vähän todellisuutta, millainen Martina on. Ja kun tiedämme kulissien kaatuneen, näkee sen sarjan muutenkin vähän eri vinkkelistä ;)

• En ole stalkkeri
        33 kirjoitti:

Se sanottiin kirkossa Victorian kastetilaisuudessa "Vauvakuumetta"-sarjassa. Muistin sieltä nyt tämän yksityiskohdan, niinkuin senkin kun Martina pisasi Lapissa housuun jne... Myös Martinan kiroilut yms.

Ja aion katsoa vielä uusinnatkin. Ja suosittelen sen katsomista kaikille, varsinkin Martinan faneille. Näette vähän todellisuutta, millainen Martina on. Ja kun tiedämme kulissien kaatuneen, näkee sen sarjan muutenkin vähän eri vinkkelistä ;)

Mitä niin himskatin ihmeellistä siinä on, että raskaana olevalta lirahtaa pissaa housuihin. Aika tylsä elämä, jos pitää uusintakin väijyä.

• asdfghjkoiuytre
        En ole stalkkeri kirjoitti:

Mitä niin himskatin ihmeellistä siinä on, että raskaana olevalta lirahtaa pissaa housuihin. Aika tylsä elämä, jos pitää uusintakin väijyä.

Ei todellakaan ole tylsä elämä, päinvastoin. No, onhan se aika poikkeuksellista, että joku p1ssaa houihinsa tv-ohjelmassa.

• xedok
        En ole stalkkeri kirjoitti:

Sitä saattaa lirahtaa jopa nauraessa.

• :::
        asdfghjkoiuytre kirjoitti:

Ei todellakaan ole tylsä elämä, päinvastoin. No, onhan se aika poikkeuksellista, että joku p1ssaa houihinsa tv-ohjelmassa.

No eipä ole. Tapahtui aikoinaan BB:ssä ja yhdessä jenkkirealityssa tapahtui isompikin accidentti. Tumma muusikko etsi morsianta. En muista sarjan nimeä.

xedok kirjoitti:

Sitä saattaa lirahtaa jopa nauraessa.

Niinpä. Ja siinä ei ole mitään hävettävää. Mutta ihminen, jota noin hurjasti kyseinen asia kiinnostaa. Huhhuh. Sanattomaksi vetää.

• 33
        ::: kirjoitti:

No eipä ole. Tapahtui aikoinaan BB:ssä ja yhdessä jenkkirealityssa tapahtui isompikin accidentti. Tumma muusikko etsi morsianta. En muista sarjan nimeä.

No BB:tä en ole jaksanut seurata aikohin sen "tasokkuden" vuoksi.

Martinan ja Eskon ohjelmat katson, koska on todella hauskaa näilleihmisille, kun tieää mitä todellisuus on. Ja ei se minu vika ole, että Martinalta lirahti pisut housuun. Ja luuletko, että yksi pisu saa minut seuraamaan sarjan.

Käytä nyt järkees, jos sitä on.

33 kirjoitti:

No BB:tä en ole jaksanut seurata aikohin sen "tasokkuden" vuoksi.

Martinan ja Eskon ohjelmat katson, koska on todella hauskaa näilleihmisille, kun tieää mitä todellisuus on. Ja ei se minu vika ole, että Martinalta lirahti pisut housuun. Ja luuletko, että yksi pisu saa minut seuraamaan sarjan.

Käytä nyt järkees, jos sitä on.

Tapahtui Suomen ekassa BB:ssä. Älä hurskastele ja selittele. Älyä löytyy -mistäs sulle saataisiin???

• MartinaFani

Joku tällä palstalla, tässä keskustelussa sanoikin, että ei ole tervettä luulla, että kaikki Martinan puolustajat olisivat Alex, Anne tai Martina itse. Kyllä meitä täällä on paljon muitakin, jotka Martinaa puolustaa! Ja sinä kun luulet muka tietäväsi kaiken! Tuntuu jotenkin oudolta, että nämä Martinan haukkujat eivät pysty aivoissaan käsittämään, että täällä on OIKEITA Martinan puolustelijoita :)

• neljännesjulkkis

Onko laillista haukkua ihmisiä näillä kirjoituspalstoilla, ihan nimiä käyttäen, siis haukuttavien nimiä, omaa nimeään ei kukaan ilmeisesti halua esiin.
        Jos minua käsiteltäisiin kirjoituksissa niin törkeästi, kuin useita ihmisiä, siis julkisuuden ihmisiä sekä yksityisiä, kuten erään naisen äitiä, niin nostaisin ilman muuta rikossyytteen kunnianloukkauksesta.
        Kunnianloukkaussyytteitä voi nostaa hyvinkin pienistä asioista ja usein niistä myös voi joutua vastuuseen, tosin voi myös tulla takaisin leimalla "ei aihetta syyttää".

• ehohä
        neljännesjulkkis kirjoitti:

Onko laillista haukkua ihmisiä näillä kirjoituspalstoilla, ihan nimiä käyttäen, siis haukuttavien nimiä, omaa nimeään ei kukaan ilmeisesti halua esiin.
        Jos minua käsiteltäisiin kirjoituksissa niin törkeästi, kuin useita ihmisiä, siis julkisuuden ihmisiä sekä yksityisiä, kuten erään naisen äitiä, niin nostaisin ilman muuta rikossyytteen kunnianloukkauksesta.
        Kunnianloukkaussyytteitä voi nostaa hyvinkin pienistä asioista ja usein niistä myös voi joutua vastuuseen, tosin voi myös tulla takaisin leimalla "ei aihetta syyttää".

Rikossyyte kunnianloukkaksesta Mistä ihmeen KUNNIANloukkauksest?

Eikä noilla Aitolehdillä ole varaa maksaa asianajajakuluja. Martinan edelliset asianajajakulut on ulosotossa. Siitä, kun saimm. sen lähestymiskiellon AMB:tä kohtaan...

• Kuuluu ns. taudinkuvaan, että todellisuudentaju on hämärtynyt kun ovat pakkomielteensä vallassa. Mikään järkipuhe ei pakkomielteisen ihmisen ajatuksia valitettavasti muuta.
        Ja siis ihan oikeesti on paranoidista olettaa kaikkia puolustajia kyseisiksi henkilöiksi tai heidän sidosryhmiinsä kuuluviksi, se myös kuuluu ihan klassisesti kuvioon.

• Kunnon mies
        neljännesjulkkis kirjoitti:

Mistä ihmeen kunniasta?

• atomicana

joku totesi, et martina ei ole perheen rikkoja, väärin.rikkoi törkeälä tavalla oman perheensä.

• :o

Myös muiden avoliittoja on rikkonut huoraa... öh, käytöksellään. Ja raskaaksi hankkiutui salaa "mieheltään"...

• MartinaFani

Neljännesjulkkis, tarkoitiko, että nostaisit syytteen siis niistä, jotka ovat haukkuneet Martinaa/Annea? Siis nostaISIt.

• URPO!!!

Vitun idiootti, ei kukaan muu sitä voisi tehdä kuin Mara eli asianomistaja. ja syyttäjä jättäis syyttämättä mikäli naurukohtaukseltaan tokenisi.

• olen tyhmä

Aika moni sais syytteen..10000 tyyppii;)

• ftuuuu

Öööh ai miten Martina on nyt erilainen kuin ennen? Pari kk sitten valehteli aloittavansa sisustusopinnot, väitti muistaakseni että alkavat tulevalla viikolla. Valhe.
      Valehteli myös muutama kk sitten, hänet muka pyydettiin juontajaksi deittiohjelmaan. Valhe.

• Ihan tätä päivää...

No ei nämä kyllä kovin kaukaista menneisyyttä ole, huomasin toisessa ketjussa:

-aloitan sisustussuunnittelija"koulun" = muutaman kuukauden kurssi, jota ei koskaan aloittanut
      -lopetin yritykseni --> Yritys poistettiin laiminlyontien vuoksi ennakkoperintärekisteristä
      -en pettänyt Eskoa --> öö..
      -en jätä lastani enää koskaan kun lähden reissuun --> ja sitten Dubaihin
      -Minua pyydettiin juontajaksi --> ei tasan pyydetty
      -Uutta levyä pukkaa, tehdään kovasti--> Niinpä, levy-yhtiö ilmoittaa julkisuuteen antaneensa potkut
      -Pysäköin autoni INVA-paikalle kun käyn Mäkkärissä
      -Ostin uuden auton --> Leasing-yhtiön muutamia vuosia vanha

• Vielä muutama

-miehilleni sattuu hassuja pikku "haavereita" läheisyydessäni, ai niin, meinasi sattua myös Maisallekin, hups.
        -Muut viidakontähtöset kateellisia --> Öö, mistä???

• Hah!

Valehtelee ja kieroilee KOKO AJAN. Ja luuletteko, että sen blogi on totta???

• *puistatus*

Yhtä isoa valhetta koko ämmä tämä Viiksi-Mara.

• odotan kesää

Niin tämä on yhtä isoa valhetta / skitsoa tämän ketjun aloittajalta.
      Muija on se JUURI mitä ajattelemme hänestä. eli
      TURHAAKI TURHEMPI
      EI OLE HYVÄNNÄKÖINEN
      NARSISTI
      IKUINEN HUOM. IKUINEN SALARAKAS ( jolle muuten palloilija nauroikin ) aikoinaan
      EI OLE ARTISTI eikä laulaja
      AINUT TOIVE NUORENA OLI PÄÄSTÄ JULKKIKSEKSI ( ei ole normaalia )
      VÄKIVALTAINEN
      KIROILEE PAHEMMIN KUIN HAMPUUSIT
      YM. YM.

• soul..blues

Mulla on sellainen tunne että näitä aloituksia tekee tänne hömppä alex tai
      muusikkoruusu anne?

• henkka-masa

lapseni oli samalla luokalla ennen siirtymistään toiseen kouluun.
      mara oli jo varsin nuorena aikamoinen kummajainen, ketä muut lapset ihmettelivät kovin.tosi on, et ilmoitti jo varsin nuorena koulussakin, et "musta tulee isona julkkis".ei kavereita koulussa, ei saanut ystäviä, mutta ei niitä tainnut erityisemmin halutakaan.kukaan ei uskaltanut edes kiusata, oli jo silloin kovin hyökkääväinen toisia kohtaan.martinaa pelättin ja välteltiin.koulun "isot pojat" sai jo silloin "vessassa", you know..

• MartinaFani

KOKO MARTINA ON AIVAN NOBODY SAMOIN annnnnet alexit....
      Mä alan peseen ikkunoita. heissan:)

• samastakoulusta

Ollut niin sekaisin JO kouluaikana ja ihmekö se kun ajattelee millaista elämä
      kotona oli. Ei isästä tietoa eikä paljon sisaruksienkaan. Kyllä tollainen tekee
      lapsesta jo malon ja yksi syy siihen oli äidin vaihtuvat miehet.

• Tersi85

Aika monella lapsella ei isää,sisaruksia ..ja ihan ovat normaaleja !!! Puhun kokemuksesta.Tosin mun mutsi ei huolinut miestä ennen,kun muutin pois kotoo

• c vmbhkj-l
        Tersi85 kirjoitti:

Aika monella lapsella ei isää,sisaruksia ..ja ihan ovat normaaleja !!! Puhun kokemuksesta.Tosin mun mutsi ei huolinut miestä ennen,kun muutin pois kotoo

Niin, ei se pelkkä isättömyys kovinkaan suuri riski ole lapsen elämän ja tulevaisuuden kannalta. Pahintahan tuossa Martinan kohtalossa onkin ollut se, että miehiä siellä on riittänyt ja parille muulle miehelle vielä Anne teki lapsia.

Nyt Martina ei itse sitten osaa olla normaalissa perheessä, jossa pysytään aviomiehen ja perheen kanssa. Jos lapsesta asti on epävakaat olot, on vaikea löytää sitä vakautta elämäänsä aikuisenakaan. Kun ei ole muuta mallia kuin se, että elämäntilanteet vaihtuvat alati.

• 52

Ei se ole ihme. Kysyin lapsiltani samaa ikää kuin ko. mara
      mitä mieltä he ovat hänestä:

Vastaus hei älä nyt viitti... ei se oo mikään.

• ¤¤¤¤``````

No niin sai aa:ltakin you know. MALLI on mennyt hyvin perille. EI TUOLLAISESSA
      kodissa kasvaneelta voi mitään asiallista odottaakaan.

• lentäjäntyttö

`Tämä mara omistaa hyvin miesmäiset kasvot.
      No siksi kai täällä kutsutaankin viiksi ym.
      Voi koko ressukka porukkaa.

• Helppo elämä

Puuttumatta Martinan ulkonäköön (come on, ei se nyt niiiin paha ole jos vertaa vaikkapa Donatella Versaceen...), hän ei kyllä ole antanut luonteestaan julkisuuteen kovin tasapainoista kuvaa. Pakkomielle julkisuudesta, pettäminen ja salarakkaana oleminen, ihmisten uhkailu etc. Myös monet asiat tuntuvat jäävän vähän niinkuin puolitiehen... En ole mikään psykologian asiantuntija, mutta tälle ihmistyypille taisi olla joku nimi...

Sitten toinen asia: Kun Martinan ja Eskon tv-sarja tuli tv:stä, monet tutut opettajat olivat mielenkiintoisen ongelman edessä. Miten selittää teineille, että opiskelu ja työnteko kannattaa, kun nämä luottotietonsa menettäneet "tanssijat" elävät aika helpon näköistä luksuselämää ja ostelevat parin tonnin laukkuja.. Niinpä. Toki BB:t ja muut ruokkivat tätä teinien halua päästä julkkiksiksi. Aika sairaaksi on mennyt koko touhu.

• naaaaaOmi

Tuskin tämä pariskunta mitään luxuselämää on ikinä viettänytkään.
      Nyt on vain niin että kun seiska lehden kanssa diilin on tehnyt on
      Martinan pakko sinne näpytellä jotain MUTTA JÄTTÄISI nyt sen
      tyttärensä kuvat ym:t pois vai onko diilin mukaan pakko laittaa
      hänestäkin. eipä he paljoa maksa näistä blogi kirjoituksista. ( tiedän ).

• Huhhuijjakkaa

Joku täällä jo kirjoittikin, kuinka Marttiina on olemassa vain oman julkisuuden ja kuviensa kautta. Pakonomaista, patologista käyttäytymistä. Ilmeisesti sama koskee hänen pientä tytärtään, joka myös hänelle olemassa vain julkisuuden kautta. Sellainen vaikutelma helposti syntyy.

Onkohan sitten niin, että kun uuden tulokkaan isä on "suomenruotsalainen" on lapsi tätä kautta "jotakin" ja arvonsa ansainnut?

• joopajoo
        Huhhuijjakkaa kirjoitti:

Joku täällä jo kirjoittikin, kuinka Marttiina on olemassa vain oman julkisuuden ja kuviensa kautta. Pakonomaista, patologista käyttäytymistä. Ilmeisesti sama koskee hänen pientä tytärtään, joka myös hänelle olemassa vain julkisuuden kautta. Sellainen vaikutelma helposti syntyy.

Onkohan sitten niin, että kun uuden tulokkaan isä on "suomenruotsalainen" on lapsi tätä kautta "jotakin" ja arvonsa ansainnut?

todella "bättre folkia" BUUAAHHHHHHHHHHH

• ARTISTI????

Artistius on jotain ansaittua, sitä ei voida vain päälleliimata.

• ei onneksi tuttu

ONKO TOI NIMIM. KOULUKAVERI SEKAISIN ?

Jakelee täällä diagnooseja ihmisille.

Ja luulee että täällä ihmiset pitävät tollasta segunda-martinaa idolinaan.
      XXXXXXXXXXXXXXXXXXDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD.

• Isopäämara
      • Julmetus. Porno.

Kertavilkasulla jo voi päätellä että tosi vastenmielinen ja keinotekoinen rumilus. Epäluotettava olemus.

• Totuuden torvisoitto

Martinalla on nykyisin myös vtusti velkaa sekä viikset.

• Lättäperse jakomäest

Miksi Marttiiina ei koskaan hehkuta ja kehu ihania appivanhempiaan? Tai miehensä mukavia sukulaisia

• .

Koska ne ei haluu olla sen kaa missään tekemisissä.

• missä järki???

Ei varmaan haluakaan:

Tämä mara oli viime viikon torstaina jättänyt vicken lämpimään autoon auringon paisteeseen. Esko oli tullut paikalle ja haukkunut idiootiksi maran.

• Mistäpä tiedät?!

Ja sinäkö näit tilanteen?
        Omaa pään tuotantoa toi juttu?
        Huhu?
        Vastaa, ole hyvä.

• stadin tyttö
        Mistäpä tiedät?! kirjoitti:

Ja sinäkö näit tilanteen?
        Omaa pään tuotantoa toi juttu?
        Huhu?
        Vastaa, ole hyvä.

Vastaamattakin on selvää, ettei asianomainen ole ollut mailla eikä halmeilla!

• stadin tyttö

Missä tietolähteesi?

• ei voi ymmärtää...

Joo-o,mutta minua ainakin ärsyttää Martinassa JA Tuksussa se älytön itsevarmuus!!!!!!!
      Ollaan upeita ja pirun lahjakkaita mm tanssimaan yms..
      Siis kokoaika hehkutusta ei koskaan myönnetä,et joo nyt menee huonosti,ei ole keikkoja,levy ei myy..AINA syy on muissa!!!
      EN todellakaan tänne kirjoittele mistään aiheesta,mutta,kun osui tämä silmään niin johan oli pakko ilmaista oma rehellinen näkemys näistä.....öö naisita!
      Ja oletko ihan rehellisesti sitä mieltä,että Martina on kaunis???
      Kelaas pikkuisen itse sitä!!!!!
      Hän kyllä ehdottomasti OLI joskus kaunis...julkisuus vissiin pilas koko eukon:/

• Häivymartta

Haha. Minua taas naurattaa molempien ns. itsevarmuus. Kun ne eivät itse tajua olevansa pellejä. Tuksusta en oikeestaan sen enempää ajattelekaan.

Martinassa suututtaa lapsensa retuuttaminen julkisuudesta. Miksi pitää altistaa oma lapsikin "julkisuuden kiroille". Martina ehkä on oppinut laskemaan, että puhutaa, mitä puhutaan, kunhan hänestä puhutaan. 2-vuotias ei kykene tajuamaankaan vielä mitään. Mutta, kun Victoria menee kouluun ja siellä ollaan ilman vanhempia, Victoria joutuu kokemaan kiusaamista ja tuskin häntä silloin lohduttaa, että puhutaan, mitä puhutaan.

• Häivymartta kirjoitti:

Haha. Minua taas naurattaa molempien ns. itsevarmuus. Kun ne eivät itse tajua olevansa pellejä. Tuksusta en oikeestaan sen enempää ajattelekaan.

Martinassa suututtaa lapsensa retuuttaminen julkisuudesta. Miksi pitää altistaa oma lapsikin "julkisuuden kiroille". Martina ehkä on oppinut laskemaan, että puhutaa, mitä puhutaan, kunhan hänestä puhutaan. 2-vuotias ei kykene tajuamaankaan vielä mitään. Mutta, kun Victoria menee kouluun ja siellä ollaan ilman vanhempia, Victoria joutuu kokemaan kiusaamista ja tuskin häntä silloin lohduttaa, että puhutaan, mitä puhutaan.

Tätä minäkin ihmettelen. Siis sitä, että kun ihminen on julkisuudessa, niin mikä saa sokeutumaan niin, ettei näe sitä, miten itselle nauretaan. Ja eikö näillä ihmisillä ole todellakaan lähipiirissään ketään, joka sanoisi, että "hei, oletko ihan varma, että haluat tehdä noin?" tai "kannattaakohan tuota asiaa julkistaa?"???

Uskovatko nämä kaksi tosissaan olevansa ammattitanssijoita ja artisteja, jotka otetaan todesta? Miten he selittävät itselleen sen, että toiset käyvät vuosien koulutuksen valmistuakseen tanssijoiksi ja laulajiksi?

Mikä tulee Victoriaan, niin sanoisin tuohon kiusaamisasiaan, että SYY on aina kiusaajassa. Mikään Martina äitinä ei oikeuta kiusaamista ja vastuu on kaikilla vanhemmilla, että kasvattavat lapsensa siihen, että toisia EI KIUSATA. Piste.

• äglömarttaa
        normielli kirjoitti:

Tätä minäkin ihmettelen. Siis sitä, että kun ihminen on julkisuudessa, niin mikä saa sokeutumaan niin, ettei näe sitä, miten itselle nauretaan. Ja eikö näillä ihmisillä ole todellakaan lähipiirissään ketään, joka sanoisi, että "hei, oletko ihan varma, että haluat tehdä noin?" tai "kannattaakohan tuota asiaa julkistaa?"???

Uskovatko nämä kaksi tosissaan olevansa ammattitanssijoita ja artisteja, jotka otetaan todesta? Miten he selittävät itselleen sen, että toiset käyvät vuosien koulutuksen valmistuakseen tanssijoiksi ja laulajiksi?

Mikä tulee Victoriaan, niin sanoisin tuohon kiusaamisasiaan, että SYY on aina kiusaajassa. Mikään Martina äitinä ei oikeuta kiusaamista ja vastuu on kaikilla vanhemmilla, että kasvattavat lapsensa siihen, että toisia EI KIUSATA. Piste.

Olen täysin samaa mieltä, että mitään syytä ei saisi olla kiusaamiselle. Lapset vain osaavat olla julmia toisilleen. Lapsilla ei ole vielä kehittynyt normaalia empatiakykyä. Martinalle sitä kykyä ei ole tosin kehittynyt vielä aikuisenakaan, tuskin kehittyykään.

Toivon, että Victoria ei joutuisi kiusaamisen kohteeksi, mutta Martina ottaa isoja riskejä Vicken tulevaisuuden kannalta pitämällä sitä julkisuudessa. Se on väärin!!!!

• My mind
        Häivymartta kirjoitti:

Kyse ei olekaan itsevarmuudesta vaan sen suuresta puutteesta. Jos nuppi ei kestä sitä että olisi jotenkin viallinen, tai edes tavallinen, niin sitä on pakko elää illuusiossa jossa itsessä ei ole mitään vikaa, jossa on oikeastaan täydellinen, muiden yläpuolella. Ihmismieli on hämmästyttävän taitava suojelemaan itseään: asiat joita ei kykene käsittelemään kääntyvät mielessä ihan toisenlaisiksi, tai unohtuu. Unohtavathan ihmiset traumaattisia kokemuksia niin miksi sitten ei unohtaisi omia virheitään ja tavallisuuttaan jos mieli ei niitä kykene hajoamatta käsittelemään. Siinä mielessä tuo on hyvä asia ettei ihminen hevin lannistu vaikka hakkaa kuinka päätään seinään. Huono sikäli että ei ymmärrä lopettaa sitä pään hakkaamista vaikka päähän jo alkaa sattua.

• lapSet
        äglömarttaa kirjoitti:

Olen täysin samaa mieltä, että mitään syytä ei saisi olla kiusaamiselle. Lapset vain osaavat olla julmia toisilleen. Lapsilla ei ole vielä kehittynyt normaalia empatiakykyä. Martinalle sitä kykyä ei ole tosin kehittynyt vielä aikuisenakaan, tuskin kehittyykään.

Toivon, että Victoria ei joutuisi kiusaamisen kohteeksi, mutta Martina ottaa isoja riskejä Vicken tulevaisuuden kannalta pitämällä sitä julkisuudessa. Se on väärin!!!!

Victoria tulee aivan varmasti olemaan huonommassa asemassa esim. koulussa muihin lapsiin nähden. Kun itse tiedän tuon Martinan käyttäytymisen ja esim. just jättää lapsensa yksin autoon, niin en ikinä päästäisi omia lapsiani mm. Victorian synttäreille. En haluaisi muutenkaan olla Martinan kanssa tekemisissä, mutta hänen kotiinsa en omia lapsiani todellakaan päästäisi.

• luin sen

Vilkaisin tänään ilmestynyttä seiskaa siellä oli juttu tästä eli kyllä Esko
      oli idiootiksi maraa haukkunut Ullanlinnassa ja JUURI TÄSTÄ KUUMAAN
      AUTOON TYTÖN JÄTTÄMISESTÄ.

• justnave

Että tälläistä vanhaa elähtänyttä muijaa kuvataan " romanttisiin " kuviin JA TIETTY
      LAATULEHTEEN. XXXXX D.D:D:

• !!!!

Joo, viimeisin törkeys tosiaan, ihan niin kauan aikaa kuin tasan viikko!
      Jätti lapsensa kuumaan autoon! Kun itse itsekkäästi lähti ostoksille!

• ö

Jokainen ihminen on omalla tavallaan kaunis ja Martina on mielestäni kaunis
      nainen. Ihmisen ulkonäköä ei tulisi koskaan arvostella. Se on jokaisella mikä
      on, eikä muille kuulu. Luonne sen sijaan on eri asia ja siinä meillä on monella
      työtä tehtävänä. Harva kun meistä on täydellinen. Toisen ihmisen haukkumista
      varsinkaan selän takana en voi ymmärtää. Jos on sanottavaa, on mielestäni rei-
      luinta sanoa se kyseiselle ihmiselle kasvotusten.
      Mitä tulee taas 2 vuotiaan tytön jättämisestä kuumaan, ta ihan minkä tahansa
      lämpöiseen autoon, on mielestäni heitteillejättö. Itselläni on saman ikäinen tyttö
      enkä koskaan missään tilanteessa jättäisi häntä yksin mihinkään! Niin kiire ei
      voi olla tai sit saa ostosreissu odottaa. Lapset aina ennen muuta.

• VoiLapsiparka

Olen samaa mieltä, että "jokainen nainen on kaunis omalla tavallaan". Martinalla itsellään on vain niin hirveät alemmuuskompleksit ulkonäöstään, että juoksee alvariinsa ottamassa täytettä milloin mihinkin ja juoksee epätoivoisesti jatkuvasti kauneushoitoloissa. Varmaan on ollut kova paikka syntyä sellaiseksi, että peilin eteen mennessään joutuu suunnittelemaan palstiikkakirurgille menoa.

Mitenköhän Victorian tulevaisuus ulkonäköpaineiden suhteen. Tyttö on paljon samannäköinen kuin Martina lapsena. Näkeekö Martina Victorian sellaisena, että häntä retuutetaan esim. huultenäyttöön niin nuorena kuin sellaisen operaation saa edes laillisesti tehdä. Että Victorian luonnolliset huulet eivät ole riittävät, niinkuin ei Martinan omatkaan mielestään...

• kauniskatariina

KUULE EI VÄHÄÄKÄÄN HUVITA SANOA MARTALLE ET EI OLE KAUNIS EIKÄ
      HYVÄNNÄKÖINEN JA IHAN SIKSI KATSOKOOT PEILISTÄ. JOS ITSE EI
      USKO PYYTÄISI PUOLUEETONTA VASTAUSTA... ämmän tissit roikkuu JO
      navasss ja pian polvissa.

• 3-5-7

Ei muakaan huvittais sanoa sulle samaa...*vitsivitsi*
        Ei huvita vähääkään=Pelottaa jos Martta löis turpaan ja sun tugee menis pilalle????

• mirjaminkukka

Esko on todella katkera ja kostonhimoinen, siitä kertoo mm. viimeisin bloginsa!
      Varmasti on hyvä isänä, mutta tämä viimeisin autosessio ei ole hyvä juttu, miksi Esko sen seiskalle toitottaa, olisivat selvittäneet keskenään, pelkkää kostoa ja toivottavasti tulee järkiinsä!

• puuupäääät

Hei hei hei mirjaminkukka

Sein jutun on muuten lähettänyt JOKU ymmärrätkö niistä saa vielä pienen
      palkkionkin....älä sä täällä sössötä noita kuvitelmiasi.

• Mahtava isukki

Esko on hoitanut mallikkaasti Vicin hoitamisen aina! Vicillä luojalle kiitos on oikeasti äärettömän hyvä isä! JA TIEDÄN TÄMÄN.
      Itse toivoisin todella että Esko saisi Vicin yh. Esko on aivan täynnä Martinan sekoiluja, en ihmettele tätä yhtään. Ihme että on pystynyt olemaan niinkin coolina asian suhteen.

• Niinpä se on

Asun (VALITETTAVASTI) Martin naapurissa. Akka vetää mediaa kuin kuoriämpäriä. Hoitaa lastaan huonosti, vaikka keksii juttuja blogiinsa.

• surullllista

Eli kyse oli Martinasta tänään ja aiemmin.
      No, aiemmin sekoili ja porsasteli itsekseen.
      Nyt kaikessa mukana 2-v lapsi.

• Huoh111

Iso pää.iso maha,rumat tatskat,huono käytös,ja muutenkin ei mieluisa tapaus koko emäntä`
      Ja vielä äiti..luoja suojelkoon lapsia.....
      Isälle enemmän vastuuta annettakoon...

• MartinaFani

Epämiellyttävä on koko Martina kääkkä.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      236
      4016
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      123
      2317
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      1996
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      141
      1471
    5. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      77
      939
    6. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      127
      937
    7. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      37
      930
    8. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      331
      860
    9. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      8
      847
    10. J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti

Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl
      Seinäjoki
      62
      770
    Aihe