Miksi kiusaat häntä

kaikki vastaamaan

kirjoittamalla nettiin mutta et puhu oikeasti?
Nyt kaikki vastaamaan.
Tiedät että nettiin kirjoittaminen loukkaa ja voi tuhota kaiken kauniin ja silti teet niin. Otat ison riskin, miksi?

26

363

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ugh, ugh

Mitä sinä tiedät toisten puhumisista?
      Olen puhunut, kaipuu jäi, puran joskus ajatuksia.

Niitä ihmettelen, jotka eivät lainkaan ole toimineet tai eivät aiokaan toimia.

Sitä en käsitä, miten nettiin anonyyminä tai tosi heikoin tunnistein kirjoittaminen voi loukata ketään. Jos näistä loukkaantuu, voi mennä itseensä.

• järkeä tähän

Hänen pitäisi tajuta että eräs toinen esiintyy minuna täällä välillä selkein tunnistein. Se joku on häntä erittäin lähellä oleva ihminen. En ole Hänelle kirjoitellut ja loukkaantumiselle en voi siksi mitään, juuri sitä tuo toinen haluaakin.

• What!?

No nyt menee jo vähän yli hilseen?

• 4+10

Ja kehenkähän lie sotkenut olet. Aikamoista arpomista tämä on, "selkeiksi tunnisteiksi" ei todellakaan riitä mitkään alkukirjaimet.

Kun tätäkin sivua katson, niin näillä "tunnisteilla" voisin luulla itse aloittaneeni muutaman ketjun :D! Ja tasan tarkkaan tiedän etten ole. Enkä yhtään epäile, että joku muu olisi yrittänyt esiintyä minuna. Tasan yksi henkilö tietää, että saatan olla täällä, ja hän tuskin alkaisi käymään keskustelua itsensä kannsa muka minuna :D.

Järki käteen kaikille.

• järkeä tähän
        4+10 kirjoitti:

Ja kehenkähän lie sotkenut olet. Aikamoista arpomista tämä on, "selkeiksi tunnisteiksi" ei todellakaan riitä mitkään alkukirjaimet.

Kun tätäkin sivua katson, niin näillä "tunnisteilla" voisin luulla itse aloittaneeni muutaman ketjun :D! Ja tasan tarkkaan tiedän etten ole. Enkä yhtään epäile, että joku muu olisi yrittänyt esiintyä minuna. Tasan yksi henkilö tietää, että saatan olla täällä, ja hän tuskin alkaisi käymään keskustelua itsensä kannsa muka minuna :D.

Järki käteen kaikille.

Se on oma asiasi. Itsepähän tiedän miten asia on. Kyseisellä ihmisellä on mm. sähköpostejani ja niistä on jopa lauseita kopioitu suoraan tänne jotta olisi uskottavaa yms vastaavaa. Sairasta moinen mustasukkaisuus.

• ootte ketä vaa
        järkeä tähän kirjoitti:

Se on oma asiasi. Itsepähän tiedän miten asia on. Kyseisellä ihmisellä on mm. sähköpostejani ja niistä on jopa lauseita kopioitu suoraan tänne jotta olisi uskottavaa yms vastaavaa. Sairasta moinen mustasukkaisuus.

ei me muut tiedetä ja tunneta teitä

• Kulta-Jaska 78

miksi minä puhuisin hänelle suoraan, koska kerran olen jo koittanut, eikä siitä mitään tullut. Sitäpaitsi ei hän edes ole täällä, eikä se minua oikeastaan vähempää voisi enää kiinnostaa. Tavallaan olen jo muutenki hänet unohtanut, en tunne enää poltetta rinnassani, niinkuin joku täällä jo kerran mainitsikin, niin ei yksipuolinen ihastus kauan kestä.

• juurikin näin

Sitähän miäkin meinasin joo

• enpä epäilisi

Joku tomppe esittää häntä täällä. hän on kuitenki aika julkinen ihminen, että moni saattaa hyvin tuntea hänet.

• järkeä tähän

Irl:stä tuttu mustasukkainen puoliso.

• väärässä olet
        järkeä tähän kirjoitti:

Irl:stä tuttu mustasukkainen puoliso.

Ei hänellä varmaan mitään puolisoa ole koskaan edes ollut, on ollut poikamies varmaan aina. Niin ainakin luulen, mutta en mene takuuseen.

• en voi erehtyä
        väärässä olet kirjoitti:

Ei hänellä varmaan mitään puolisoa ole koskaan edes ollut, on ollut poikamies varmaan aina. Niin ainakin luulen, mutta en mene takuuseen.

tunnen molemmat,ei erehtymisen mahdollisuutta.

• riski?Ei tääl mitää
    • Ahkeraliisaaaaa

Tarkoitus ei ole paha, seuraus erittäin huono ainakin itselle, hän ei piitata siitä tuon taivaallista tai mistä näitä tietää.

Taktiikkani, aina kun haluttaa tulla tänne, lasken lukua. Joka kymmenes kerta annan luvan itselleni. Aika pöljää, mutta vähän pitää rajottaa, ja silti olen täällä ihan liikaa. Keskustelujen taso on kehnoa, mutta joskus kyllä saa nauraa ihan kippurassa. Syytä en kerro, mutta jumalaton ikävä on. Ehkäpä puhunkin joku päivä, tämä hörhöily ei missään nimessä korvaa sitä.

• Herkkä loukkaantumaa

Eivät kaikki uskalla/kehtaa puhua suoraan tunteistaan. Jos tänne jotain haluaa purkaa, miten se muka ketään loukkaa?

• "kaikki kaunis"?

Jokaisella on oikeus kirjoittaa nettiin ja jokaisella on oikeus olla olematta tekemisissä ihmisten kanssa, joista ei pidä.

Joka loukkaantuu tämäntyyppisistä viesteistä, joissa tunnisteet voisivat sopia satoihin ihmisiin, menköön tosiaan itseensä. Tyhmyys ei ole oma vika, mutta...

• kausa pilvet karkaav

Tosiaan, jos se "kaikki kaunis" on jo olemassa, miten kukaan täällä edes kirjoittelisi?

Jos se kaikki kaunis on vain omassa päässä tai haaveissa, niin sehän on omaa mielikuvituksen tuotetta, ja omalla mielikuvituksellaan sen sitten tuhoaa, jos kuvittelee epämieluisat viestit itselleen.

• 1614

Kuka siis saa kirjoittaa nettiin ja kuka ei? Tämähän on vain ajanvietettä.

• behind blue eyes

En ole kiusannut häntä (m) enkä koskaan kiusaisikaan.
      Yhtäkään ilkeää tai loukkaavaa viestiä tai kommenttia en ole laittanut.
      Ei ole sellaseen tarvetta. Ainoastaan ikävääni olen ajoittain ilmi tuonu.
      IRL olen pari viestiä laittanut, syystä että välirikko tuli mulle yllätyksenä,
      ja halusin vaan purkaa tuntojani. Uskoisin ettei hän kuitenkaan niitä
      kiusaamisena pitänyt, vaikkei halunnutkaan vastata.
      Kyllä hän varmaan sen ymmärtää miltä musta tuntuu. Vieläkin kaipaan.
      Ja haluisin korjata tilanteen, jos se mitenkään olisi mahdollista.

• --------------------

-----------------------

• mut miks.....???
        -------------------- kirjoitti:

-----------------------

Jotenkin kuvaavaa..............................................

• /´|

Koska minulla on niin ikävä että on pakko purkaa tuntojani jonnekin. Mutta hänellä on toinen joten en voi tehdä mitään irl.

• ?

Miksi kysyt tyhmiä?

• hupinsa kullakin

Ikina enkä koskaan täällä kirjoittaisi kenellekään mitään oikeasti tärkeää, koska se on jatkossa provojen rakennusainetta. Ilmaisut lainataan ja niitä viljellään.

Rottamaista touhua, kaukana kauniista.

Joku kirjoitti sähköposteista.
      Oletko koskaan treffipalstalla ollut yhteydessä feikkiin henkilökohtaisen sp-osoitteesi kautta? Niinpä.

Stalkkausta. Niinpä.

• 11+15

Kunhan kirjoitellaan.

• Tosimies71

Tää on níin tätä! Minkäs teet jos ei muuten saa vastausa, niin ikävissäänhän täällä ollaan?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      113
      4892
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3543
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2430
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1558
    5. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1480
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      24
      1334
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1222
    8. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1128
    9. 165
      1089
    10. Olen oikeasti aika mukava

Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.
      Ikävä
      22
      1057
    Aihe