Oon tässä miettiny että mitä tehdä; lähteäkö nykyisestä työstäni ja alkaa taas uuden paikan hakeminen vai pysyäkö vaan tässä *duunissa ja jäädyttää pääkoppa ja tunteet ettei joka päivä olis niin armoton hitutus. Siis en voi kehittyä millään tavalla tässä nykyhommassani, työkalut ovat aataminaikuiset ja työtavat on tyyliin "näin tehdään kun on aina ennenkin tehty... muutoksia ei kaivata eikä haluta". Työn kehittämisestä ei voi edes kuvitella keskustelevansa, ei johdon saati muiden alaisten kanssa.
Tää ahdistaa koska olen itse tottunut hyviin, ajantasaisiin työkaluihin ja haluan vaikuttaa itse omaan työhöni ja kehittää sitä. Toki koskaan ei voi olla varma huomisesta että milloin firma myydään tms. mutta itse olen jo tottunut muutoksiin tässä elämän varrella. Töissä ei myöskään ole kunnon keskusteluyhteyttä toisiin työntekijöihin, ja vapaa-ajalla he eivät halua/voi osalllistua yhteisiin rientoihin. Eipä sillä että minäkään kauheasti vapaa-aikaani työkavereiden kanssa haluaisin mutta edes joskus jotain mutta ei koskaan mitään... Miten on mahdollista että yritysjohto kannattaa tällaista hedelmätöntä, ilman tulevaisuutta olevaa johtamismallia??
Lähteä vai ei?
Pitäiskö luovuttaa..
0
136
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial341962Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1651890Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3821792Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2161248- 921123
Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip34970- 95765
Kiantama oy
Tämän päivän uutiset.....https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012036470.html.15698- 32674
Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise47665