Lähteä vai ei?

Pitäiskö luovuttaa..

Oon tässä miettiny että mitä tehdä; lähteäkö nykyisestä työstäni ja alkaa taas uuden paikan hakeminen vai pysyäkö vaan tässä *duunissa ja jäädyttää pääkoppa ja tunteet ettei joka päivä olis niin armoton hitutus. Siis en voi kehittyä millään tavalla tässä nykyhommassani, työkalut ovat aataminaikuiset ja työtavat on tyyliin "näin tehdään kun on aina ennenkin tehty... muutoksia ei kaivata eikä haluta". Työn kehittämisestä ei voi edes kuvitella keskustelevansa, ei johdon saati muiden alaisten kanssa.

Tää ahdistaa koska olen itse tottunut hyviin, ajantasaisiin työkaluihin ja haluan vaikuttaa itse omaan työhöni ja kehittää sitä. Toki koskaan ei voi olla varma huomisesta että milloin firma myydään tms. mutta itse olen jo tottunut muutoksiin tässä elämän varrella. Töissä ei myöskään ole kunnon keskusteluyhteyttä toisiin työntekijöihin, ja vapaa-ajalla he eivät halua/voi osalllistua yhteisiin rientoihin. Eipä sillä että minäkään kauheasti vapaa-aikaani työkavereiden kanssa haluaisin mutta edes joskus jotain mutta ei koskaan mitään... Miten on mahdollista että yritysjohto kannattaa tällaista hedelmätöntä, ilman tulevaisuutta olevaa johtamismallia??

0

136

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
        Maailman menoa
        34
        1962
      2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
        Maailman menoa
        165
        1890
      3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
        Maailman menoa
        382
        1792
      4. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
        Ikävä
        216
        1248
      5. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
        Ikävä
        92
        1123
      6. Kiantama kartelli

Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip
        Suomussalmi
        34
        970
      7. Oletko ollut *ittupää

Siinäpä se kysymys eli oletko ollut *ittupää hänelle? Miksi?
        Ikävä
        95
        765
      8. Kiantama oy

Tämän päivän uutiset.....https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012036470.html.
        Suomussalmi
        15
        698
      9. Haluaisin nähdä ja tavata sinut mies

Vielä tässä elämässä.
        Ikävä
        32
        674
      10. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
        Maailman menoa
        47
        665
      Aihe