Hei!
Olen lastenohjaaja-opiskelija ja olen tekemässä opinäytetyötäni liittyen lasten syömishäiriöihin. Olisin kiinnostunut kuulemaan teidän tarinoitanne anoreksian kanssa taistelusta. Myös vanhempien ajatuksia olisi mukava kuulla. Tietoja tullaan käyttämään luottamuksellisesti ja teitä ei tulla tunnistamaan missään vaiheessa. Tiedot tullaan hävittämään opinäytetyön jälkeen. Lisää tietoa saa kysellä [email protected]
opinäytetyötä varten
5
96
Vastaukset
- EmiLiaNNa
Hei sarikoo--! Olen 16 - vuotias anoreksiasta parantunut tyttö, joka sairasti diaknosoidun anoreksian about vuosina 2008- kevät 2011. Blogiini olen kirjoittanut tarinani, ( www.takiaisena.blogspot.com ) , josta voit sen lukea. Minulta voit kysyä lisää, yksityiskohtia yms. s-postilla [email protected] , jos haluat tietää anoreksiatarinastani jotakin!
- NN
Se on opinnäytetyö. Kahdella ännällä.
- trolololololl
Jos opettelisit ensin kirjoittamaan? :DDD
- Trolo vaan itsellesi
Aloituksessa on yksi lyöntivirhe ja sinä onneton häviäjä näet siinä tilaisuuden aukoa päätäsi? Sun elämä on mitä ilmeisimmin todella merkityksetöntä ja kurjaa.
- tr
Kaksi kirjoitusvirhettä, molemmat samassa sanassa --> ei pelkkä lyöntivirhe. Elämäni on merkityksetöntä ja kurjaa, vaikken olekaan kumpikaan kirjoitusvirheistä jo aiemmin huomauttaneista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1245261Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303728No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452470Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv351715Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241624- 501588
- 411580
- 231501
- 141342
- 291333