Liitto-perusteinen yhteinen näkö ja sen käyttö

Amnesty:Sinde-Vesa

Uskonnollinen kiihkoilu, avoimen huoltajuus-kiistan ylläpito.
- Ei edes kasvatus huomioituna.
No, se on vain toisenvärinen se silmä. Se vain on koleerinen, se frustraatiollinen painottomuus ja koko-skitsofreniat. Se vain on ulkonäköpiirre-häiriö, sensorisesti motorisesti levottomalla neuroottisella tytöllä, jonka alipaino on valitettavasti vain yleiskunnollisessa ja aksentinsiirrollisessa häiriössä, sekä hoidollisessa, ammatillisessa käytössä. Silmänpohjat ovat harmaan kellertävät, kirkkaat ne eivät ole, näin rajujen yhteyden ottojen jälkeen
- Enkö minä olekin nyt äiti hyvä ihminen?

90. Sukupuolenvaihdoksellisuus
91. Silmän epätasapaino-tila.
92. Silmän eritasoisuus
93. Silmän eriasteisuus
94. Silmien epätasa-painotila
95. Kasvojen epämuodostuma, sukupuolenmääräytymisen häiriö
96. Ulkonäköpiirre-vamma
97. Emättimen epätasapaino-tilat, vaginaalinen tulehdus
98. Pitkäkestoinen lapsettomuus, frigiditeetti, perus-sanaluenta: koleerisuus
99. Paranoidi skitsofrenia, hysteerikko , isän puolelta, kyseenalaistavaa keskustelumenetelmää käyttävä
100. Pitkäkestoinen paranormaali sisin-häiriö, skitsofrenia, psykoosi
101. Ulkonäköpiirre-vammainen, vuosikymmenien työ, persoonallisuus-häiriö
102. Omaisille, hyväntekeväisyys, persoonallisuus-häiriö, onnistumisen elämykset lahjoitettava monis vertikseltä, pitkäkestoinen lapsettomuus, stressi ja burn out, masennus

2

65

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihmiskunta Sinde

Mää oon monesti sellainen, että mää soitan suoraa huutoa pihalle, jos mulla on joku hätänä. Mä en huomaa sitä itse. Hyväntekeväisyydestä....
      -Mutta helvetti tämä on. Mutta mikä helvetti tämä on, tämä yhteisen näön tuntoaistillinen kytkentä?
      - Mutta missä tämä yliviivaus-järjestelmä on?
      - No, joo, mutta kun se ei virallisesti, ja järjestelmällisesti ole mun järjestelmä.
      Joo, mutta kun näin on.
      Vaan suvullinen statuksellisuus ja asemallisuus....
      Että ihan nussittu on. Mikä jälleenrakentava lapsiseksityön kohta tätä kiinnostaa, kritisoi, kirjelmöi (kts. sota,)
      - kuvaa
      a. 1. Kuvaa.....

En mä voi muuta kuin yleiskuntoa siinä oppilaskunnassa tarjota.
      - Lapsiseksityövoiman käyttö
      - Lapsiseksityön teetättäminen
      .- Lapsiseksityön käyttö
      Mikä näistä kuvaa toimintaasi?
      -- Ei, ei tää paljon satu.
      Ja muistanko oliko kuvaus, ennen vai jälkeen, lapsiseksityövoiman käytön ja ikä, näkö, koko ja sisin-hallusinogeenin annon?
      -Niin, en muista tätäkään, kovin hyvin.
      -Onko kysymys varhaislapsuudesta ja millaisesta?
      - Minkä ikäisestä?
      - 3-5-vuodesta ylöspäin.
      Ja Pentti rupesi hakemaan hoitoa paranoiaansa...
      kts. Patentti- ja rekisterihallitus
      Ja olla ympäristössä koko ajan ilman sukupuolenmääräytymistä, sukupuolellisia sukupuolen määrittelyyn liittyviä ominaisuuksia, jotka paranoiaa ilmaisevat fokusaatio aivotoiminnon sijaan.

• Ihmiskunta Sinde

Kuin kassanauha ja karate. ...
        Melko pahalta ja oudolta tuntuu lapsesta, amfetamiinin tyyppisesti. Mutta vain tällainen julkinen peili- ja albiinotyyppinen kytkeminen. Täysin vieraaseen ihmiseen, täysin vieraaseen mieheen, ehkä loppu-iäksi.
        Tämä ei millään tavalla kokemuksena vastaa sitä, tai vaikuta edes yhtään pahalta, tämä on vain paranoidi skitsofrenia, euforinen pelko, mitalijärjestelmältä, ehkä pelkkä euforiakin.
        Tämä on vain loogisesti aiheutettu mitalijärjestelmän omainen pelko, joka tuntuu loogisuuden alueilta kasvoista.
        - "Mitä ihmeen neurologiaa teillä tehdään?", kysyi yhtäkkiä toinen isäni, Vesa.
        - Jotain tällaista ihme sadismia ja nimenomaan neurologiasta.
        Hyväntekeväisyyteen näitä silmänosia.
        -No, miten sä ajattelit niistä hyötyä. Tässä on hyväksyttyä vain vaikutelmat läheisyydestä ja lämmöstä vieraaseen ihmiseen kohdistettuna, ei lainkaan hallitsemisesta.
        Sen huomaa, että sellainen psykoosi on, ihan työpaikan ulkopuolelta.
        Joo, eväiden syöminen portailla...
        - "Olen yrittänyt hallita."
        Ottaisitte joskus ihtelle...
        Ei ainakaan osoittamalla, syyttämällä tai kerjäämällä.
        Tota sillä ei saa kytkeä ihmisiä toisiinsa.

"Ei saa liikuttaa kehosta: kehon sisältä." Terveisin Kimi ja Kimin äiti.
        - Siis, en saa innostua sadismista näin.
        - Siis, et!.
        - Siis, eikö kukaan halua innostua sadismista.
        - Joo, ei....
        Niin, hän on mun kanssa tosiaan lopun elämä. Entä mikä on julkinen identiteetin loukkaus näin päin? Julkinen identiteettihäiriö ja sillä loukkaaminen näin päin?
        -Vesa: Ja mä haluan sitten tietää kokonaan, miksei se esteettisesti steriili käy.
        -Muistatko miksi näin ei saa tehdä? kysyi Vesa
        - Ei muistia... Ei muistan mää, että sitä ei saa tehdä identiteetin takia nyt: esim. "Poissa silmistä, poissa sydämmestä", ettei saa tehdä sillä tavalla julkista identiteettiä loukaten, ettei saa aiheuttaa julkista identiteettihäiriötä.
        - No, tämä on huumeitten käyttäjille, näin sanelee ja sanoo demokratia, hallitsemisen ollessa tarpeena.
        Hallitseminen ei saa olla tarpeena julkista identiteettihäiriötä käyttäen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      81
      4620
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      109
      3837
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      176
      3627
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      63
      2062
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      71
      1928
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      78
      1268
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      128
      1125
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      140
      1050
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      49
      979
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      26
      891
    Aihe