ja jäykkiä, tteennäisiä! Aina näin tässä tyhmässä sarjassa. En tiedä, miks sitä niin paljon katsotaan, kun se on niin huono mielestäni ainakin.
http://www.iltasanomat.fi/viihde/ikaraja-ylos--salkkareiden-paatosjaksosta-tulossa-raju/art-1288473238802.html
tässäkin Salkkari-kuvassa kaikkien ilmeet luonnottomia
16
99
Vastaukset
Mikä on salkkari?
H.- en katso
Tv-sarja Salatut elämät.
- meeriamanda
Oikeestihan se salkkari on sellainen entivanha suolaastia joka oli ainaskin meillä posliininen ja keittiössä seinään ruuvattuna. :))
Salatut Elämät , kolmosen suomalainen saippuasarja arkisin 19,30 - 20,00 ( salkkarit )
- meeriamanda
Niin olisiko enempi katsojan silmissä se teennäisyyden havainto? Meillä mies katsoo tiiviisti ja pitää sarjasta, minä en ole vuosiin enää piitannut...mut se on minun kyllästymistä, miksi ei toiset saisi siitä pitää?
- tupeevaiomatukka
Teennäistähän näytteleminen aina on.
Kuvitelmaa. Jos joku tykkää niin tykätköön. Ei ole minulta pois. - nii,,,ha,,
Mutta sanokaapa, onko mitään muuta kotimaista näytelmää, sarjaa näin luonnotonta näyttelemistä kuin tässä sarjassa on. minä en tiedä toista yhtä noloa. Ihan vaikee katsoa tuota. Tuntuu että itsekin istuu lähes niskat tanassa kun katsoo sitä.
- +/-
Koko talven tuli kakkoselta joku vähän vastaavanlainen sarja lähes joka ilta, mielestäni se oli paljon kankeampi, vain pari aika hyvää näyttelijää. En nyt muista nimeä kun ei ole vähään aikaan tullut.
- tupeevaiomatukka
Pitkä lista: Kotikatu, Uusi Päivä (aivan karsea), siinä alku.
Meillä kaikissa telkuissa on kaukosäädin. - meeriamanda
Miksi ivallisesti suhtaudut? Osaatko itse näytellä , oletko koulutukseltasi niin etevä että voit luokitella näyttelijät hyviin tai huonoihin?
Ota selvää katselijamääristä, he ovat varmasti kannanotostasi eriävää mieltä!
Sinun ei kai pakko ole katsoa ko. ohjelmaa joten ...se siitä. - fggfgftrtr658559
tupeevaiomatukka kirjoitti:
Pitkä lista: Kotikatu, Uusi Päivä (aivan karsea), siinä alku.
Meillä kaikissa telkuissa on kaukosäädin.onks mielestäsi Kotikatu huonompi tai yhtä huonoa näyttelemistä ja idea kuin Salkkarit?
- +/-
On ihmisiä jotka haukkuvat sarjaa ja kertovat inhoavansa sitä, eivätkä ole koskaan kuulemma sitä katsoneet, mistäs ne tietävät sitä inhota?
Luulen ettei jotkut ihmiset kestä sitä kun arkoja asioita käsitellään ja tabuja rikotaan.
Ei ole ainakaan minulta pois jos jotkut sarjasta kovasti pitävät. Itse katselen satunnaisesti jos on joutoaikaa. - niilo%¤&/(
Kunpa joku edes KERRAN sanoisi MITÄ hyvää salkkareissa on kun sitä pitää niin ahkeraan katsoa. Edes yksi asia.
- ###
Mikä on hyvää ja mikä huonoa kellekin.
Se on hyvä. - ;mjk:-
### kirjoitti:
Mikä on hyvää ja mikä huonoa kellekin.
Se on hyvä.No eikö nyt joku voisi sanoa, mitä hyvää tossa sarjassa on!
- Pär Pillhard
Minun nuoruuteni aikoina ei ollut tuollaisia mameroita eikä kukaan homo ollut julkihomo. Sellaisesta sai turpiinsa. Pojat kehuivat joskus saaneensa pilllua. Sekin oli tavallisimmin valhetta. Salkkareissa nuorten toiminta on sitten varmaankin nykymenoa. Itse en ole tuollaista aikaa kokenut.
- meeriamanda
Eikö ole ihana asia ettei eletä enää sinun nuoruutasi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2442901Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell71633Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.41329- 1021189
Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1231161- 741074
Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka581025Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta1531022Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717937- 135922