millaisi tuntemuksia on jättänyt koeajo? Vai onko vielä kenelläkään kokemuksia kyseisestä autosta kiinnostaisi tuo tehokaampi diesel malli
208 koeajo
6
548
Vastaukset
- ajettu on
.. tosin 1.6 bensakoneella.Pirtee peli kaikin puolin,ajotuntuma parempi kun nykyisessä (308). Kulutus saatu hilattua siedettävälle tasolle.Yhdistetty: 5.80 l/100km.Jakopää tossa koneessa ketjulla...ainakin meikäläinen pistää tilauksen sisään !
- mites mukavuus
En ole vielä ehtinyt koeajolle. Miltäs mukavuus vaikutti, jousitus ja melu?
- pkölettio
Mees kokeilee itte ! Mun milestä pikatestillä kaikki kohillaan.
- 208
Kävin koeajamassa 1,4l (95hv) ja 1,6l (120hv)
Kummatkin kulkivat hyvin ja olivat mukavia ajaa.
Ohjaus tuntui herkältä ja mukavalta varsinkin kaupunki ja mutkaisella tiellä.
Suurimmisshttp://keskustelu.suomi24.fi/debate/4267a nopeuksissa esim. moottoritiellä kaipaisi 6-vaihdetta, kun välitykset ovat sen verran pienet, mikä on ollut Peugeoteissa lähes aina.
Mutta normaalissa maantie ja kaupunki ajossa pärjää hienosti
Vaikka auto on hieman kutistunut ulkomitoiltaan edeltäjäänsä verrattuna niin sisältä se on päinvastoin kasvannut, minkä kyllä huomasi selvästi varsinkin takatilojen osalta! Muutenkin auto tuntui sisätiloiltaan erittäin miellyttävältä.
Auto antoi miellyttävän ja positiivisen kuvan kaikinpuolin joten tilasen 1,6litraisen 208 - P107
Minulla on VTI120 ja olen ainakin näin ensimmäisenä viikkona todella tyytyväinen. Auton pieni ratti ja korkealla oleva mittaristo on erillainen ja ne eivät välttämättä sovi ihan kaikille mutta omasta mielestäni ne ovat erinomaiset niin jos ne ei heti sopii kannattaa yrittää rattia ja penkkiä sovittaa vielä kerran. Ja sitten, mittarit on tarkoitettu katsoa ratin yli eikä läpi mikä ei ole kaikissa netissä olevissa testeissä ymmärretty...
- 206207208..
Saas nähä tuleeko myyntiin farkkuna, ainaski 207sw oli/on toimiva tapaus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "873998Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242881No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452302- 341311
- 10899
- 131875
- 6834
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124746- 11740