Yhden yön juttu paikkoja ei ole Kuopiossa juuri lainkaan!

Antti vaan

. Paras yhden yön juttujen saantipaikka Kuopiossa päin henkilöille joita ei edes kiinosta mitkään parisuhteet eikä hömppä seurustelut! On todella moni kehunut tuota Karhunpesä paikkaa todella hyvänä yhden yön laitoksena/seksin saanti paikkana! Kuopion keskustan yöelämä puolestaan on kuulemma aivan ********** yhden yön juttujen hankintaan! Ja tämän on sanonut myös todella tyylikkäät ja komeat miehet ja Ulkomaalaiset turistit joita käy satunnaisesti yökerhoissa täällä päin! Kuopio ei ole edelläkävija yhden yön juttujen hankintaan toisin kun ulkomailla ja muuallakin kuten Tampere,Helsinki,Tukholma,.Suuret metropolit maailmalla jne. Kuopio on huonoimpia paikkoja kuulemma löytää yhden yön seuraa sekä Suomessa että maailmalla. Ihan oikeesti olen kuullut tämän Ulkomaalaisten suusta ja muittenkin tyylikkäitten ja hyväntuoksuisten herrojen suusta! Ei kaikki haluaisi parisuhteita eikä seurusteluja vaan pelkkiä yhden yön juttuja! Toista se on Ulkomailla.

4

239

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tapio Siilistä!

Ei vaan itse Kuopion yöelämässä viikonloppusin paljon pyörineenä olen havainnut,että kyllä on antajia Kuopion yöelämässä mutta tietyt naiset jakaa sekä tietynlaisille miehille. Yleensä tyylikkäille ja hyvinpukeutuville herrasmiehille tapahtuu herkun jakamista. Tietyt naiset taas ei jaa ollenkaan oli kuka mies tahansa. Korkeintaan joku Ulkomaalainen varakas julkisuuden henkilö. Mutta on siellä paljon jakajiakin satamassa päin ja muissakin paikoissa ja hyvä niin. Miksipä kieltäytyä ihanista ja nautinnollisista seksinautinnoista? Tyhmäähän se olisi. Sekä mies ja nainen haluaa seksiä! Jossain oli tutkimus,että naiset haluaa todellisuudessa seksiä paljon enemmän kun miehet! En muista mistä luvin. Viikolla en tiedä kun olen aina töissä,enkä ikinä viikolla käy missään!

• Mievaan

Täytyy sanoa, että tuo on vain omasta saamattomuudestasi kiinni. Itsellä käy ihan hyvä flaxi, vaikken mikään varsinainen pelimies olekaan...

• Hmmmmm!

Kuopiossa päin pahimmat ja kiimaisimmat seksihullut sekä seikkailunhaluisimmat löytyvät juuri nimenomaan varatuista naisista! Kun naisella on sormus sormessa niin seksin halu ja kiima on valtava. Näin ainakin Kuopion yössä. Kyllä täällä näitä yhden yön kiimakissoja kuule pyörii. Ehkei nyt kuitenkaan tietenkään samalla tavalla niinkun suurissa kaupungeissa/maissa ja sehän on luonnollista pienemmässä paikassa.

• iki-ihana<3

Tuli jaettua herkkua vielä reilu kuusi vuotta sitten ihan kiitettävästi ja olen siitä ihan tyytyväinen, vaikka huoraksikin on haukuttu. Jos kaikki naiset jakaisivat kaikille halukkaille niin itsemurhat ja muut murhat vähenisivät. Ei pääsisi turhaumia syntymään. Varattuna olen ollut yli kuusi vuotta ja pettää en aio, vaikka tuossa yksi sanoi, että varatut naiset ovat innokkaampia. Herkkua jaan vain yhdelle ja valitulle. Juuri sille, joka nukkuu sängyssämme

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      51
      2264
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      25
      1078
    3. Aavistatko että moni tietää

Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut
      Ikävä
      82
      992
    4. Yritin saada

Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.
      Ikävä
      11
      914
    5. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      54
      893
    6. Onko vielä

mahdollista nähdä?
      Rakkaus ja rakastaminen
      68
      873
    7. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      126
      853
    8. Kronikat..

Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu
      Imatra
      10
      783
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      22
      773
    10. Täällä istun ja mietin

Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu
      Ikävä
      49
      759
    Aihe