Ei vaan itse Kuopion yöelämässä viikonloppusin paljon pyörineenä olen havainnut,että kyllä on antajia Kuopion yöelämässä mutta tietyt naiset jakaa sekä tietynlaisille miehille. Yleensä tyylikkäille ja hyvinpukeutuville herrasmiehille tapahtuu herkun jakamista. Tietyt naiset taas ei jaa ollenkaan oli kuka mies tahansa. Korkeintaan joku Ulkomaalainen varakas julkisuuden henkilö. Mutta on siellä paljon jakajiakin satamassa päin ja muissakin paikoissa ja hyvä niin. Miksipä kieltäytyä ihanista ja nautinnollisista seksinautinnoista? Tyhmäähän se olisi. Sekä mies ja nainen haluaa seksiä! Jossain oli tutkimus,että naiset haluaa todellisuudessa seksiä paljon enemmän kun miehet! En muista mistä luvin.
Jotkut naiset jakaa ja jotkut ei!
4
355
Vastaukset
- junttilandia
Satamassa ja Albassa ei tarvitse kauan seistä tiskillä kun tälläinen " tyylikäs ja hyvinpukeutuva" herrasmies lyöttäytyy kylkeen ja alkaa seksiä vonkaamaan hyvinkin suoraan. Enpä tiedä onks noi miekkoset enää kovin tyylikkäitä ja hyväntuoksuisia muutamien olusien jälkeen.
- Kokemusta Kuopiosta
Kuopiossa päin pahimmat ja kiimaisimmat seksihullut sekä seikkailunhaluisimmat löytyvät juuri nimenomaan varatuista naisista! Kun naisella on sormus sormessa niin seksin halu ja kiima on valtava. Näin ainakin Kuopion yössä.
- Neitikarhu
Karhunpesästa voi irrota
- neblo
mine ole musta mies ja iso peli,kaataa suomi naista kaikialla muös kuopio seka varatut ja ei!suomi naine rakastaa mun iso peli..olen rakastanu ainaki 300 eri suomi naista!asunu 3v suomi,taalla ihana naiset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse854614Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1103830Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1753620Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.582052Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891259- 1291114
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1401050- 57963
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä27882