Mukaan halppiksen viereen voidaan rakentaa jättimarket.
Veikkauksia, onko: plop plop vai boonusta.
Porin Sanomien
3
107
Vastaukset
- jaa'a
Jotain muuta kiitos. Vi*un vihreitä, asiakasvihamielisiä liikkeitä on jo riittävästi.
Suomen kaupoissa on järkyttävä kahden liikeen monopoli.
Ja muutenkin alueella on jo LIDL, Gigantti ja Halpa-Halli.
Stockmanhan siihen tulee. Tai Verkkokauppa.com . .. .
Ilotalo? Jossa komeita miehiä tarjolla naisille edulliseen hintaan? - jipii jehuu.
Jipii siihen tulee risma...
Ja sieltä saan boonuksia..
tyhmä kun olen..
jipii jehuu - Ilotalo on hyvä idea
Ilotalo miehille pitäisi kyllä saada poriin.Rupeaa kyllästyttämään nuo porilaisten lyhythiuksisten äijämäisten eukkojen vaatimukset kaikesta.Sormusta pitäisi saada ja häitä sun muuta turhaa.Mieluummin sitä ostaisi jonkun kauniin virottaren illaksi.Ei tarvis kuunnella/katsella niitä kun on muuta tekemistä eikä kukaan koita hallita toista.Parisuhteet on helvettiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225115Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303658No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241504- 231391
- 141292
- 271198
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221117