Monille on tullut pakkomielteeksi ajaa ylinopeutta.Itsellä tätä pakkomiellettä ei ole.
Ylinopeus on pakkomielle
11
128
Vastaukset
- c,död
Näin varmaankin on:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Pakko-oireinen_häiriö - NormPRLEE!!
Minä ajan sääntöjä rikkoen sen takia kun tiedän olevani fiksumpi kuin lainsäätäjät ja liikennesuunnittelijat. Tämän perusteella tiedän heitä paremmin miten voi ajaa joten heidän keksimänsä säännöt eivät voi olla yhtä hyvät kuin ne säännöt jotka minä laittaisin. Minulla on moraalinen oikeus toimia omien sääntöjeni mukaan edellämainitun syyn takia. Itse asiassa käytän paljon aikaa sen miettimiseen, miten voisin mitäkin sääntöä rikkoa. Tulen aika usein tänne kertomaan, mitä olen keksinyt.
- sonnils
Monille on tullut pakkomielteeksi kirjoitella tänne sontaa itsellä tätä pakkomiellettä ei ole
- En hiffaa
Mutta sinähän kirjoitit tänne?
- aina ylinopeutta
Minä ajan jatkuvasti, ihan aina ylinopeutta enkä silti ole ikinä saanut sakkoja. Ajan n. 10-15 km/h ylinopeutta. Olen odottanut että edes joku "linnunpönttö" välähtäisi ja saisin sakot, mutta niin ei ole käynyt. Jostain luin että niiden pitäis välähtää jos ajaa 8km/h tai enemmmän ylinopeutta. En tiedä miksi minä en jää kiinni.
- ..Antero Paskakuula
Et jää kiinni siksi että ajat ylinopeutta 10km/h mittarisi mukaan mutta mittarivirheestä johtuen ajat juuri sallitua nopeutta. Suurimman osan autoista nopeusmittari valehtelee 7 - 10 % yläkanttiin. Kahdeksankympinalueella kun ajaa mittarin mukaan satasta alkaa olemaan sakkorajoilla.
- gewge grewbgr erjgrw
..Antero Paskakuula kirjoitti:
Et jää kiinni siksi että ajat ylinopeutta 10km/h mittarisi mukaan mutta mittarivirheestä johtuen ajat juuri sallitua nopeutta. Suurimman osan autoista nopeusmittari valehtelee 7 - 10 % yläkanttiin. Kahdeksankympinalueella kun ajaa mittarin mukaan satasta alkaa olemaan sakkorajoilla.
Myöskin jossain autoissa mittari näyttää liian vähän, eli kun mittari näyttää 80, niin onkin vauhtia jo 82 jne....
Ja missään ei sanota mitään rajaa ylinopeudella, poliisi voi sakottaa vaikkapa 2km/h ylinoepudesta - ..Antero Paskakuula
gewge grewbgr erjgrw kirjoitti:
Myöskin jossain autoissa mittari näyttää liian vähän, eli kun mittari näyttää 80, niin onkin vauhtia jo 82 jne....
Ja missään ei sanota mitään rajaa ylinopeudella, poliisi voi sakottaa vaikkapa 2km/h ylinoepudesta>> Ja missään ei sanota mitään rajaa ylinopeudella, poliisi voi sakottaa vaikkapa 2km/h ylinoepudesta
- Yualle
Kaahareita teillämme on vain muutama prosentti. Kaikki menisi muutoin ihan hyvin, mutta noita kaahareita karkuunajajia on 80% ja he ovat liikenteemme syöpä.
AJETAAN SIIS KUIN SITÄ OMAA AJOAMME =) Kaaharit menkööt menojaan, ei meidän muiden tarvitse alkaa ajamaan heitä karkuun :> - pää kiinni
Vittuako se sulle kuuluu.
- Nilssonni yksi....
laumasta joka on tietävinään kaiken kauppamatkojen liikenteestä (3km/päivä).
Ammattilaiset liikkuu ylärajalla..... kauppaankin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770