Oli silloin, kun viimeksi kohtasitte?
Minkälaiset vaatteet hänellä??
8
211
Vastaukset
- Tässä oon huono
Mä en muista hänen vaatteitaan, kun mä vaan tuijotan hänen silmiä, kasvoja ja käsiä...
- katselen sinua
Työvaatteet tietenkin. Hassua kyllä, jotenkin tarkka silmien väri ei jää mieleen, vaikka silmiin olenkin useasti katsonut. Ei kai sillä hetkellä mietitä silmien väriä, vaan ihan jotain muuta...
Kulta..Milloin me..hmm.. (?)- Sininen..
No, heti kun laitat viestiä, nähdään taas..
- siitä on jo aikaa,,,
Nilkkapituinen soopeliturkki ja karvahattu. Käsissä kotimaiset nahkahansikkaat ja jaloissa P.Palmroothin nahkasaappaat.
- poliisi ehkä
Hälkii oli työvaatteet, eli unoformumiehiä
- katselen sinua
Kerran olen nähnyt hänellä farkut ja kerran kauan kauan sitten ulkovaatteet.. Muistan hyvin hämärästi. Hän on nähnyt minut aina vapaa-ajan vaatteissa..
- miehellä mustat
vaatteet.. ainakin töitä tehdessä :) huomiovärit lisänä sopii kuin nakutettuna hänelle.
- Ei sillä ollut
mitään kun viimeksi näimme. ...mun mielikuvituksessa... :P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1345452Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella313902No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452490Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv392067Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv281862- 241853
- 411670
- 521641
- 301584
- 401576