Elin pienen - alunperin huonosti kohdellun tiibetinterrierini kanssa yli 11 vuotta, kunnes hän menehtyi kauan salaamaansa kasvaimeen.Tutustuessamme pienokaisellani näytti olevan hyvin vähän mahdollisuuksia jatkaa normaalia koiranelämää, mutta vähitellen, kärsivällisesti ja ystävällisesti kohdellen hänestä tuli ihana ystävä ja hyvin, hyvin lojaali kumppani. Vieläkin tuntuu pahalta muistaa sitä kauheutta, mitä sain tietää hänen pentuna olostaan , enkä voi ymmärtää hänen kennelinsä typeryyttä. Luulisi, ettei em. rodun koiria annettaisi perheisiin, joissa ei saa haukkua. Jokainen, joka vähänkin tietää koirista edes jotain,tietää em. rodun ominaisuudet.
Minulla on häntä ikuinen ikävä - en voi sille mitään.
kultaseni
laleena
1
102
Vastaukset
- ihmetten vaan
Miksi koirasi salasi kasvaimensa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1562677
- 1991957
- 711706
- 921638
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91421- 751098
- 811040
- 951019
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.261004Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes191954