Olkaa onnellisia, että olette terveitä, että teillä on katto pään päällä,
ruokaa, jota syödä, puhtaita vaatteita ym.
Kukaan toinen ihminen ei voi antaa sinulle autuutta, eikä pelastaa sinun elämääsi. Yksineläminen ei ole välttämättä yhtään huonompi vaihtoehto, kuin jonkun toisen kanssa eläminen. Jos ei osaa ensin rakastaa itseään, ei osaa rakastaa ketään muutakaan. Itse ainakin olen onnellinen siitä, että ensinmainitsemani kohdat täyttyvät, enkä halua luopua itsenäisestä elämästäni vain sen takia, että saisin huomata päätyneeni johonkin huonoon ihmis-suhteeseen. Tekemistä on vaikka kuinka, miten tässä edes olisi aikaa jollekulle toiselle?
Lopettakaa jo turha
7
107
Vastaukset
- 0oinm,p
Lopeta turhat latteudet. :(
- Hah...
taisi tulla murkkuikäisen vastaus? Et taida vielä paljoa elämästä tietää?
Yksikään kohta ei ollut latteus. Jos olet saanut kaiken liian helpolla,
et koskaan mitään edes arvosta. - 0oinm,p
Hah... kirjoitti:
taisi tulla murkkuikäisen vastaus? Et taida vielä paljoa elämästä tietää?
Yksikään kohta ei ollut latteus. Jos olet saanut kaiken liian helpolla,
et koskaan mitään edes arvosta.Käsket muita lopettamaan narinan koska argumentti "ainakin minä". Et taida juurikaan osata katsoa asioita muiden ihmisten silmin?
- asgadhg
Latteutta latteuden perään.
Tässä on taas kyseessä se klassinen älynväläys, jonka mukaan pitäisi olla tyytyväinen kokonaisuuteen, koska muutamat perusedellytykset täyttyvät. Eli jotenkin puuron, katon ja hygienian pitäisi tyydyttää ne aivoalueet, jotka laittavat ihmisen tarvitsevat seuraa. Eli jotenkin minun pitäisi estää yksinäisyydestä johtuva mielenterveyden hajoaminen puuron, katon ja hygienian avulla.
Häpeä.
Et tiedä elämästä mitään. Olet vain lillukanvarsia laukova latteus koko ihminen.
Olen varma, että ohi pyöräilleen tytön puukottanut mies kokeili sinun pommin varmaa metodiasia. Hän luultavasti istui yksin kotona puurolle jutellen. Ja tulokset puhuvat puolestaan.- Kyllä on pelleä
porukkaa täynnä tämä palsta 24/7 yhtä ja samaa valitusta ja negatiivisuutta. Ei ihme, että olette yksin.
- fdasd
Kyllä on pelleä kirjoitti:
porukkaa täynnä tämä palsta 24/7 yhtä ja samaa valitusta ja negatiivisuutta. Ei ihme, että olette yksin.
Ei ihme, että olette yksin. Ei ihme, että olette yksin. Ei ihme, että olette yksin. Ei ihme, että olette yksin. Ei ihme, että olette yksin. Ei ihme, että olette yksin. Ei ihme, että olette yksin. Ei ihme, että olette yksin. Ei ihme, että olette yksin. Ei ihme, että olette yksin. Ei ihme, että olette yksin. Ei ihme, että olette yksin. Ei ihme, että olette yksin. Ei ihme, että olette yksin. Ei ihme, että olette yksin. Ei ihme, että olette yksin. Ei ihme, että olette yksin. Ei ihme, että olette yksin. Ei ihme, että olette yksin. Ei ihme, että olette yksin. Ei ihme, että olette yksin. Ei ihme, että olette yksin. Ei ihme, että olette yksin. Ei ihme, että olette yksin. Ei ihme, että olette yksin. Ei ihme, että olette yksin. Ei ihme, että olette yksin. Ei ihme, että olette yksin. Ei ihme, että olette yksin. Ei ihme, että olette yksin. Ei ihme, että olette yksin. Ei ihme, että olette yksin. Ei ihme, että olette yksin. Ei ihme, että olette yksin. Ei ihme, että olette yksin. Ei ihme, että olette yksin. Ei ihme, että olette yksin. Ei ihme, että olette yksin. Ei ihme, että olette yksin...
- nettivainottu
Okei, lisää narinoita. Nyt on alkanut olemaan ilmassa merkkejä tälläkin
palstalla siitä, että näistä koulutetuista naisistakin alkaa löytyä näitä
nettirikollisia. Eli esim. krakkeroidaan jonkun nettikone, saadaan tämmöisellä
rikollisella tavalla tietoa haltuun jota sitten käytetään omiin tarkoituksiin. Mitäs
miespuoleiset pitemmässä juoksussa tykkäis tämmöisestä touhusta, tällaisen
kuvion yleistyessä. Nää koulutetut akat saa äijäin nettikoneilta tommoisin
rikollisin keinoin tietoa, mitä alkavat sitten käyttää äijiä vastaan. Itte olen jo ollut
huomaavinani täällä palstoilla jo tämmöistäkin. Sangen viheliäisiksi tulleita ovat
jo. Yksityisyyden menettämisestä ei ole isompaa haittaa niin kauan kun hyvät
ihmiset on vallassa, mutta onks nää enää niitä hyviä? Kysyä sopii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760