Eli siis: Olen jo viime vuodesta lähtien ollut ihastuneena erääseen minua noin vuoden vanhempaan poikaan. Ja olen huomannut että hänkin katselee minua..ja että katseemme kohtaavat melkeinpä aina kun näemme toisemme(!). En koskaan unohda esim. sitä kun noin vuosi sitten viimeisenä koulupäivänä, eli kevätjuhlassa menin yksinäni rappusia alas, jolloin tämä ihastukseni tuli sitten kouluun ja hän tuli minua vastaan (eli oli menossa ylös xd). Se hetki oli kuin jostain elokuvasta, kun katseemme kohtasivat ja hän katsoi minua ja minä häntä, hymyilimmekin ehkä vienosti..tuntui kuin välillämme olisi ollut joku joka ”veti meitä puoleensa”. Se oli ihanaa..sitten katsoin ylös kun hän oli jo mennyt ohitseni, niin hän katsoi minua taas(!!!!) mutta käänsi päänsä juuri poispäin kun katsoin sinne :3 Ja aina kun hän katsoo minua, niin minulla on aina perhosia vatsassa. Olisin ja olenkin ihan onnesta soikea ja rakkaudesta sekaisin, mutta…hän on varattu. Tätä en ymmärrä: hän on varattu mutta katsoo minua kuitenkin niin, kuin olisi kiinnostunut :oo
Mitä tämä meinaa?
Ps: Hän asuu naapurissani!!!!
Mitä teen?!?
RakastanSua<3
1
364
Vastaukset
- 31
Monet ovat varattuja lelusuhteisiin. Sitä se meinaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella273019No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760