heii! kuinka moni haki jompaankumpaan? miten meni koe?
maatalousekonomia ja markkinointi, metsäekonomia ja markkinointi
7
833
Vastaukset
- tiaöfjdgs
hain molempiin. koe meni mun mielestä suht hyvin, mikään kohta ei tuottanu mitenkään suuria vaikeuksia. ärsytti vähän, ku koetta on pidennetty viime vuodesta, ja aikaa ei ollu mun mielestä tarpeeks, että ois kerinny esim. tarkistamaan vastauksiaan..
minkä takii kokeeseen ei oltu jaettu laskimia, vaikka hakuoppaassa niin sanottiin? siin kuitenki oli muutama laskutehtävä, okei ei vaikeita, mut ois se nyt ollu vähä helpompi silti laskimella laskee. tosi kiva ku hakuoppaas annetaan väärää tietoo.. - alkuperrrräinen
joo sitä mäki ihmettelin ! oliks siel sun mielest paljon porukkaa tai kumpaan hait ensisijasena? mietin nouseekohan rajat jos hakijamäärät kasvanu ja koe oli aika helppo. niin vähän otetaa kumminki sisää.. eiks huomen/ tänää tuu ne oikeat monivalinta vastaukset nettiin?
- tiaöfjdgs
hain siihen maatalousekonomiaan ekana. mitä äkkiseltään laskin, nii vähän päälle kolkyt tais olla hakijoita? kyl varmaan nousee, riippuen tietenki kuin hyvii osa siit posukasta oli :D toivottavasti ei ihan kaikkien mielestä ollu helppo nii on itelki jotai mahiksii :) juu niin ainaki sanottiin. en tiiä uskallanko kattoo, jos alkaaki vaa v*tuttaa.
- erokopkapowo
miten sait laskettuuu? :D must se sali oli ihan täynnä. ja hups linja tuli tohon väärin. siis maatalousekonomia ja yrittäjyys. niist esseist on tosi vaikee sanoo miten meni. kirjotin vaa paperin täytee ja meni varmaa aiheen ohi. must tuntuu et virheet niist monivalinnoist tulee siinä et on valinnu vaan yhen oikein/väärin. sitte ei saa yhtää pisteit.. mut jos ois ollu vaan 30 kokeessa ja ne toissijaiset hakijat ni eihän se sit olis paha..
- tiaöfjdgs
eiks metsäekonomia ja maatalousekonomia ollu eri saleissa? ni tuol maataloudes oli ainaki vaa viis rivii varattu niille ja loput oli muita. joo no esseist nyt ei voi sanoo muutaku et toivottavasti siin nyt jotain meni oikeen, mul jäi aika kyl nii tiukille et en yhtää kerinny miettii sen tarkemmin
- marrrjanne
blaaaah.. tai tulla puol vuotta luettuu ihan turhaan :/ noi monivalinnat sit kuitenki oli mun kompastuskivi. melkeen jooka kohtaan, mistä en saanu pistettä, olin laittanu oikeen vastauksen, mutta lisäks jonku toisen kohan eli sillon ei pisteitä heru. kyl oikeesti v*tuttaa!
- 2vc892
sain 26 poäng.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3187464Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662156- 1751827
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161372- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91241Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691220RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551151Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019