olen harkinnut jo pitkään sukupuolenvaihdosleikkausta ja minua mietityttää mitenköhän parkanolaiset suhtautuu tähän asiaan.Olen mies ja tarkoitukseni on siis tulla naiseksi.Parkano on pieni paikka ja varmasti asia tulee aikaa myöten ilmi kuka on muuttanut sukupuolta.Askarruttaa se seikka että joudunko yleisen pilkan kohteeksi,mitä ystävät tuumaa jne.Kertokaahan mielipiteitänne kyseisestä asiasta myös negatiivisetkin puolet.
sukupuolenvaihdosleikkaus
10
539
Vastaukset
- Shemale
Ihan suotta murehdit. Parkanolaiset ovat avarakatseisia ja suvaitsevaisia. Parkanossa kaikki hyväksytään sellaisina kuin he ovat. Saat varmasti parkanolaisten varauksettoman tuen ja ymmärryksen.
- <><>
Olen samaa mieltä,anna mennä vaan kun mieles tekee.
Kannustan.OLen samaa harkinnut.Olen nainen haluaisin mieheksi.
Sais olla putki aivo.Mennäänkö samaan aikaan? - parkanooon
Oma on elämäsi ja jos oikeasti olet tosissasi tämän asian kanssa, niin siinä vaiheessa tuskin kannattaa miettiä, mitä kanssa eläjät täällä sinusta moisen jälkeen miettivät. Jos asia sinut itsesi onnelliseksi tekee, suosittelen. Jätä omaan arvoonsa ne, jotka eivät valintojasi ymmärrä. He kun eivät elä sinun elämääsi.
- Miettijä
Siis vakavasti puheenollen, älä kuvittelekaan Parkanossa tekeväsi. Parkano on junteista juntein ja suvaitsemattomista suvaitsemattomin. Kuten itsekin arvailet niin varmasti olisit pilkan kohde ja friikki karjalalippispää Parkanossa.
Itse suosittelen muuttoa pois Parkanosta kaikille mutta etenkin sinulle. Jos haluat olla oma itsesi, niin tee leikkaus ja muuta esim. Tampereelle jossa voit aloittaa oikean elämän. Eläminen Parkanossa on elämän roskiin heittämistä, sitä vaan ei tajua ennenkö muuttaa pois.
Terv. ex-parkanolainen- h2
Asutpa sitten isolla tai pienellä paikkakunnalla, aina niitä löytyy joilla ei omaa elämää ole, vaan pitää juoruta toisten tekemisistä. Itse olen asunut monessa kaupungissa ja kunnassa, joka paikassa se on sama.
Jos olet päätöksesi tehnyt, miksi enää mietit sitä mitä muut ajattelee... Go for it!
- tlsfkljksalksdj
Rehellisesti sanottuna Parkano on kaikkein suvaitsemattomin paikkakunta, jossa juorut kiertää ja saadaan paha olo juorun kohteelle ja lopulta karkotetaan ihminen pois. Mene leikkaukseen, jos sitä haluat, mutta aloita elämäsi puhtaalta pöydältä jossain muualla, että saat elää normaalia elämää naisena.
- oman tien kulkija
Tsemppiä aloittajalle. Toisille pahaa toivovia ihmisiä on aina ja kaikkialla, mutta se kertoo vaan siitä että sillä ihmisellä ei mene itellään hyvin. Pitää ehkä kulissia yllä? Vaatii rohkeutta kulkea elämässä omaa tietään kun muiden perässä kipittävät pelkurit heittää sontaa niskaan. Ole siis rohkea ja elä omaa elämääsi. Jos joku ivaa ja pilkkaa, se on hänen häpeänsä.
- Oma valinta kaikilla
Ihmisen biologia ei aina ole yksiselitteinen. Joku saattaa syntyä väärään sukupuoleen kuuluvana - jos tätä korjataan - on se asianomaisen oma asia, johon
eivät muut saisi puuttua! - Geenit nykyään eivät ole yhtä selväpiirteisiä kuin joskus
ennen. Väitetään hormoonien vesistöpäästöissä johtavan siihen, että kaikki alkavat tulla naisiksi (tai eläimet tulla naaraspuolisiksi).
Estrogeeneja on jätevesissä ja vedessä aina vain enemmän - ja lääkejäämiä!
Siis jos siltä tuntuu - antaa vaihdattaa itsensä siksi sukupuoleksi kuin itsestä
tuntuu!
Syy ei ole kysyjässä - vaan koko nykyisessä lääkintö - ja vesistöjärjestelmässä!
Onnea vaihtajalle! - ,,,,,,,,,,,.......
Kyllähän nykyiset pojat ovat enemmän tyttömäisiä, siis tarkoitan jo alle 25 vuotiaista nuoriakin miehiä joista enimmät puolet ovat hyvinkin naismaisia. Ympäristömyrkyt erilaisen hormonijohdannaisineen ovat tähän syypää.
Vesistöissä on jo pitkään huomattu olevan jokin vinossa kun naaraspuolisia pn huomattavasti uroksia enemmän. Ei ole sattuma, että homoseksualisuus esim on suorastaan räjähtänyt viimeisen 20-30 vuoden aikana. Nykynuoret miehet ovat sössöttäviä kimeääänisiä ja ulkoisestikin naismaisia valtaosaltaan kun heitä näkee. Tätä menoa 20-30 vuoden kuluttua on vain tyttöjä ja joitakin identiteetilltään sekavaa tyttö/poika populaatiota. - nainen vai mies
Mutta sitten mistä johtuu kun jotkut naiset näyttävät miehiltä jo valmiiksi? Onko heillä jotain testostereoidia tai jotakin äijähormoonia enemmän geeneissä?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2611029- 428377
- 1275300
- 1443674
- 693588
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353544- 333167
- 552549
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak352041- 281796