Mietin miten voi olla näin kova ikävä jonkun luokse, vaikkei toista edes tunnekaan. Haluaisin vain unohtaa, sillä se ettet olisikaan kiinnostunut minusta, satuttaisi niin paljon. En pysty myöntämään ihastustani, mutta toisaalta en kestä enää epätietoisuutta. Toivon vain, että tulisit luokseni puhumaan, sulle se on helpompaa, olet paljon sosiaalisempikin. En halua olla kesää yksin, haluan viettää sen sinun kanssasi, sopisimme niin hyvin yhteen. Olen yrittänyt unohtaa, mutta sitten näen taas katseesi. Ja näin illalla on vaikea nukahtaa, vain sinä olet mielessäni. Ehkä huomenna taas nähdään, mutta tuskin saamme mitään sanotuksi. Paljon olen saanut takaisin, sinä vain puutut. Toivottavasti menneisyyteni ei ole liian raskasta sulle. Yritän nukahtaa
tytöltä pojalle
epätoivoinen
3
105
Vastaukset
- epätoivoinen
Niin ja en kaipaa mitään valituksia, että miksen tee mitään tai että tuskin hän täällä on. Itseäni varten kirjoitan
- toivorikas
Nuku hyvin, ehkä toiveesi toteutuu pikemmin kuin tohdit kuvitellakaan.
- Olen kiinnostunut
sinusta, mikäli olet eräs tietty nainen.
Tuntomerkkejä, kiitos!
* Jos et jaksa enää mitään kirjoitella, niin toivotan sinulle hyvää yötä ja suloisia unia meistä:)! *
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862