menettänyt sut. Ei ole oikeastaan mitään syytä enää olla täällä.
Jotenkin tuntuu
12
185
Vastaukset
- vaikea sanoa
Niin en osaa sano. Ei se välttämättä niin ole. En tiedä.
- miten tuntuu
Ei hän ole mua missään vaiheessa menettänyt. Mutta nyt onkin asiat toisinpäin.
- Kauniita unosia
Näistä palstaviesteistä ei nyt kannatta tuollaisia johtopäätöksiä tehdä. Itse olen ainakin välistä hiljaisempi kun ei vaan jaksa enää näitä.
- Erästämietin
Oletkos edes vielä edes saanut minut? M --> n
- ap
No en.:) Mutta taidan olla menettänyt sen kiinnostuksenkin.
- Erästämietin
ap kirjoitti:
No en.:) Mutta taidan olla menettänyt sen kiinnostuksenkin.
Sitten meillä on sama tilanne. Ei olla vielä saatu toisiamme. Mulla kyllä kiinnostusta vieläkin on vaikka kuinka. Ei olla kyllä nähty moneen päivään...
- ap
Erästämietin kirjoitti:
Sitten meillä on sama tilanne. Ei olla vielä saatu toisiamme. Mulla kyllä kiinnostusta vieläkin on vaikka kuinka. Ei olla kyllä nähty moneen päivään...
En usko että tunnemme, mutta toivotan onnea että jonain päivänä saisitte toisenne.
- Erästämietin
ap kirjoitti:
En usko että tunnemme, mutta toivotan onnea että jonain päivänä saisitte toisenne.
Missä päin ollaan, jos ollaan oikeat?
Mutta jos ei olla oikeat, niin menestystä ja lykkyä tykö sullekin sen oikean löytämisessä... - ap
Erästämietin kirjoitti:
Missä päin ollaan, jos ollaan oikeat?
Mutta jos ei olla oikeat, niin menestystä ja lykkyä tykö sullekin sen oikean löytämisessä...138km kehäkolmoselta pohjoiseen. Eikä tuo moneen päivään täsmännyt.Emme näe säännöllisesti. Mutta nyt on mentävä nukkumaan, yötä.
- Erästämietin
ap kirjoitti:
138km kehäkolmoselta pohjoiseen. Eikä tuo moneen päivään täsmännyt.Emme näe säännöllisesti. Mutta nyt on mentävä nukkumaan, yötä.
Hyvää yötä, nukkumaan tästä minäkin.
Ja etsintä jatkuu...
- timanttini
Minä ainakin pidän kynsin hamapain hänestä kiinni ja toivon, että hänkin pitää minusta. Sinä päivänä jos hän minusta luopuu, niin jäljelle ei jää mitään.
- näin on hyvä
jep. Ei luovuta toisistamme.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455140Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1221635Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151459Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "501386- 141195
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v4110081-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171037Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76999Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah60827Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?28799