hän ei tekstaa, ei soita eikä ota muutenkaan yhteyttä. Joten aivan turhaa yrittää tällä palstalla päästä hänen kanssaan etenemään millään lailla. Eikä irl , ellet Sinä tee aloitetta siellä. Kannattaa miettiä, onko edes pienintäkään mahdollisuutta, että sulla ja hänellä olisi minkäänlaista saumaa olla yhdessä. Onko se toinen edes itikan p.askan verran kiinnostunut??
Kaikille tiedoksi :julma totuus on
20
327
Vastaukset
- unelma elää ??
Kyllä mä tiedän jo tuon kaiken :{ Mut jollain tapaa sitä vaan uinuu suloisessa valheessa, totuus pelottaa. Mistä sit ees haaveilisi, jos tietäis totuuden. Parempi leijua täs unimaailmassa.
- konstikas<3
tiedän mäkin totuuden, järki tietää, mutta ku tuo pahuksen sydän ei järjen ääntä kuuntele;DD...sillä on oma tahto
- Samissss
Jep, totuus tekee kipeää :-(
Oikeastaan ei pitäisi ikinä koskaan ottaa ketään sydämeensä, koska siinä tulee vain tallatuksi, ja taas sattuu.- riskillä
otan silti riskin vaikka saatan tulla tallatuksi. Sellainen ajatus.
- Samissssss
riskillä kirjoitti:
otan silti riskin vaikka saatan tulla tallatuksi. Sellainen ajatus.
Joo, niin mäkin yleensä ajattelen, uskon ihmisen hyvyyteen. Eikä se ole siitä kiinni, että toinen olisi erityisen paha, vaan sitä, että itse on liian heikko.
- loppus jo tää tuska
Ihminen pitäis olla rakennettu niin, ettei yksipuolinen rakastuminen olis edes mahdollista. Että olis jotenkin niin, että aitoja tunteita pitää välittyä puolin ja
toisin ennen kuin rakastuminen olis mahdollista. Ja se olis sitten sitä molemminpuolista rakkautta ja välittämistä. Kuinka paljolta surulta ja ikävältä
sitä ihminen säästyiskään.. - kyselijänä
loppus jo tää tuska kirjoitti:
Ihminen pitäis olla rakennettu niin, ettei yksipuolinen rakastuminen olis edes mahdollista. Että olis jotenkin niin, että aitoja tunteita pitää välittyä puolin ja
toisin ennen kuin rakastuminen olis mahdollista. Ja se olis sitten sitä molemminpuolista rakkautta ja välittämistä. Kuinka paljolta surulta ja ikävältä
sitä ihminen säästyiskään..Kyllä se ja ihan kaikki tuska ajallaan loppuu, mutta onko sulle täysin varmaksi selvinnyt, että rakkaus on yksipuolista? Oletko sä oikeasti ottanut selvää siitä?
- Ed.
kyselijänä kirjoitti:
Kyllä se ja ihan kaikki tuska ajallaan loppuu, mutta onko sulle täysin varmaksi selvinnyt, että rakkaus on yksipuolista? Oletko sä oikeasti ottanut selvää siitä?
No jos sillä toisella olis ollut jotain aitoja välittämisen tunteita mua kohtaan,
niin ei se olis tehnyt mulle niinku teki.
- ,mutkikas
Sattuu ja pettyy. Aina ja taaskin.
- kaikki okei
Pois vaan täältä, itte läksin muutama kk sitten, nyt vierailen vaan silloin tällöin. Tosin en mä häntä saanut irl, mutta ikävä hiipui pois. Ajattelen tietysti vieläkin häntä, mutta vain pienellä lämmöllä. En enää kuvittele olemattomia, uusi ihastuskin jo vireillä :)
- ?
Täällä voi silti purkaa niitä tuntoja niin kauan kuin pitää. Täällä tuskin kannattaa koittaa edetä.
- ei mitää mulle
niin voi, mutta ei se loppupeleissä helpota yhtään, päinvastoin
- oot oikeessa
ei mitää mulle kirjoitti:
niin voi, mutta ei se loppupeleissä helpota yhtään, päinvastoin
Ei se kyllä helpota
- rehellinen itsekseen
Yhteydet kyllä toimii. Tekstiviestit sinkoilee, puhelinkin pirisee, kasvotusten puheesta ei meinaa tulla loppua. Mutta kuitenkin, täällä ollaan...
- miettii keskenään
mikähän tuokin sitten kuvio on...
- Nainen:)
Jos on truu loov, niin molemmat täällä kitisee. :)
Sepä vasta olis ironista. Mut elämä on.- truest love
Sitähän se elämä on :)
- viisas neuvo
Sun on sitten syytä poistua täältä ja äkkiä. Etsi uus nainen tai mies tilanteen ja sukupuolen mukaan.
- kaikki..--
No saat sä täällä kirjoitella. Tuskin se toista haittaa jos ei kiinnosta!
Kaikkea pitää aina selitellä ja täsmentää, ihme että toiset on hiljasempia. - rehellinen itselleni
Musta nyt ei kukaan ole koskaan ollut millään tavalla kiinnostunut, eikä tulevaisuudessakaan kukaan munlaisesta voi kiinnostua. Joten julma totuus on tullut jo täysin selväksi. Ihan ajankuluks täällä pyörin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell332114Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.481732Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1121536Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1041266Ootko A-nainen vielä vihainen?
Siitä että en uskaltanut kohdata itseäni silloin kun olit kukassa? Olen tajunnut että tein tosi tökerösti sua kohtaan ja1041044Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.76998Teit yllättävän siirron
Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,35886- 59885
Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗52799Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd101763