Väyrylä menetti pelin ja hermoistui

katkerapaavo

15

114

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olla vai ei olla

Eikös Väyrynen vähä aika sitten todennut, vastoin kuin muut puheenjohtajakanditaatit, että ei keskustassa ole erillisiä ryhmittymiä? Kaikki keskustassa on normaalia

• ei enää väyrystä

Nimenomaan noin totesi ja oli eri kannalla kuin muut. Mutta aina PV on ollut eri mieltä... siitä tunnettu. Ei ole paavolla mitään asiaa johtoon ja häneltä järjetön teko alkaa tunkea johtoon. Uudet ajat koittavat ja mennyt on mennyttä ja PV kuuluu menneisyyteen ja puolueen ulkopuolelle. Pitäs mennä kaaliin? Miksi ei mene?
        Väyrysläisiä on vähemmistö - onneksi niin on.

• näin sen näin
        ei enää väyrystä kirjoitti:

Nimenomaan noin totesi ja oli eri kannalla kuin muut. Mutta aina PV on ollut eri mieltä... siitä tunnettu. Ei ole paavolla mitään asiaa johtoon ja häneltä järjetön teko alkaa tunkea johtoon. Uudet ajat koittavat ja mennyt on mennyttä ja PV kuuluu menneisyyteen ja puolueen ulkopuolelle. Pitäs mennä kaaliin? Miksi ei mene?
        Väyrysläisiä on vähemmistö - onneksi niin on.

Väyrynen on säälittävä luuseri. Oli jokseenkin huvittava näky, kun puheenjohtajaehdokkaat seisoivat rinnakkain. Väyrynen erottui joukosts lyhyenä ja paksuna väsyneenä vanhuksena.

• ja näin se on!
        näin sen näin kirjoitti:

Väyrynen on säälittävä luuseri. Oli jokseenkin huvittava näky, kun puheenjohtajaehdokkaat seisoivat rinnakkain. Väyrynen erottui joukosts lyhyenä ja paksuna väsyneenä vanhuksena.

Ykkösen Jälkiviisaat olivat ennakkoviisaita ja sanoivat: Väyrysen voitto tietää Kepun voittoa, mutta jos Väyrynen saataisiin kampattua, se olisi tie keskisuureksi puolueeksi. Kepun ns. liberaalit, ovat olleet värittömiä ja hajuttomia, eivätkä ole erottuneet kokoomuksesta. Ei lisää sellaisia!

• ja on se näinkin!
        ja näin se on! kirjoitti:

Ykkösen Jälkiviisaat olivat ennakkoviisaita ja sanoivat: Väyrysen voitto tietää Kepun voittoa, mutta jos Väyrynen saataisiin kampattua, se olisi tie keskisuureksi puolueeksi. Kepun ns. liberaalit, ovat olleet värittömiä ja hajuttomia, eivätkä ole erottuneet kokoomuksesta. Ei lisää sellaisia!

Se on vähän myös asennekysymys. Keskustan eroava puheenjohtaja sanoi: "kun ei tämä naama vedä..." Mari hei, ei naamassasi ole vikaa, eikä ole kääntöpuolessakaan, molemmat ihan OK, - mutta se lipilaari cityläisyys, sehän on jo okupoitu! Väyrynen, (anteeksi sana), vetää hyvin, etenkin meidän kaikkien kannustamana.

• ettäsillee

Katsotaan ketä on vähemmistö, vaaleissa nähdään liberaalien surkeus. Ei ole nykyjohdosta mihikään, kannatus putoaa vielä, ei viitsi lähteä koko kokoukseen jos jäsenistöä pidetään pilkkana, rahaa ollaan kyllä keräämässä jäseniltä ja siihen se sitten loppuukin. ei enää annetä senttiäkään, mihinkähän se Paavolle kerätty raha on mennyt, kun sai puolueelta kaikkien vähite ehdokkaista.

• juna-meni.Paavo

Voi itku Paavo! Tuohon ruikutukseen katosi loppukin mahdollisuus. Hermoja EI SAA menettää kesken kisan! Kunnipuheenjohtajana tekisit viisaimmin kun ilmoittaisit ettet enää ole käytettävissä!

• MINÄ ITSE

On se aika lapsellista itkeä sitä, että nyt ne keskustan kansanedustajat eivät kannatakaan MINUA, vaan niitä toisia. MINUAHAN niitten ehdottomasti pitää kannattaa, kun MINÄ ITSE olen ylhäisyydessäni suvainnut ehdokkaaksi ryhtyä. Enkä MINÄ sitä ehdokkuutta puolueen takia tee vaan sen takia, että MINÄ pääsisin vielä pääministeriksi ja presidentiksi.

• Onko se sairas?

Menisi inisemään apua Neuvostoliitosta. Kummallinen märisijä.

• 6%

Mitä osaa Lipposen Neuvostoliiton ja DDR:n yhteyksillä on asian kanssa?

• Kyllä se nyt on vain toimittajien mielikuvistusta tuo hermostuminen ja pelin menettäminen. Molempien niin sanottujen iltapäivälehtien meuhkaaminen on vain yritys vaikuttaa mielipiteisiin. Kysymys on kapitalistisesta suurella rahalla ostetusta kuranheitosta ja yrityksestä pönkittää keisarillista porvarillista rahavaltaa Suomessa.

• 2+2

Kun olet sosialisti niin miksi olet tällä porvaripuolue Keskustan palstalla?

• 2+2 kirjoitti:

Kun olet sosialisti niin miksi olet tällä porvaripuolue Keskustan palstalla?

Keskusta on keskustalainen puolue. Höpinä porvareista on lähinnä toimittajien luomaa kansalaisten sumutusta.

• Iltapäivä-Sanomia

Seppo on oikeassa siinä, että taka- ja muut pirut seuraavat Keskustan tapahtumisia vain oma etu mielessään. Yhden hyvä, toisen huono, ja sama toisin päin. Se on luvallista, mutta se on ymmärrettävä meillä ja Rovaniemellä! Näistä kirjoittajista jotkut voivat olla vastustajien asialla, ja varmasti ovatkin.

• Se on vain tosi

"Vuonna 1989 Jukka Tarkka toi julkisuuteen Väyrysen vuosien takaisen kirjeen Neuvostoliiton turvallisuuspalvelun KGB:n entiselle vahvalle miehelle Viktor Vladimiroville.

Väyrynen pyrki ennen 1982 presidentinvaaleja luomaan idänkauppaan tilanteen, jossa Kekkosen aisapari Ahti Karjalainen olisi saanut hyvää julkisuutta ja Koivisto huonoa. Näin Karjalainen olisi saanut nostetta presidentiksi. Juonen selvittyä Väyryselle soviteltiin maanpetturin viittaa.

– Hän oli valmis yhteistyöhön Neuvostoliiton kanssa oman urasuunnittelunsa takia. Ei hän aatemaailmaltaan mikään sosialisti ollut. Hän käytti Moskovan korttia, koska ajatteli sen itselleen edulliseksi, Tarkka arvioi."

http://www.aamulehti.fi/Kotimaa/1194714547448/artikkeli/puheenaihe vayrynen karnevalisoi politiikan huumoriksi eika kukaan muistele 80-luvun suhmurointeja.html

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      141
      3898
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      352
      3015
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      13
      1937
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1655
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1109
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      964
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      874
    8. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      23
      811
    9. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      784
    10. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      67
      779
    Aihe