Mikä ihmeen lääke, teillä meni taas pyytämisenä väestönsuojeluun?
Menikö teillä ihan testosteroni-malli, Lomudal ja loogisuus?
Se on paranormaali suora, se on coping-keino ja psyykkisen kivun mitta.
-Ei sinä et voi pyytää tällaisia muilta ihmisiltä.
-Multako ei ole tässä mikään sitten onnistunut?
- Ei oikein ole muutakuin varastaminen?
Ei, en/et voi varastaa loogisuus-pisteistön koskettelua, et voi loukata yhteisiä aivoja, ja yhteistä näköä.
- Sä et mitään muuta tästä saa ymmärtää....
Mää en ymmärtänyt, että mää vaarannan väestöä varastamalla.
Haistakko paska!
Ja millä tavalla, ja mitä varastat?
- Ei mitään!
En ymmärrä, miksi pitäisin rahaa....
Mää suostun nykyään olemaan testosteroni-mallia ja sukupuolenmääräytymistä.
- He eivät ole suostuneet siihen.
- Miksi et ole suostunut näihin?
Mää en oo tiennyt, että mää en saa asua siinä ympäristössä.
Väestönsuojelu-virhe
3
<50
Vastaukset
- Mää ja mun Purkki
Mitään deja Vu.ta ja inhimillisyyttä ei tarvitse olla enää ikinä Suomessa.
-Mää en tiennyt, että se on tuollaista sadismia:
Täällä ei voi pyytää mitään....
Mä en ymmärtänyt, ettei se olekaan mikään deja vu:hun edellyttäjä.
-"Mää en saa pitää ympäristössä niitä mun omaisia."
- Niin....
Keskuisteluihin omaksutaan äänenä, ei fiktiona ja demokratiana tasokas terapia, sekä inhimillinen ääntäminen äänellä. Sukupuolta äänellä kunnioittaen ei kopioiden.
-Kenenkään ääni ei saa keskeyttää ikää sukupuolen takia.
Pääsee, se pääsee tästä heti pois, siihen ei kohdisteta mitään sääntöjä, koska joudun tulemaan samantien sukupuoli-nuoletuttamaan, joskus fyysisten ja psyykkisten raiskauksien seurauksena, kts. kultainen suihku-hallusinogeeni, joskus fyysisen ja psyykkisen kidutuksen takia, sadismi ja sukupuolinuoletuttamisen vaatiminen etovuuden ja demokratia silmänpohjan käytön takia.
- Ethän sinä edes koskaan erota etovuutta?
Niin, niin...
Näin saa vain ilmoitat poliisille niistä koko ajan, saadaksesi harjoittaa sadismia.
-"Niin, se sairaanhoitaja-omainen hän voi pitää äitiään etovuuden takia, ihan missä häntä huvittaa. "
-Niin, se voi itse singneerata deja vu:lla ja teloittaa keskivartalo kieleenpurennoin milloin ja miten huvittaa.- Sini & Sami vm-82
Se tapetaan heti, se tapetaan heti huvittumisen takia.
Sinne ei ole mitään asiaa, jos ei tee tätä onnistumisen elämyksillä. - Valhallalla:Sinde82
Sini & Sami vm-82 kirjoitti:
Se tapetaan heti, se tapetaan heti huvittumisen takia.
Sinne ei ole mitään asiaa, jos ei tee tätä onnistumisen elämyksillä.Mitä me millään terapialla tehdään, se on väestönsuojelu-virhe. Tiedossa molemmilla.
- Ei tähän ei saa mitään papereita, koska mitään ei voi pyytää.
Sami joutui kerran hakemaan mulle lastensuojelun kotia, kun teillä oli väestönsuojelu-lääkityksenä.
-Koska kai pyysitte sitä koko ajan.
Heillä oli väestönsuojelu-lääkityksenä, joutui hakemaan lastensuojelu, koska pituuskasvu pysähtyi kaikilta.
-Sulla on ollut 30-vuotta joka keskustelun avauksena mulle väestönsuojelu.
Se on pyöreäpäisen terveys-maailmasi aiheuttamaa.
Ei mekään voida olla loputtomiin toistemme kanssa tekemisissä, ja häiritä toistemme yksityisyyttä. Ei edes tällä tavalla tehden terapiaa, et saa seurata tällaistakaan, vaan olen yksityisyys ja intimiteetti-syistä töissä samaa aikaa. Intimiteettihygienia määrittelee niin, ettet voi koskaan käyttää niin loukkaavaa ja julkeaa naisen asemaa, kuin kokonaan kieltäytyminen sukupuolesta, intimiteettihygieniasta, tai yksityisyydestä. Et voi luoda näin verikostoa, et voi luoda näin verkostoja.
-Entä onko pyrkimyksesi verikostollinen? Esim. ulkonäköpiirre-vamman aiheuttaminen.
- Et voi pyytää käyttämään yksityisyydestä poikkeavaa naisen asemaa.
Miksi olet aiheuttanut ulkonäköpiirre.-vamman ilman ihmissyöntiä?
Miksi saisit painostaa ja alistaa käyttäen naisen asemaa?
Ai, ihmissyöntiin oikeuttavaksi sitä kuntaa vastaan?
- Niin, ja sanotko vielä miksi pyrit puheella hengen menettämiseen?, terveisin Sini ja Sarianne
- Ei voi olla enää ympäristössä esteettisesti steriilin luomisen takia.
Täällä on oikeus ihmissyödä siihen asti, kunnes luovutte nuolemattomasta kunnasta.
Ulkonäkö-piirrevamman aiheuttaminen käsittelee tässä tapauksessa iän pysäyttämistä.
-Jonka takia sää saatkin jo ihmissyödä nykyään.
-Siihen ei ole jäljellä sitä naisen asemaa, koska sukupuolen määräytymistä ei ole esitetty.
- Sen pitää olla mielisairaalassa ulkonäkö-piirrevammojen takia. Sitä voidaan mysö arvioida äänestä.
Tämä Juhan juttu kaukana olevista siimoituksista paneloinnin kanssa, meni kanssa hektisyyden ja asettautumisen ja asteuttamisen skitsofrenian kanssa, mikä skitsofrenia heillä nyt taas olikaan, heti läpi. Tämä on hyvin erikoinen seuranta-malli. Sillä Juhan mallilla voi kerjätä, kun hän on niin erikoisen lahjakas, ja hemmoteltu. Hän itkee täällä tänäänkin ihan koko ajan....
- Sä et nyt varmaan ymmärtänytkään, että kaikki eivät sairasta asettautumisen ja asteuttamisen skitsofreniaa, ja se oli lähinnä tarpeesi lääkäriksi opiskelulle.
- Ja kuka malli tai hahmo tässä äänessä on takana....?
Usein Etelämäki, usein...
"Ne käsitti, että ne arvioidaan testosteroni-mallien puuttuessa sadismista äänessä, se ei oikeuta sadismiin äänestä."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874028Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242891No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750