Sinua edes halua, tämä palsta on ollut vain ajan kulua ja leikkiä, se pieni ihastuminen sinuun on mennyt jo ohi, en tunne sinua kohtaan mitään sen kummempaa, en ole enää moneen kuukauteen ajatellut mitään sellaista.
Usko mitä haluat, mutta en minä
12
443
Vastaukset
- uskon ihmeeseen
Voi elämä, ei mene sullakaan lujaa, ei ole tainnut kukaan uskoa sinuunkaan, kun jaksat viljellä tällaista skeidaa :-/
- ei ole uskonasia ei
En minäkään mitään sellaista tunne. Tykkään myös leikitella ajan kuluksi. Pylly pois tyynyltä. Kerran eletään ja mitä sitä luovia eteenpäin suupielet alaspäin.
- voi voi sua
Luuletko että vain sä osaat leikkiä :) kunhan et vaan ole joutunut myös itse leikin kohteeksi....
- kait se täytyy uskoa
Voi voi. On se harmi kun mä jo luulin että sä vasta hiljattain oot minuun ihatunutkin ;)
- ubacubi
Menihän se jo ajat sitten pois se ihastus. En uskonutkaan sinun ainakaan enää mitään ajattelevan sellaista.
- vinkkivink
Nyt kaikki lähettämään viestiä ketä epäilyttää?! Suoraan sille! eiks je
- emmä sokee oo
mitäs hemmettiä te sit vielä kyyläätte ei--muka-ihastuneet tällä sivulla ?. teille annettu pakit ja nyt kiukkupäissänne kehittelette tota pa.skaa
- kerrassaan!!
No karu totuushan se on että mun puolelta tämä on ollut ihan samaa ja olisinkin ihmettelly etä jos kaiken nolaamises jälkeen ajattelisit musta "sellaisia ajatuksia"
Huomaatko kuinka IE puhuu? Mä leikin dynamiitilla, hanipani! Olen uhkarohkea, kuten aina. Viehtymys räjähteisiin tai jotakin....yllättävää, kerta toisensa jälkeen. Miten sitä voikaan yllättää aina itsensä.
*ristii kädet ja ihmettelee* - paha mieli
Jos tunne-elämä on tuota luokkaa niin sehän on vastapuolelle vain onneksi, ettet ole kiinnostunut.
Mutta toi tunteilla leikkiminen on ikävää, entäpä jos itse kokisit sellaista?
..vai oletko kenties kokenut sellaista ja nyt haluat kostaa 'viattomalle'? - tässä totuus
mitä sä esität , AP...? selvästi huomaa etsä oot vielä ihastunut mutta sua vitutt.aa, kun ei toisella ole samoja tunteita
- mitä totuutta tossa
En oo aapee, mut huvittaa et mikäs sua sitten riepoo kun piti tollanen kommentti laittaa...? Eiks sua(kaan) oo kukaan pitäny hyvänä vähään aikaan...? ;-)))
- voi sinua, voi:(
No jopas!
Sinähän se poika olet!
Viksukin viä.. kun täällä ilmoittelet. Tai mitäpä sen väliä. Eipä tuota olisi ollut asiallista kertoa muutenkaan. Sulla hiekkalaatikko on sitten muuttunut? Opi leikkimään, oikein!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057