Usko mitä haluat, mutta en minä

usko ihmeessä

Sinua edes halua, tämä palsta on ollut vain ajan kulua ja leikkiä, se pieni ihastuminen sinuun on mennyt jo ohi, en tunne sinua kohtaan mitään sen kummempaa, en ole enää moneen kuukauteen ajatellut mitään sellaista.

12

443

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uskon ihmeeseen

Voi elämä, ei mene sullakaan lujaa, ei ole tainnut kukaan uskoa sinuunkaan, kun jaksat viljellä tällaista skeidaa :-/

• ei ole uskonasia ei

En minäkään mitään sellaista tunne. Tykkään myös leikitella ajan kuluksi. Pylly pois tyynyltä. Kerran eletään ja mitä sitä luovia eteenpäin suupielet alaspäin.

• voi voi sua

Luuletko että vain sä osaat leikkiä :) kunhan et vaan ole joutunut myös itse leikin kohteeksi....

• kait se täytyy uskoa

Voi voi. On se harmi kun mä jo luulin että sä vasta hiljattain oot minuun ihatunutkin ;)

• ubacubi

Menihän se jo ajat sitten pois se ihastus. En uskonutkaan sinun ainakaan enää mitään ajattelevan sellaista.

• vinkkivink

Nyt kaikki lähettämään viestiä ketä epäilyttää?! Suoraan sille! eiks je

• emmä sokee oo

mitäs hemmettiä te sit vielä kyyläätte ei--muka-ihastuneet tällä sivulla ?. teille annettu pakit ja nyt kiukkupäissänne kehittelette tota pa.skaa

• kerrassaan!!

No karu totuushan se on että mun puolelta tämä on ollut ihan samaa ja olisinkin ihmettelly etä jos kaiken nolaamises jälkeen ajattelisit musta "sellaisia ajatuksia"

Huomaatko kuinka IE puhuu? Mä leikin dynamiitilla, hanipani! Olen uhkarohkea, kuten aina. Viehtymys räjähteisiin tai jotakin....yllättävää, kerta toisensa jälkeen. Miten sitä voikaan yllättää aina itsensä.

*ristii kädet ja ihmettelee*

• paha mieli

Jos tunne-elämä on tuota luokkaa niin sehän on vastapuolelle vain onneksi, ettet ole kiinnostunut.
      Mutta toi tunteilla leikkiminen on ikävää, entäpä jos itse kokisit sellaista?
      ..vai oletko kenties kokenut sellaista ja nyt haluat kostaa 'viattomalle'?

• tässä totuus

mitä sä esität , AP...? selvästi huomaa etsä oot vielä ihastunut mutta sua vitutt.aa, kun ei toisella ole samoja tunteita

• mitä totuutta tossa

En oo aapee, mut huvittaa et mikäs sua sitten riepoo kun piti tollanen kommentti laittaa...? Eiks sua(kaan) oo kukaan pitäny hyvänä vähään aikaan...? ;-)))

• voi sinua, voi:(

No jopas!
      Sinähän se poika olet!
      Viksukin viä.. kun täällä ilmoittelet. Tai mitäpä sen väliä. Eipä tuota olisi ollut asiallista kertoa muutenkaan. Sulla hiekkalaatikko on sitten muuttunut? Opi leikkimään, oikein!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      113
      4892
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3543
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2430
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1558
    5. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1480
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      24
      1334
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1222
    8. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1128
    9. 165
      1089
    10. Olen oikeasti aika mukava

Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.
      Ikävä
      22
      1057
    Aihe