Sellainen syttyy aina mittaristoon, kun pullea vaimoni istahtaa pelkääjän paikalle. Muijani ei voi käyttää turvavyötä, koska vyö on niin lyhyt, ettei se riitä kuin puoliväliin vartaloa. Itse olen myös lihava, painan noin 242 kg, mittasin tavara vaaalla, kun kotimittaus ei onnistunut, vaikka seisoin kahdella vaa´àlla yhtäaikaa. Ajattelin ynnätä tulokset, mutta näytti erroria. Auton hallittavuus on heikkoa, koska kun olemme molemmat kyydissä yhtäaikaa, niin takapyörät nousevat ilmaan, vaikka olemme laittaneet takakontiin vastapainoksi kasan kiviä. Siinä mittariston merkkivalossa on vaimoa muistuttava kuvake, ajattelin sen olevan nalkutuksen tunnistimen merkkivalo, kun vaimo aina räpättää joka asiasta.
Nalkutuksen tunnistemen merkkivalo
10
129
Vastaukset
- moralisti25893092
Jaa minähän olen sitten hoikka poika kun painan vain 146 kg. Kyllä tuo 242 kg on törkeä paino, miksi et mene vaikka Viroon rasvaimuun. Ja muijasi on vielä sinua 2 kg lihavampi? Törkeät painolukemat kyllä on.
Skoda on tarkoitettu älykkäille ja solakoille city-ihmisille, ei teidänlaisillenne tankeroille.- pikalaihdutus
Teillä on vaan taivaallinen ummetus. Ottakaan jotain laksatiivista . vaikkapa juomalasillinen ruokaöljyä. Onhan teillä kaksi vessaa ?
- En lihavakaan
Minä en ole solakka enkä cityihminen. Silti minulla on niitä kaksi. Noh...
- hämmästynyt :/
Kuulostatte ihan normi skeidapariskunnalta. Ihmettelen, ettei ominaisuudet riitä?
- Tyhmä aloittaja
Taas on oikeat neropatit asialla.
Sinulle alittaja mene pian hoitoon ei rasvaimuun vaan psykiatrin luo olet todella vialla nupistasi. - Rento Reino
Meillä alkoi nalkutuksentunnistimen merkkivalo palaa kun meinasin ostaa Skodan. Ämmä kiukutteli että ota samalla sitten venäläinen muijakin kun kerran itäkalustoon olet siirtymässä. Toisaalta...
- Wolfburg, ei NL
JOo itäkalusto peräreiästä Trabant, Volga, Skoda,Lada, Moskvitz... Kaikki perseeestä ja vielä harvinaisen syvältä tuolta ihmisen suolesta. Minä ajan Mersulla, en ikinä Neuvosto-Skodalla. Oli sitten vaikka mitä modernia Volkswagen tekniikkaa ahdettu tuohon kippoon, niin en osta vaikka 10000 eurolla saisi uuden Tsi-Skoda romun. Volkswagenia kyllä kunnioitan mutta en tuota Skodan persettä tuossa jalossa konsernissa
- ,
Vaimonkin nalkutusta kuuntelee mieluummin kuin tämän: skoodan:
http://www.youtube.com/watch?v=yh3Jyz2Lp74
Voi teitä neuvostoliiton ihailijoita. - 486 kg rakkautta
Rupesin laihduttamaan ja syön vain kevyen aamupalan aluksi, eli 8 kg lenkkimakkaraa, 1,5 kg juustoa, 4 patonkia ja 12 reissumiestä. Päälle vedän pannun kahvia sekä 15 olutta. Parin tunnin päästä on jo kova nälkä, vedän makkaraa päivä ruuaksi yhteensä 18 kg ja perunoita kaksi saavillista. Olutta menee päivällä noin 24 pulloa. Taas kahden tunnin päästä on huutava nälkä..
- Ja huutava paksu muija
ja Skoda vuokrakasarmin pihalla. Elämä on ihanaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial281838Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1571802Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3521565- 1471181
Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2131164Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221128- 111014
- 285995
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt4989Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49938