Nalkutuksen tunnistemen merkkivalo

486 kg rakkautta

Sellainen syttyy aina mittaristoon, kun pullea vaimoni istahtaa pelkääjän paikalle. Muijani ei voi käyttää turvavyötä, koska vyö on niin lyhyt, ettei se riitä kuin puoliväliin vartaloa. Itse olen myös lihava, painan noin 242 kg, mittasin tavara vaaalla, kun kotimittaus ei onnistunut, vaikka seisoin kahdella vaa´àlla yhtäaikaa. Ajattelin ynnätä tulokset, mutta näytti erroria. Auton hallittavuus on heikkoa, koska kun olemme molemmat kyydissä yhtäaikaa, niin takapyörät nousevat ilmaan, vaikka olemme laittaneet takakontiin vastapainoksi kasan kiviä. Siinä mittariston merkkivalossa on vaimoa muistuttava kuvake, ajattelin sen olevan nalkutuksen tunnistimen merkkivalo, kun vaimo aina räpättää joka asiasta.

10

129

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • moralisti25893092

Jaa minähän olen sitten hoikka poika kun painan vain 146 kg. Kyllä tuo 242 kg on törkeä paino, miksi et mene vaikka Viroon rasvaimuun. Ja muijasi on vielä sinua 2 kg lihavampi? Törkeät painolukemat kyllä on.
      Skoda on tarkoitettu älykkäille ja solakoille city-ihmisille, ei teidänlaisillenne tankeroille.

• pikalaihdutus

Teillä on vaan taivaallinen ummetus. Ottakaan jotain laksatiivista . vaikkapa juomalasillinen ruokaöljyä. Onhan teillä kaksi vessaa ?

• En lihavakaan

Minä en ole solakka enkä cityihminen. Silti minulla on niitä kaksi. Noh...

• hämmästynyt :/

Kuulostatte ihan normi skeidapariskunnalta. Ihmettelen, ettei ominaisuudet riitä?

• Tyhmä aloittaja

Taas on oikeat neropatit asialla.
      Sinulle alittaja mene pian hoitoon ei rasvaimuun vaan psykiatrin luo olet todella vialla nupistasi.

• Rento Reino

Meillä alkoi nalkutuksentunnistimen merkkivalo palaa kun meinasin ostaa Skodan. Ämmä kiukutteli että ota samalla sitten venäläinen muijakin kun kerran itäkalustoon olet siirtymässä. Toisaalta...

• Wolfburg, ei NL

JOo itäkalusto peräreiästä Trabant, Volga, Skoda,Lada, Moskvitz... Kaikki perseeestä ja vielä harvinaisen syvältä tuolta ihmisen suolesta. Minä ajan Mersulla, en ikinä Neuvosto-Skodalla. Oli sitten vaikka mitä modernia Volkswagen tekniikkaa ahdettu tuohon kippoon, niin en osta vaikka 10000 eurolla saisi uuden Tsi-Skoda romun. Volkswagenia kyllä kunnioitan mutta en tuota Skodan persettä tuossa jalossa konsernissa

• ,
    • 486 kg rakkautta

Rupesin laihduttamaan ja syön vain kevyen aamupalan aluksi, eli 8 kg lenkkimakkaraa, 1,5 kg juustoa, 4 patonkia ja 12 reissumiestä. Päälle vedän pannun kahvia sekä 15 olutta. Parin tunnin päästä on jo kova nälkä, vedän makkaraa päivä ruuaksi yhteensä 18 kg ja perunoita kaksi saavillista. Olutta menee päivällä noin 24 pulloa. Taas kahden tunnin päästä on huutava nälkä..

• Ja huutava paksu muija

ja Skoda vuokrakasarmin pihalla. Elämä on ihanaa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      28
      1838
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      157
      1802
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      352
      1565
    4. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      147
      1181
    5. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      213
      1164
    6. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1128
    7. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      11
      1014
    8. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      285
      995
    9. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      4
      989
    10. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      49
      938
    Aihe