Yksikin lähtee uimaan yön nukuttuaan ja töissä oltuaan pesemättömänä Märskyyn uimaan. Kantaa vielä itsessäään herpestä.
Poikansa haisee kauttaaltaan sukkia myöten.
Ihme , että ovat molemmat sosiaalihuollon tarkkailun alaisia.
Puhe kulkee, mutta järki ei.
Narsistit eivät kaikki todellakaan ole siistejä!
12
270
Vastaukset
- LK
En nyt oikein ymmärtänyt.
Siis joku (ilmeisesti narsistinen) herpestä kantava henkilö on nukkunut yön ja käynyt töissä ja sitten mennyt Märskyyn uimaan? En tiedä mikä on märsky.
Niin ja ilmeisesti hänen poikansa haisee pahalta, jopa sukista (?).
Oliko se pointti että tyyppi on näin toiminut (ja poikansa haisee) koska on narsisti?- 16+7=23
"En nyt oikein ymmärtänyt"
No täällä on muitakin jotka ei aina ymmärrä...vaikka tätä oikeaa tietoa narsisteista päivittäin yritetäänkin takoa tyhmään päähän, joskus jopa monen keskustelun voimalla...
Niin se mun Ännä oli ihan siisti mies...
että väärässä kait olen ollu nimitellessäni...
No joo sorii...mun on nälkä ja väsy, onneksi asia kohta korjaantuu kunhan pizza tulee uunista... - 8+10=18
16+7=23 kirjoitti:
"En nyt oikein ymmärtänyt"
No täällä on muitakin jotka ei aina ymmärrä...vaikka tätä oikeaa tietoa narsisteista päivittäin yritetäänkin takoa tyhmään päähän, joskus jopa monen keskustelun voimalla...
Niin se mun Ännä oli ihan siisti mies...
että väärässä kait olen ollu nimitellessäni...
No joo sorii...mun on nälkä ja väsy, onneksi asia kohta korjaantuu kunhan pizza tulee uunista...Noh niin "asiallisemmalla" tuulella taas...löysin tuosta ikävä ketjusta hyvän linkin, jonka kopioin myös tähän...että se tavoittaisi mahdollisimman monet...
http://narsistienuhrientuki-yhdistysavain-fi-bin.directo.fi/@Bin/83c4994e8d033547e2903b78d3ae13ce/1338482926/application/pdf/203424/Parisuhteessa narsistin kanssa 14.4.20
itse olen vasta lukemassani alkumetreillä...mutta tähän siisteys aiheeseen liittyen löysin tälläisen kohdan...
"Narsisti osaa olla hyvinkin viehättävä, avoin ja sanavalmis, ja hän pitää usein erittäin hyvää
huolta ulkonäöstään."
Hyvin pysäyttävä oli myös tämä lukemani kohta...
"Narsistien uhrit ovat kohdanneet elämässään tällaisen hurmaavan
ja valloittavan persoonan, joka ajan kuluessa alkaa väkivalloin muokata kumppanistaan
täydellistä ja ihanteidensa mukaista; omaa kuvaansa."
Niin tuo loppu...muokata toista omaksi kuvakseen, itsensä kaltaiseksi...
joskus mietinkin että ainakin täällä on hyvin vaikea erottaa uhria narsistista...
vähän samaa kuin lapsuuden hokema...
kumpi ja kampi tappelivat, kumpi voitti? - 11+11=22
8+10=18 kirjoitti:
Noh niin "asiallisemmalla" tuulella taas...löysin tuosta ikävä ketjusta hyvän linkin, jonka kopioin myös tähän...että se tavoittaisi mahdollisimman monet...
http://narsistienuhrientuki-yhdistysavain-fi-bin.directo.fi/@Bin/83c4994e8d033547e2903b78d3ae13ce/1338482926/application/pdf/203424/Parisuhteessa narsistin kanssa 14.4.20
itse olen vasta lukemassani alkumetreillä...mutta tähän siisteys aiheeseen liittyen löysin tälläisen kohdan...
"Narsisti osaa olla hyvinkin viehättävä, avoin ja sanavalmis, ja hän pitää usein erittäin hyvää
huolta ulkonäöstään."
ja valloittavan persoonan, joka ajan kuluessa alkaa väkivalloin muokata kumppanistaan
joskus mietinkin että ainakin täällä on hyvin vaikea erottaa uhria narsistista...
kumpi ja kampi tappelivat, kumpi voitti?Niin olihan tuossa lukemista, varsin maanläheinen, varmaan monenkin uhrin oloihin sovellettavissa oleva tiivistelmä...narsistin uhrista...ilman litistettyjä maitopurkkeja ja linnunpönttöjä...
- LK
8+10=18 kirjoitti:
Noh niin "asiallisemmalla" tuulella taas...löysin tuosta ikävä ketjusta hyvän linkin, jonka kopioin myös tähän...että se tavoittaisi mahdollisimman monet...
huolta ulkonäöstään."
kumpi ja kampi tappelivat, kumpi voitti?Toki kaikki narsistit eivät pidä erityisen hyvää huolta ulkonäöstään eivätkä kaikki narsistit käytä väkivaltaa.
Väkivaltaa käytetään lähinnä silloin kun loppuu verbaaliset kyvyt. - ja..
LK kirjoitti:
Toki kaikki narsistit eivät pidä erityisen hyvää huolta ulkonäöstään eivätkä kaikki narsistit käytä väkivaltaa.
Väkivaltaa käytetään lähinnä silloin kun loppuu verbaaliset kyvyt.kaikki huolitellut ihmiset eivät ole narsisteja, eivätkä kaikki väkivaltaisetkaan.
LK kirjoitti:
Toki kaikki narsistit eivät pidä erityisen hyvää huolta ulkonäöstään eivätkä kaikki narsistit käytä väkivaltaa.
Väkivaltaa käytetään lähinnä silloin kun loppuu verbaaliset kyvyt."Väkivaltaa käytetään lähinnä silloin kun loppuu verbaaliset kyvyt. "
Väkivalta voi olla myös instrumentaalista...Ei pelkästään ekspressiivistä.
Silloin tuo ei päde.
Jotkut narsistit saattavat käyttää väkivaltaa tuolla ensin mainitulla tavalla.- LK
dizel kirjoitti:
"Väkivaltaa käytetään lähinnä silloin kun loppuu verbaaliset kyvyt. "
Väkivalta voi olla myös instrumentaalista...Ei pelkästään ekspressiivistä.
Silloin tuo ei päde.
Jotkut narsistit saattavat käyttää väkivaltaa tuolla ensin mainitulla tavalla.Joo, tuolla tarkoitin lähinnä fyysistä väkivaltaa.
LK kirjoitti:
Joo, tuolla tarkoitin lähinnä fyysistä väkivaltaa.
Fyysistä väkivaltaa minäkin juuri tarkoitin...Henkisen väkivallan käsite on minulle jotenkin muutenkin aika outo, vaikka toki ymmärrän järjellä mitä se on.
- LK
dizel kirjoitti:
Fyysistä väkivaltaa minäkin juuri tarkoitin...Henkisen väkivallan käsite on minulle jotenkin muutenkin aika outo, vaikka toki ymmärrän järjellä mitä se on.
Eiköhän se oli kaikille aika hankalasti määriteltävissä loppujenlopuksi.
- Urmas;-)
11+11=22 kirjoitti:
Niin olihan tuossa lukemista, varsin maanläheinen, varmaan monenkin uhrin oloihin sovellettavissa oleva tiivistelmä...narsistin uhrista...ilman litistettyjä maitopurkkeja ja linnunpönttöjä...
Myös ilman niitä hevon v***n kattiloita:-)
- .
Luin ja itkin, itkin ja luin. En ole tajunnutkaan kuinka syvälle olen haudannut kaikki kokemani ja kieltänyt monia asioita. Niin manipuloitu mieleni on ollut, että nyt vasta näen ja pystyn tunnustamaan oman traumatisoitumiseni. Kaikki lukemani nosti pintaan taas ne muistot samoin kuin unissani kokemani ahdistus terapiakeskustelun jälkeen. Ero vapautti minut narsistista, mutta vielä on pitkä matka siihen "tavallisen" elämän opetteluun ja itseni takaisin tuntemiseen. Ehkä en koskaan tule entiselleni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 273827
Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva5422782Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial542313Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras2172292Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131839Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2191560Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip561541- 971419
Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631294Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951224