Sanokaas mikä siinä on että silloin kun nainen on saavuttamaton, varsinkin jos on varattu, vielä parempi jos naimisissa ja lapsia, mutta ns. onnettomassa suhteessa syystä tai toisesta. (Olen itse naristin uhri. Avioliittoa kesti 8 vuotta ja yhdessä oloa toistakymmentä vuotta), pyritte kaikin tavoin saamaan tuon naisen ihastumaan, omaksenne.
Jos onnistutte siinä ja saatte elämän kolhaiseman naisen luottamaan teihin ja tuntemaan olonsa turvalliseksi seurassanne ja käy niin että naisen oma suhde ajautuukin kasvaneen itsetunnon myötä karikolle ja tämä nainen onkin nyt ns. vapaata riistaa, katoatte kuin pieru saharaan? Ette vastaa yhteydenottoihin sun muihin. Mikä on tässä tää idea?
En tajua tota mielleyhtymää...valaiskaa!
Mulla on tällainen tilanne. Tunsin tämän ihanan tumman kaljupään työn puolesta ja nyt jo yli 8 vuoden takaa ja tapasimme silloin tällöin ja tuntui että molemmat nautti toistensa seurasta, oli hyvä olla, ei tarvittu edes sanoja. Ystävyyttä kesti koko tuon ajan, mutta teimpäs sen virheen että kerroin ensin ihastuneeni ja sitten rakastuneeni tuohon ihmiseen. Mies löi seinän vasten kasvoja "mulla on jo joku jota rakastan"...siis WTF??? Ei sanaakaan koko tuona 8 vuotena että hänellä on jo joku vaan esitti ns. "sinkkua". Nyt se tilanne että olen eroamassa, muuttamassa lähemmäs tota miestä. Teille epäilijöille tiedoksi...ei sellaista mitään minkä voisi tulkita esim. seksuaaliseksi kanssakäymiseksi. Mut mikä tää juttu on? Valaiskaa. Ikävä on ja kasvaa vaan koko ajan...
Miehet! Etenkin sinä J!!!
1
177
Vastaukset
- 16 + 8
No veikkaisin, että hän piti sinusta ystävänä ja oli helppo olla kaverisi, kun olit varattu. Ei muodostanut uhkaa hänelle ja omalle rakkauselämälleen. Ehkä siinä hänen rakkaudessa oli jotain mutkia, vastapuoli varattu tms., ja siksi ei siitä puhunut. Ja jotkut nyt ylipäätään on semmosia, ettei halua suhde-/tunne-elämästään kovin avoimesti puhua. Itsekin olen sellainen. Ei ehkä ollut tullut ajatelleeksikaan sua sillä tavoin ja oli pitänyt itsestäänselvyytenä että pelkkä kaveruus sopii molemmille. Ja kun yhtäkkiä paljastit tunteesi saattoi alkaa kokea kaveruutenne ahdistavana ja painostavana ja uhkana mahdolliselle suhteelleen. Itselläni ainakin on vaikea luottaa toisen vilpittömään ystävyyteen, jos hänellä samaan aikaan on jotain taka-ajatuksia, ihastumista tms.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1126949Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M1044670L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa483932TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a133324Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu6691976Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?2181335- 661328
Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja551273Osaako kukaan sanoa?
Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j511267Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise12962