Ikävöin sua kulta

sinulle kultaseni

Mulla on sinua kova ikävä. Vaikka meistä ei koskaan mitään tulekaan, niin kaipaan sinua hiljaisesti aina. Sinä tiedät sen. Siinä mielessä onnekas olen että tiedät. Se lohduttaa.

22

394

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tiedänkö?

Miksi ei tule? :(

• rakkaalle

En tiedä. En tiedä kenelle viestisi menee. Enkä tiedä mitä HÄN tuntee.
      Ennen kaikkea..en ymmärrä miksei meistä koskaan tulisi mitään. Jos on irl-yhteys, miksi et käytä sitä ja kerro?

• Ei muuta tietoa

En minäkään tiedä mitään. Elän käsityksessä, että hän vihaa minua tai jotain vastaavaa.

• Vinkki nro 1

Oletko kosaan ajatellut tehdä mitään positiivista? siis hänelle tai hänen vuokseen?

• Ei muuta tietoa
        Vinkki nro 1 kirjoitti:

Oletko kosaan ajatellut tehdä mitään positiivista? siis hänelle tai hänen vuokseen?

Ei se ole siitä kiinni.

• rakkaalle

Haluaisin vihata mutta en kykene kuin päinvastaiseen.

• puhukaa

Jos saisimme yhtäkkiä tietää, että meillä on käytössämme vain viisi minuuttia kaiken haluamamme sanomiseen, jokaikinen puhelinkoppi täyttyisi ihmisistä, jotka soittaisivat toisilleen kertoakseen rakastavansa näitä.
      (Christopher Morley)

• olejnkorsi

Totta.
        Eilen juttelin tutun kanssa, joka on menossa tutkimuksiin. Jos löydetään jotain, se on 50% vakavaa.
        Itselläni on ollut samanlaisia oireita viime aikoina. Olen ajatellut, että jos itsekin sairastuisi, niin varmaan sitten tulisi sairaalasta soitettua sille yhdelle henkilölle...

• harhaa vaan

Jos mulla olisi 5 minuuttia elinaikaa, soittaisin hänelle ja kertoisin että rakastin häntä niin paljon.
        Miten ristiriitainen tilanne; katsella vaan vieressä kädet sidottuna, kun haluaisi rakastaa toista hellästi ja pitää omanani.
        Olla itse myös hänelle kaikki kaikessa.

• Salaa rakastan
        harhaa vaan kirjoitti:

Jos mulla olisi 5 minuuttia elinaikaa, soittaisin hänelle ja kertoisin että rakastin häntä niin paljon.
        Miten ristiriitainen tilanne; katsella vaan vieressä kädet sidottuna, kun haluaisi rakastaa toista hellästi ja pitää omanani.
        Olla itse myös hänelle kaikki kaikessa.

Niin tuttu tunne harhaa vaan. Mitään ei voi tehdä enää. Pitää vain niellä tunteensa ja lähellä ollessa tuijotella seiniä kun tuntuu niin pahalta.

• höhhhh
        Salaa rakastan kirjoitti:

Niin tuttu tunne harhaa vaan. Mitään ei voi tehdä enää. Pitää vain niellä tunteensa ja lähellä ollessa tuijotella seiniä kun tuntuu niin pahalta.

onko sun pakko olla hänen lähellään?

• Jos kerta ikävöit

Miksi et tee mitään ollaksesi hänen kanssaan?

• ninane

Mäkin ikävöin vain yhtä eikä se tunne häviä vaan päinvastoin.

• kultanen

Ikävöin myös. Se että voisiko jotain tulla, on tietysti aina meistä itsestämme kiinni. Mutta siihen tarvitaan kaksi. Mutta aina ei voi voittaa ja siihen on joskus sitten tyydyttävä.

• rakkaalle

Pyrkimys ja yritys on voittaa joka kerta. Se on se mihin tähdätään. Yhdistetäänkö voimamme ja tahtomme?

• että näin

Riippuu täysin hänestä.

• näivetyn

Yhdistetään vaan. Näivetyn elävältä tähän ikävään muuten.

• En tiedä

näytti että silmissäsi oli vain vihaa

• ei pidä paikkansa
        En tiedä kirjoitti:

näytti että silmissäsi oli vain vihaa

milloin nämä silmät viimeksi olet nähnyt?

• about noin
        ei pidä paikkansa kirjoitti:

milloin nämä silmät viimeksi olet nähnyt?

Tunti sitten

• Samat fiilikset (n)

Kuulostaa osuvalta omaan tilanteeseen. Huokaus.

• shadow of past

Minullakin on ikävä ja sinä et voi olla tietämättä sitä. Kaipaan ihan kamalasti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4128
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      26
      3000
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1338
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 133
      901
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe