Mulla on sinua kova ikävä. Vaikka meistä ei koskaan mitään tulekaan, niin kaipaan sinua hiljaisesti aina. Sinä tiedät sen. Siinä mielessä onnekas olen että tiedät. Se lohduttaa.
Ikävöin sua kulta
22
394
Vastaukset
- Tiedänkö?
Miksi ei tule? :(
- rakkaalle
En tiedä. En tiedä kenelle viestisi menee. Enkä tiedä mitä HÄN tuntee.
Ennen kaikkea..en ymmärrä miksei meistä koskaan tulisi mitään. Jos on irl-yhteys, miksi et käytä sitä ja kerro? - Ei muuta tietoa
En minäkään tiedä mitään. Elän käsityksessä, että hän vihaa minua tai jotain vastaavaa.
- Vinkki nro 1
Oletko kosaan ajatellut tehdä mitään positiivista? siis hänelle tai hänen vuokseen?
- Ei muuta tietoa
Vinkki nro 1 kirjoitti:
Oletko kosaan ajatellut tehdä mitään positiivista? siis hänelle tai hänen vuokseen?
Ei se ole siitä kiinni.
- rakkaalle
Haluaisin vihata mutta en kykene kuin päinvastaiseen.
- puhukaa
Jos saisimme yhtäkkiä tietää, että meillä on käytössämme vain viisi minuuttia kaiken haluamamme sanomiseen, jokaikinen puhelinkoppi täyttyisi ihmisistä, jotka soittaisivat toisilleen kertoakseen rakastavansa näitä.
(Christopher Morley)- olejnkorsi
Totta.
Eilen juttelin tutun kanssa, joka on menossa tutkimuksiin. Jos löydetään jotain, se on 50% vakavaa.
Itselläni on ollut samanlaisia oireita viime aikoina. Olen ajatellut, että jos itsekin sairastuisi, niin varmaan sitten tulisi sairaalasta soitettua sille yhdelle henkilölle... - harhaa vaan
Jos mulla olisi 5 minuuttia elinaikaa, soittaisin hänelle ja kertoisin että rakastin häntä niin paljon.
Miten ristiriitainen tilanne; katsella vaan vieressä kädet sidottuna, kun haluaisi rakastaa toista hellästi ja pitää omanani.
Olla itse myös hänelle kaikki kaikessa. - Salaa rakastan
harhaa vaan kirjoitti:
Jos mulla olisi 5 minuuttia elinaikaa, soittaisin hänelle ja kertoisin että rakastin häntä niin paljon.
Miten ristiriitainen tilanne; katsella vaan vieressä kädet sidottuna, kun haluaisi rakastaa toista hellästi ja pitää omanani.
Olla itse myös hänelle kaikki kaikessa.Niin tuttu tunne harhaa vaan. Mitään ei voi tehdä enää. Pitää vain niellä tunteensa ja lähellä ollessa tuijotella seiniä kun tuntuu niin pahalta.
- höhhhh
Salaa rakastan kirjoitti:
Niin tuttu tunne harhaa vaan. Mitään ei voi tehdä enää. Pitää vain niellä tunteensa ja lähellä ollessa tuijotella seiniä kun tuntuu niin pahalta.
onko sun pakko olla hänen lähellään?
- Jos kerta ikävöit
Miksi et tee mitään ollaksesi hänen kanssaan?
- ninane
Mäkin ikävöin vain yhtä eikä se tunne häviä vaan päinvastoin.
- kultanen
Ikävöin myös. Se että voisiko jotain tulla, on tietysti aina meistä itsestämme kiinni. Mutta siihen tarvitaan kaksi. Mutta aina ei voi voittaa ja siihen on joskus sitten tyydyttävä.
- rakkaalle
Pyrkimys ja yritys on voittaa joka kerta. Se on se mihin tähdätään. Yhdistetäänkö voimamme ja tahtomme?
- että näin
Riippuu täysin hänestä.
- näivetyn
Yhdistetään vaan. Näivetyn elävältä tähän ikävään muuten.
- En tiedä
näytti että silmissäsi oli vain vihaa
- ei pidä paikkansa
En tiedä kirjoitti:
näytti että silmissäsi oli vain vihaa
milloin nämä silmät viimeksi olet nähnyt?
- about noin
ei pidä paikkansa kirjoitti:
milloin nämä silmät viimeksi olet nähnyt?
Tunti sitten
- Samat fiilikset (n)
Kuulostaa osuvalta omaan tilanteeseen. Huokaus.
- shadow of past
Minullakin on ikävä ja sinä et voi olla tietämättä sitä. Kaipaan ihan kamalasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874128Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella263000No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351338
- 10909
- 133901
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760