Kärsin erilaisista psyykkisistä sairauksista, yksi näistä antisosiaalinen persoonallisuushäiriö.
Kuitenkin tunnen pakonomaisesti tarvetta ajatella yhden facebook-kaverini pakottamista tappamaan hänen perheensä koiraa myöten. Hänellä on alle yksivuotias vauva.
Tuon jälkeen naida sitä tyttöä ja hakata kirveellä kappaleiksi ja syödä hänen lihaansa.
Syön Fluanxolia 9mg päivässä ja puhuminen on auttanut fantasiaan, mutten silti pysty pakenemaan sitä jokapäiväisessä elämässä kun näen tuon seksikkään pimun kuvia. En tunne itseäni kovin viehättäväksi, vaikka olenkin melkoinen naistenmies.
Mitä tehdä?
Pakkoajatuksena kannibalismi
3
212
Vastaukset
- Seppo
Varo vaan tai tulen viskaamaan päälles rikkihappoa jos vitun pelle saan tietää kuka oot!
- ystävä
Jos kyseessä on pelkkä seksuaalinen fantasia eikä pakkomielle, siis sellainen pakkomielle, että joudut pelkäämään, että todellakin teet noin niin ei hätää. Mutta mikäli oikeasti tuntuu, että fantasia on niin voimakas, että et pysty hallitsemaan itseäsi niin tarvitset paljon terapiaa, puhumista eikä se fantasia siitä pois lähde, mutta opit elämään sen kanssa.
Kaikilla sitä on omat kierot mieltymyksensä. Eri asia on se, että paljonko niiden antaa hallita itseään.- Vesparax
Taitaa se olla pakkomielle. Vapaus on kuitenkin niin iso asia etten aio menettää sitä minkään mitättömän pikku paskan takia. Silti nämä asiat vaivaa mua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134862Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293523No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501548
- 401413
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231312- 141222
- 271108
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221027