sellainen olet. nytkin varmaan jossain bilettämässä... olis ihanaa jos olisit poikaystäväni
söpö ja lutunen nuorimies
12
187
Vastaukset
- home->
alone
- joku vaan
miksi home alone?
- alone->
forever
- .!..
rölli
- huorimies
mitä vittua sä kirjoittelet miehelle mies noita viestejä ootsä joku homo!
- en ole homo :)
olen ihan heteronainen ja hyvää iltaa sinullekin!
- HYYII
en ole homo :) kirjoitti:
olen ihan heteronainen ja hyvää iltaa sinullekin!
höpö, höpö ja mä olen lammas, MÄÄ. Homo olet et mikään nainen.
- kenestäs sitä nyt
noin lutuisesti kirjoitellaan :)
- peukut pystyssä
no minusta tietenkin :)
- yhdestä nuoresta
miehestä :) tai ainakin itseäni yli kymmenen vuotta nuoremmasta *odottaa monta provo-vastausta nyt..*
- missäpä olet
yhdestä nuoresta kirjoitti:
miehestä :) tai ainakin itseäni yli kymmenen vuotta nuoremmasta *odottaa monta provo-vastausta nyt..*
tavannut hänet? olisi ihan mielenkiintoista kuulla, sillä vanhempi nainen kiehtoo miehiä lähes poikkeuksetta!
- gvygvyugygu
yhdestä nuoresta kirjoitti:
muuten joo, mutta et taida tietää mitä provo tarkoittaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242431Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3462038Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261902Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101723Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581498Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121042Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181029- 55880
- 63875
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2828