Ollaan mekin.....

:D

Täällä vaan kirjoitellaan ja ollaan kuitenkin niin lähellä toisiaan, joka asiassa. Ei ole epäilystäkään siitä ketkä kuuluvat toisilleen :))

27

361

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 37

Ei tässä maailmassa...

• haavejahuokaus:)

:)) Ketkä?
      Me - vai te - vai he - vai jotkut muut..
      No, haaveet on meillä jokaisella:)
      Minä ja hän:)

• s....

kerro mullekin?

• :)

niimpä niin :)

• s....

mitäs hauskaa tuossa on? Tykkään kun elämässä tapahtuu.. Viihdyn eräiden ihmisten kanssa ja on aina mukava tehdä kaiklea yhdessä mutta jos se vaatii exää niin en suostu siihen.

• palasen vartija

Niin ollaan lähellä toisiamme. Huokaus. Ahdistaa, voisin vaan kadota maan nielemänä jonnekin omaan maailmaan, jossa olisimme kaksistaan.... Edes pienen hetken. Sulla on pala mun sydäntä, en ole kokonainen ilman sinua.
      Olen onnellinen että juuri sinä sen palaseni sait. Tiedän että se on hyvässä tallessa sinulla. Rakas...

• Pala lämmittää

Kaunis ja ainutkertainen säilyy ikuisesti sydämessä. Siihen eivät vaikuta muut, ei kukaan ulkopuolinen, vaikka arvostelijoita olisi ympäristö täynnä.

"Palasen vartijan" ei ole syytä olla huolissaan, sillä tallessa on ja saaja on kiitollinen saamastaan lahjasta. Rakkaus on aina suuri lahja, kiitos rakkauteni kohteelle. . . se pieni hetki?

• palasen vartija
        Pala lämmittää kirjoitti:

Kaunis ja ainutkertainen säilyy ikuisesti sydämessä. Siihen eivät vaikuta muut, ei kukaan ulkopuolinen, vaikka arvostelijoita olisi ympäristö täynnä.

"Palasen vartijan" ei ole syytä olla huolissaan, sillä tallessa on ja saaja on kiitollinen saamastaan lahjasta. Rakkaus on aina suuri lahja, kiitos rakkauteni kohteelle. . . se pieni hetki?

voi miten haluaisin halia sinua nyt...olisi balsamia haavoilleni.

• Palat yhteen?
        palasen vartija kirjoitti:

voi miten haluaisin halia sinua nyt...olisi balsamia haavoilleni.

Jos olisin varma, että olet etsimäni ja löytämäni rakkauteni kohde, kävelisin luoksesi . . tänään tai huomenna jossain vaiheessa. Ajatuksissa jatkuvasti.

• palasen vartija
        Palat yhteen? kirjoitti:

Jos olisin varma, että olet etsimäni ja löytämäni rakkauteni kohde, kävelisin luoksesi . . tänään tai huomenna jossain vaiheessa. Ajatuksissa jatkuvasti.

Palaset kohtaisivat viimein toisensa, sydän saisi hetken olla kokonainen, kunnes tiemme taas eroaisi... Kohdatakseen taas jossakin vaiheessa uudelleen.

• saatan olla saatilla

e i t ä ä l l ä ketään muuta ole kuin sinä ja minä. Tyhmää ja tyhjää, ei kettää muuta suupiduu. Hullut kirjoottelee itelleen ja vastaa itelleen ja ei vastaa kelleen niin se on silleen.

• jäärä..

no hemmetti
      ikävä.-

• kuinkas

lähellä oot?

• No voi

sun kanssa.Luulin että mulla on vilkas mielikuvitus? on kyllä, mutta...

• äiti nukkuu

jos olisi joku, joka oikeasti vastaisi näihin, mutta ylläpidon jannu ei kelpaa.

• Lähellä...

ajatuksissa, mutta kuitenkin niin kaukana.

• metrejä

vai kilometrejä?

• Kilometrejä...
        metrejä kirjoitti:

vai kilometrejä?

ne vain on.

• ei kaukana
        Kilometrejä... kirjoitti:

ne vain on.

Kilometrejä mutta ei liikaa. Kuulumme toisillemme.

• ap
        ei kaukana kirjoitti:

Kilometrejä mutta ei liikaa. Kuulumme toisillemme.

12km

• nähty vilaukselta
        Kilometrejä... kirjoitti:

ne vain on.

jos mies olet nin kilometrit osuisi kohdilleen.. suunnilleen.

• kun oliskin

Mä tiedän, että kuulutaan yhteen, mutta hän ei sitä ymmärrä :)

• Aattele niin :-)

No mutta menetys ja tappiohan on sitten hänen, ei sun.

• mieheltä
    • 26 26

Niin ihmiset janoaa rakkautt JA kaipaavat aina
      toisiansa

• mut elämä jatkuu

itse kun olin korvia myöten rakastunut, KUVITTELIN, että toisellakin vähintään yhtä suuret tunteet mua kohtaan. Tuo mielikuvitus siitä jännä veitikka, keksii kaikenlaista. Niin, ei se toinen ollut ollenkaan ihastunut, tajusin sen melko pian.

• virtualife

Ollaan mekin.....,ja vielä sekin, että juttelemme tästä palstaelämästä yhtä luontevasti, kuin toiset säästä....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä

"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan
      Maailman menoa
      20
      18404
    2. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      56
      5302
    3. 4,5 promillee

Aika rajut lukemat joku eilen puhaltanut.
      Suomussalmi
      24
      4927
    4. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      28
      4834
    5. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      36
      4660
    6. Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"

"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h
      Maailman menoa
      76
      4555
    7. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      62
      4133
    8. Voiku saisi sen sun

Rakkauden kokea. Tykkään susta niin paljon edelleen.
      Ikävä
      42
      3775
    9. Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?

Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on
      Suomalaiset julkkikset
      40
      3054
    10. Olitpa ikävän

Kylmä eilen. Miksi ihmeessä?
      Ikävä
      45
      2769
    Aihe