Onko yleistä että nainen haluaa katsella kun vieras nainen imee ja nai omaa miestä?
avovaimo haluaa katsella!
10
3884
Vastaukset
- M34tku
M 34tku emäntä ainakin usein kertoo tollasia tarinoita meillä täällä..
- jhgjklö
Ei ole tavallista. Ja tuskin totta nytkään.
- Nautittavana...
Ei mitään pahaa jos näkee puolison nauttivan. N MM
- n41+m42tku
ei siinä mitään pahaa minustakaan ole. teimme sopimuksen että seuraavaksi minä pääsen katseliaksi
- Rääkättävä mies
Vaimoni on sadisti, lievästi onneksi. Hän nauttii nähdessään kun minua naidaan anukseen.
No oi kuinka ihanaa... jos sä nautit siitä myös, mikä sen mahtavampaa.
- Alasin
Ei yleistä. Meillä vaimo haluaa katsella kun kaksi bi mistä alistaa minua ja käyttää hyväksi. Tosin kyllä hyvin.
- Joskus pakko antaa
Joskus vanhempi eukkoni tuo pari sen homomiestä kylään. Kännissä haluu katsella kun naivat ja alistavat nuorta miestä. Sitten haluu munaani kun toiset ovat pannut tarpeeksi pyllyäni. Kerran kuussa haluu alistaa että olen jonkun sen tutun naitavana takapuoleen. Siihen kai alistuu kun käsketään olemaan vieraan miehen käytössä.
- katsotaannn___
aivat yleistä. kaikkihan niin tekevät. miksi ylipäätään kyselet tuollaista.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1454676Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1033931Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363559- 513330
- 553241
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest322650Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182559- 232256
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami201898Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?361768