muuten olisit toivonut hänelle onnea ja iloa elämässä. Myös työn ja asunnon ja muiden asioiden suhteen, sen sijaan että teit kaikkesi jotta hänellä olisi taloudellisia ongelmia
Ei ole rakkautta ollutkaan
5
101
Vastaukset
- ei katkeruutta
ITse toivon kaikille joista olen joskus välittänyt onnea elämässä eteenpäin, ja rakkaudessa ja muissakin asioissa. En pystynyt häntä tekemään onnelliseksi, mutta joku toinen pystyi. Kyse ei ole siitä oliko hän kauniimpi, mutta hän teki onnelliseksi. En ala kilpailemaan
- katkeruudelle valta
Onhan niitä katkeria miehiä jotka pitävät huolen että naisella menee jatkossa huonosti. Rankka duuni ja muutenkin huonot olosuhteet. Taloudellisesti rankkaa. Ja itse painellaa ohi uuden karhealla työsuhde autolla asunnon oven eteen ettei vain olisi rankkaa...
- Elämä tasaa tilit
ennemmin tai myöhemmin -. ihan itsestään, just watch and see, näin se on aina ollut ja tulee olemaan.
- ed.
Elämä tasaa tilit kirjoitti:
ennemmin tai myöhemmin -. ihan itsestään, just watch and see, näin se on aina ollut ja tulee olemaan.
niinpä niin seuraavassa elämässä...ei pidä valitettavasti paikkaansa
- liian lyhyt
ed. kirjoitti:
niinpä niin seuraavassa elämässä...ei pidä valitettavasti paikkaansa
perspektiivi sinulla.. seuraa elämänkaarta pidempään, niin huomaat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770