mikä poikii niin kiinnostaa rinnoissa?

12weetytteli

Eli siis mikä teitä poikii nii rinnoissa kiinnostaa?

Mun luokalla pojat vaan kettelee kolmee tyttöö ko niil on "isot" rinnat. (Itse kuulun niihin kolmeen ja se häiritsee kun pojat vain tuijottavat rintoja, ei voi edes pitää v-aukkoisia paitoja.)

12

495

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tytteli 14 vvv

Siinä on kuule semmone juttu, että niin kauan he jaksavat kattoa, kun et ole haarojasi avannut. Sinun ikäisesi pitäis jo tietää, että mieste tarpeet on täytettävä ja siit itsekkin ihanan nautinnon.

• 12weetytteli

joo on jo tiesin.. mut sit "että niin kauan he jaksavat kattoa" juttuu en ihan tajunnu xd

• ehkänäin..

Luulisin että hän tarkoitti sitä, että pojat jaksavat kattoa niin pitkään kunnes olet antanut heidän nussia sinuu...Tai yleensäkki näyttäny rinnat kunnolla niille. Luulisin että kunhan teiän ikäluokalla alkaa ne rinnat kaikilla kasvaa isommiks niin ne joko lopettaa sen tölläämisen tai siirtyy kattomaan kaikkia eikä pelkästään teitä kolmea.

• totajuuuuh

No itse olen 14 v. tyttö ja kysyin asiaa yhdeltä pojalta, jonka kanssa voin jutella ihan mistä vaa.. (on ihastukseni, mutta ei sil välii nyt) Nii hän sano, et se on vaa kiihottavaa. Ja asian oon kyllä huomannu :DD Ku sil alkaa seisoo jos vähä vetää kielareit ja antaa sen hyväillä rintoja.. Eksyin vähä aiheesta mut joo..

• Mononn

No minä ainakin lopetan rintojen katselun sitten kun joku tyttä näyttää rintansa jossain vessassa ja antaa koskea niihin niin että laukean.

• 12weetytteli

jaa;D

• nii i

Perseessä kiinnostaa se että sinne voi tunkee pään ja tukehduttaa ittensä

• im back
        nii i kirjoitti:

Perseessä kiinnostaa se että sinne voi tunkee pään ja tukehduttaa ittensä

tuo on niin totta, tukehdutan itteni perseisiin lähes joka ilta... siis tä?

• 13vPoika

Ne vaa on kiihottavii ja se kuuluu murrosikään

• tissitonkivat

Mut eipä sil koolla niin välii, mun tyttöystäväl on tosi pienet tissit ja mun mielest ne on tosi kivat :) Koska sopii sille niin hyvin

• poika98

ei mua hirveesti kiinnosta millaset boobsit tytöl on kunhan tyttö on mukava. mut niitä on kiva katella. en yhtää tiiä et miks mut ei teidän tyttöjen kannata pitää paljastavia vaatteita ettei sit haukuta huoraks

• 14vpoika

No siis. Rinnat kiihottaa, niinku jotku jo sano. Ja syy siihen on, että rintojen koko (ja kiinteys jne) kertoo hedelmällisyydestä (kykenevyydestä saada lapsia ja imettää) Poikien aivot tajuaa "viestin", vaikkei sitä ees tiedostais.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      86
      4660
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      109
      3847
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      184
      3673
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      69
      2098
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      75
      1941
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      79
      1298
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      130
      1162
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      148
      1109
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      50
      1020
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      30
      914
    Aihe