Jostain keski-Suomesta se mies oli maanviljelijä, pukasi akkain tamineet välillä ylleen ja sitten taas välillä miesten traktorihommiin ja pellolle. Välillä taasen helemet kaulaan ja blin blimgit poskille. Aijettä! :)
Mies naisten vaatteissa, näittekö kerran tv:ssä?
10
98
Vastaukset
- ;))
Vua haitanneeko tuo mittään?
Ei kummalakaan mummollani ollut pitkiä housuja. ;)) - alalismaikit
nou eipä tuo oikeestaa haittaa, mutta kyllä erikoinen aina kääntää katseet, :)
- oona,I.
minua ei innosta pukeutua miesten vaatteisiin, pidän kauniista ja naisellisista vaatteista, ja olen nainen.
Ei mun ole tarttenut kattoo tv:ssä kun olen nähnyt ihan elävässä elämässä.
Ja mukava mies olikin.- dssdhjsdhyuyusd
miks piti mainita että"mukava mies oli"?
Anceli kirjoitti:
Ei suinkaan ole sama mies jonka miekin olen nähnyt..
En usko että olet, mutta onhan heitä muitakin.
dssdhjsdhyuyusd kirjoitti:
miks piti mainita että"mukava mies oli"?
Ja, miksi ????????
Kirjoittelen ajatuksia en ihan aina itsekään tiedä miksi jotain laitan.
Kun oli mukava niin oli, ja voi olla vieläkin. Mutta aikaa hänen näkemisestään on sen verran etten tiedä.- ihmisten taakat
tulisilla kirjoitti:
Ja, miksi ????????
Kirjoittelen ajatuksia en ihan aina itsekään tiedä miksi jotain laitan.
Kun oli mukava niin oli, ja voi olla vieläkin. Mutta aikaa hänen näkemisestään on sen verran etten tiedä.Kummastelu
ettei ole ihmisiää selkeää sukupuolta tai identiteettiä?
Radiossa oli hiljattain ohjelma sota-ajan oloista. Paljon oli homo- ja lesbosuhteita kai ihan olosuhteista riippuen, niistä piti vain vaieta.
Tuskainen aihe varmaan,ainakin nuorille morsmaikeille, jotka saivatkin parisuhteen sijasta kokonaisen homoremmin elinikäiseksi taakaksi, tai miten senkin asian oikein käsittää. - |
ihmisten taakat kirjoitti:
Kummastelu
ettei ole ihmisiää selkeää sukupuolta tai identiteettiä?
Radiossa oli hiljattain ohjelma sota-ajan oloista. Paljon oli homo- ja lesbosuhteita kai ihan olosuhteista riippuen, niistä piti vain vaieta.
Tuskainen aihe varmaan,ainakin nuorille morsmaikeille, jotka saivatkin parisuhteen sijasta kokonaisen homoremmin elinikäiseksi taakaksi, tai miten senkin asian oikein käsittää.Omat vaimothan suurimmalla osalla oli kullakin. Tuskin monikaan jatkoi rauhan tullen.
Tuskin perään huudeltiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3998656Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1683001- 151383
- 761028
- 681017
- 26961
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61933- 55923
- 65870
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss73864