Rouvalla halut hukassa

Kalle

Vaimolla ei ole enää kiinnostusta seksiin. TV ja netti vie voiton, silloin kun on vapaata lapsista. Kaikkea olen yrittänyt. Mukana on ollut lelut, yms... Ei tunnut enää syttyvän. Itse olen alle 40v mies ja kunto kunnossa.

15

703

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kalle

      Morjens kaima! Tilaa tollanen, ja alat sitä jyystään oikein yli witun, vaikka olkkarin lattialla, kuskaat mukaas kauppareissulle, jne, aina etupenkille istumaan.. saattaa kuule akan mieli alkaa muuttumaan..
      http://www.mollyshop.com/nuket2.htm

    • tero_834

      Kiipee huoran selkään, se tekee namia

    • eroakin

      >Ihmettelen samanlaista naista ,vaikka kuinka hyvää teen hänelle ,niin pillua
      ei tipu kuin 2 krt, vuodessa. Olen yli 40v mies ja olen harkinnut eroakin.

    • sloiuii

      Vieraisiin vaan koko sakki. Itse en enää ruinaa koskaan, vaan panen kaikkia ketkä suinkin antaa. Pitkään ja hartaasti.

    • Pimperoton

      Sama se on täällä eukko vaan istuu koneella ja tuijottaa töllöö...Puhuu kyllä nättejä et kuin kaikki on niin hyvää ja hyvin...Joopa joo....

      • auttaja

        Miehet alkakaa reenata kroppaa ja ostaa hyvän näköisiä vaatteita.Käyttäkää aina jotain partavettä .Käy parturissa leikkamassa hyvän näköiset hiukset.Vapaat naiset kyllä huomaa teidät kyllä.Jos ei vaimo herää kumma kyllä.Onko teillä kaikki mahdollinen käytössä.Ostakaa seksileluja ja nuole se joka paikasta.Käytä housuja missä näkyy pullotus.Pukeudu aina seksikkäästi ja käytä partavettä.Naiset kimpussa kyllä tällä tempulla.Erotu aina joukosta kyllä vaimo huomaa kun sinua tuojotetaan.Voit vielä varata ajan seksuaali neuvojalle jos muuten ei aukea.Kerro et olet tosissasi nyt.Kerro et enään jaksa runkata.Seksiä pitää olla tai tulee ero.Koita saamaan ymmärtämään tilanteen.Ei kannata helposti erota.Suutu oikein kunnolla ja ole hotellissa viikko kyllä vaimo ajattelee sitten.Kerro kuinka hyvä mies olet ja sellaista mikä minä olen et helposti samallaista löydä.KERROTKO MYÖHEMMIN MITEN TEIDÄN KÄVI. KIITOS!


    • nainenolenminä

      Mulla menee halut seksiin yleensä siinä kohtaa, kun kaikki huomio mitä mieheltä saa liittyy seksiin... seksi on kivaa , mutta elämässä on oltava muutakin. Molempien tulisi huomioida puolisoaan myös muulla tavalla, kuin seksillä. Meillä kaikki kaikki liittyy aina seksiin ja jossain vaiheessa se rupeaa aina ahdistamaan. Olemme tästä puhuneet, mutta eipähän ole apua ollut.
      Olen myös samaa mieltä "Auttajan " kanssa... hyväntuoksuinen siisti mies on puoleensavetävä ja saa naiset syttymään. :)

    • seksi on perustarve

      Jos ikinä löydän enää seksiin halukkaan miehen niin en koskaan, koskaan enää niuhota ja pihtaa. Ihan sama vaikkei oliskaan vaatteet ja eu de colognet kunnossa!

      Kohtalo kosti. Jätin miehen, joka oli aktiivinen, ihan siksi että "mua ahdisti kun se halus aina". Nyt mulla on mies, joka nukkuu olohuoneessa ja seksiä on ehkä kerran kahdessa kuussa. Silloin kun hän on päissään.

      Ottaisin entisen mieheni takaisin heittämällä, mutta taitaa olla myöhäistä. Kärvistelen tässä kunnes lopulta eroan.

      • virheentein...

        Nii miks täytyy oppia" kantapään kautta"aikoinaan tein sen virheen,et kun lapset synty olin vaan äiti ja kodinhoitaja,siivosin ja hoidin siis lapsia,pelkäsin et jos joku sanoo et en pidä kotia siistinä tai lapset kulkee likasissa vaatteissa...joka ilta imuroin kerran viikkossa miltei suursiivous jne..no koska nukkumiseen ei juuri jäänyt aikaa,nii jätin sit aviomieheni miltei ilman huomiota,toki ruokaa oli aina ja siitit puhtaat vaatteet hälläkin,mut en kertakaikkiiaan jaksanu enää seksiä tai mitenkää olla vaimo...
        Nyt miltei 20v myöhemmin voin sanoo et mielummin siivousta vähemälle ja olla myös vaimo...nii avioerohan siitä lopulta tuli...
        Nyt olen yksin,lapset omillaan mies naimisissa ja minä yksin ja yritgän löytää jostain uuden miehen,nyt en ikinä enää jättäis miestä ilman hellyyttä ja rakkaudenosoituksia...
        Älkää naiset tehkö samaa virhettä kuin minä...Puoliso ja lapset on ne tärkeimmät asiat elämässä...


      • mk
        virheentein... kirjoitti:

        Nii miks täytyy oppia" kantapään kautta"aikoinaan tein sen virheen,et kun lapset synty olin vaan äiti ja kodinhoitaja,siivosin ja hoidin siis lapsia,pelkäsin et jos joku sanoo et en pidä kotia siistinä tai lapset kulkee likasissa vaatteissa...joka ilta imuroin kerran viikkossa miltei suursiivous jne..no koska nukkumiseen ei juuri jäänyt aikaa,nii jätin sit aviomieheni miltei ilman huomiota,toki ruokaa oli aina ja siitit puhtaat vaatteet hälläkin,mut en kertakaikkiiaan jaksanu enää seksiä tai mitenkää olla vaimo...
        Nyt miltei 20v myöhemmin voin sanoo et mielummin siivousta vähemälle ja olla myös vaimo...nii avioerohan siitä lopulta tuli...
        Nyt olen yksin,lapset omillaan mies naimisissa ja minä yksin ja yritgän löytää jostain uuden miehen,nyt en ikinä enää jättäis miestä ilman hellyyttä ja rakkaudenosoituksia...
        Älkää naiset tehkö samaa virhettä kuin minä...Puoliso ja lapset on ne tärkeimmät asiat elämässä...

        Eokö ex koksaan sanonut että nyt loppuu tuollainen sivoushulluus ja keskitytään siihen avioliiton ylläpitämiseen ja se on se tärkein ja joku asunnon siisteys ei saa olla tärkeinta vaan se hyvä parisuhde.


      • Energinen isä
        virheentein... kirjoitti:

        Nii miks täytyy oppia" kantapään kautta"aikoinaan tein sen virheen,et kun lapset synty olin vaan äiti ja kodinhoitaja,siivosin ja hoidin siis lapsia,pelkäsin et jos joku sanoo et en pidä kotia siistinä tai lapset kulkee likasissa vaatteissa...joka ilta imuroin kerran viikkossa miltei suursiivous jne..no koska nukkumiseen ei juuri jäänyt aikaa,nii jätin sit aviomieheni miltei ilman huomiota,toki ruokaa oli aina ja siitit puhtaat vaatteet hälläkin,mut en kertakaikkiiaan jaksanu enää seksiä tai mitenkää olla vaimo...
        Nyt miltei 20v myöhemmin voin sanoo et mielummin siivousta vähemälle ja olla myös vaimo...nii avioerohan siitä lopulta tuli...
        Nyt olen yksin,lapset omillaan mies naimisissa ja minä yksin ja yritgän löytää jostain uuden miehen,nyt en ikinä enää jättäis miestä ilman hellyyttä ja rakkaudenosoituksia...
        Älkää naiset tehkö samaa virhettä kuin minä...Puoliso ja lapset on ne tärkeimmät asiat elämässä...

        Älä soimaa iteäsi liikaa. Olet tehnyt paljon perheesi eteen. Kuulostaa siltä, että miehesi ei osallistunut hirveästi kotitöiden tekoon. Jos olit väsymyksen partaalla kaiken tuon työn jälkeen, niin se oli ymmärrettävää. Miehesi olisi pitänyt se nähdä ja tehdä asialle jotain.

        Itse olen mies ja perheellinen. Teen lähes kaikki kotityöt ja hoidan lasta illalla aina nukkumaanmenoon asti. Vaimolleni ei jää juuri mitään. Hän istuu tietokoneen edessä sohvalla ja kertoo miten väsyttää kun oli niin raskas työpäivä. Iltaisin hän väsyy niin, että kun yhteistä aikaa viimein olisi tunti, pari, niin hän ei jaksa mitään ja menee nukkumaan. Itselläni riittäisi vielä energiaa parisuhteen ylläpitämiseen, mutta häntä asia ei kiinnosta. Pitää kuulemma olla aikaa virittyä tunnelmaan kaiken lastenhoidon ja kotitöiden jälkeen. Vihaksi pistää!


    • Phuuuuh..

      Täälläkin perusnainen, netti ja töllö vie voiton. Puhuu aina vaan et kaikki kunnossa mut seksiä ei ole juuri ollenkaan.

    • Forever or never

      Tässä reilu 30 v mies, pakkoselibaatisa. Suhde kestänyt jo 13 v ja loppujenlopuksi yhtä pitkään ollu niin, että aniharvoin irtoaa, ehkä kerran yhdessä, kahdessa kuukaudessa. Silti aina ollut uskollinen, vaikka itse seksuaalisesti hyvinkin viriili. Miltei kaiken oon koittanut, loput en ehkä jaksa enää. Nykyään sellainen tilanne että seksi hänen kanssa ei enää sit kiinnosta lainkaan. Kaiken kukkuraksi hän puhuu nyt siitä että pitäis saada lasta aikaan. No ei tod! Alan vaihto herätti onneks tästä syväunesta. Alan taas pitää itsestäni huolta niin kuin "auttaja" ehdotteli. Liikun paljon se tuntuu hyvältä, ja kyll naiset huomaan nyt jo vaikka matkaa vielä onkin omiin tavoitteisiin. Sekin tuntuu hyvältä. Katsotaan milloin oma emäntä huomaa, vai huomaako lainkaan... Jos ei kohta tapahdu yks ja toinen juttu niin se ovi käy kyll kohta viimeisen kerran. Miksi olin niin pitkään niin turhan kiltti...ei enää. Never.

    • ldkfjlakjflasjf

      Sama tilanne täälläkin paitsi et ollaan molemmat naisia... Minä haluasin niin kovasti ja toinen ei ollenkaan. Vuodessa harrastetaan seksiä yhtä monta kertaa kun vuoden ajat vaihtuu. Yrittänyt olen vaikka mitä mut ei niin ei. Erota en halua, rakastan kumppaniani mutta olen loputtoman surullinen että yksi osa-alue puuttuu elämästä kokonaan. =(

      • mk

        Se rakkaushan on sitä että kaikki osa-alueet parisuhteessa on kunnossa ja mitä sinä seksin puutetta kärvistelet ja sanot ukolles että jos ei sitä täällä saa niin pitää erota vai onko jokin muu syy olla seksittämässä parisuhteessa tai mihellääsi on toinen nainen tai on homo.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      154
      27137
    2. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      627
      24105
    3. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      189
      17140
    4. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      402
      10137
    5. Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi

      Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä
      Maailman menoa
      336
      9062
    6. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      27
      6308
    7. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      19
      4053
    8. Kantasuomalainen mies pidätetty - ulkomaalaiset syyttömiä tekoon

      Verityöstä on pidätetty vuonna 2005 syntynyt mieshenkilö. Ulkomaalaisilla ei mitään yhteyttä tekoon.
      Valkeakoski
      191
      3728
    9. Mitä hänellä oli päällään kun viimeksi näit hänet?

      Avoimia vastauksia saa kirjoitella... Ehkä joku saattaa tunnistaa itsensä kommenttien joukosta :)
      Ikävä
      79
      2203
    10. Meidän tarinako on ohi?

      Ootko niin päättänyt?
      Ikävä
      124
      1823
    Aihe