Vista Business herjaa check for updatea tehtäessä. että "Windows Update cannot currently check for updates, because the service is not running. You may need to restart your computer." Uudelleenkäynnistys ei kuitenkaan auta ja msconfig näyttää services-välilehdellä, että Windows Updaten status on running. Missä vika?
Mitään asetuksia ei ole muutettu edellisen onnistuneen päivityksen jälkeen. Sain saman herjan viikko sitten myös toisen koneen Vista Home Basicillä, mutta sillä päivitys onnistui myöhemmin mitään muuttamatta. Tällä toisella koneella ei vieläkään.
Update ei onnistu
No can do
3
271
Vastaukset
- MikuV
Sama ongelma, enkä ole apua löytänyt netistä. Mitään muutoksia en ole tehnyt koneeseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 863028
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232752Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1092354- 401734
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2421581- 321547
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt411505- 281300
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201266- 951181