Sain eilen ensisuudelman. Kyllä meinasi jalat lähteä alta. :) Ei sitä osaa kuvailla miltä se oikein tuntuu kun on niin hyvä olo nyt. En oisi millään päästänyt pois häntä. Pidin vaan lujasti kiinni. Nyt on toive toteutunut :) Voin olla onnellinen. Toivottavasti saan kohta uudestaan suudella oikein kiihkeästi :)
suudella
pusi pusi
4
337
Vastaukset
- pussailkaamme
Sellaistahan se on. Seuraavalla kerralla imekää toistenne kieliä, se tuntuu ihanalta! Lähtee jalat alta oikeasti!
- pusi pusi
Me kokeiltiin sitä jo :) Jos ei oltais oltu sängyssä niin ois jalat lähtenyt alta aivan varmasti. Tänään on ollut tosi ramasevapävä. Oon nukkunut koko päivän melkein. Oli niin rankka eilinen päivä :)
- KivaaKivaaKivaa
Aawwwsss.... Siitä sitte lisää vaa ;))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671633
- 104941
- 75753
- 51655
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa18641ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189437- 26429