Meri-Tuuli Lindström: Otappas katse vyötärön seudulle. Ei se rengas itsestään tule! Mmmpphh!
Huolestunut mieskatsoja
8
392
Vastaukset
- 996699
Ai mikä rengas? Ota sinä silmät käteen ja näet normaalipainoisen naisen.
- Ammattitaito
Arvostan kokkaustaitoa.
- vaihtelua naamoihin
No ei kyllä ko leidin vyötärö kiinnosta tippaakaan. Kyseinen leidi kuuluu minun näkökulmastani takuuvarmoihin kanavaltakarkottajiin. Usein mietin että onkohan hänellä mointakin sukulaista kanavilla töissä kun pomppaa jatkuvasti ruutuun - enkä ymmärrä miksi.
- Huvila ja Huussi
Ärsyttävän teennäinen vosu. Eikä ole edes ammatiltaan kokki vaikka
niin haluaa kaikkien ymmärtävän. Ruuan-laitto taito kyseenalainen.
Painukoon pois Tv:stä / julkisuudesta ja äkkiä !!- kokitta paras
Yhdyn mielipiteeseesi 101 prosenttisesti!!
- Valtsu
Minä muistan kyseisen tyttelin ikuisesti siitä, kun hän aikoinaan MoonTV:llä poltti stendarilla häpykarvojaan televisiossa. Ei kai tasoa voi tuosta enää laskea? Kannattaa kuitenkin hänen keitoksiaan maistellessa tarkistaa, ettei ole karvoja mukana..
- Mieskatselija
Jess!! Meri-Tuuli on lähtenyt ohjelmasta! Olikin aika turha se ruokaosuus tuossa ohjelmassa. Ja tämä uusi nainen, uuh! IIIHANA NAINEN! Jenni, mikä hymy, mitkä muodot, kelpaa katsella!
- dyrkkydyddeli
Riemu oli ennenaikaista - eiköhän vaan taas ilmestynyt ruutuun - no, eipä tarvitse huussikanavalle kääntää. Ihanko tosi se on karvansa kärventänyt ihan televisiossa??
No, jostain syystä kyllä istuukin paremmin moon-tv:n kärvennysohjelmaan kuin tähän huussiohjelmaan - joka piti olla ohjelma sisustuksesta kiinnostuneille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882