Raamatusta löytyy kohta jossa sanotaan että ken naisen raiskaa kivitettäköön kuoliaaksi. Armonoppilas etsiköön ennenkuin laitan sen tänne?
Onko unohtunut?
5
58
Vastaukset
- leipäuskovainen
Näin muuten on. En nyt kyllä itse voi ainakaan etsiä kun en Raamattua omista mutta löytynee näitten hihhuleitten kotoa:)
Rippikoulussa muistan tuon lauseen kuulleen 80 luvulla. - näin olen ymmärtänyt
Meillä vl.opissa on pari Raamatun lausetta johon oppimme perustuu.
kaikki muu raamatussa on turhaa!
Siksi sitä ei kannata lukea, myös puhujaveljet korostaa että seurapuheet riittää eikä ominpäin pidä raamattua lukea ettei tule kiusauksia.- kinkkukiusaus
Oho nythän sie pahan heitit. Siekö ihan itse jo Raamattuakin moitit, ja lyhentelet. Ai tuota ei saa anteeksi sokea Reettakaan.
Onkos lastenraiskaajat siis lukeneet omin päin Raamattua?
Kyllä on nyyt hukassa ukkopaha ja koko teitin sakki. Kuka sitten lukee jos pomo vankilassa vai nettikeskustelujako käydään. Olet naurettava.
- ENTÄSJOS
Onko Vl-uskonto vain muutaman lauseen ottanut Raamatusta ja elää sen mukaan. Se on Raamatun häpäisemistä.
Te olette ilmeisesti n.s. kulttiuskonto. Ja kun minulla ei ole Raamattua niin minä en siis joudu kiusauksiin. Kuinka Raamattua lukemalla joutuu kiusauksiin.
Täsemnnätkö viel rn oikein jaksa uskoa mitä viestität tai yritätä?
Kuka päättää mitä lukee ja mitä pomitaan Raamatusta. Sekä hyväksikäyttäjä kiusaaja ja aliarvioija
KERRO LISÄÄ VL:STÄ - koirarakas
Raamatusta löytyy kohta jossa sanotaan että ken naisen raiskaa kivitettäköön kuoliaaksi. Armonoppilas etsiköön
Tää on totinen tosi:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455100Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1151616Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481319Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella121314- 131153
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171027Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v4990Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76989Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah59795Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27783