Mustasukkaisuudesta..

turhauttavaa.

Ensimmäisenä on myönnettävä, että olen mustasukkainen ja tämä keskusteluviesti onkin enemmänkin ajatusten purkua.

Olen siis mies ja nyt seurustellut vuoden yhden naisen kanssa.
Yleensä mustasukkaisuus iskee alkoholinvaikutuksen alaisena.
kerron nyt viimeisimmästä tapauksesta..
Olimme erään naisystäväni luona iltaaistumassa, boolia oli ja muuta. normi-ilta.
Illantullen päätimme että lähdemme kaikki baariin.
Kun naiset olivat jo pukemassa ja lähtemässä ulos, olimme miesten kanssa vielä olohuoneessa, niin kumppanini tuli ja uhkasi repiä miehet pihalle palleista raahaten. Nämä sanat jo vähän sorahtivat korvaani, mutta annoin olla.
Seuraavana eräs mies nauroi ja kumppanini sitten tarttui tätä palleista ja iski kädellään niitä.

Rappukäytäväsää sitten kerroin kaksin ollessamme että se hieman oli loukkaavaa minua kohtaan ja tähän kumppanini sanoi "ylireagoin, että se oli vain vitsiä."

Enemmänkin tässä mietin että ylireagoinko, kun häivyin kotiini, sen sijaan että olisin jatkanut matkaani baariin, jonne kumppanini sitten meni.

7

568

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei kyllä tajua

no joo oli provo tai sitten tosi mutta palleille lyöminen tuntuu enkä usko että tuollainen olisi mennyt olankohautuksella ,mutta tää vitsi tässä mua vähän hämäsi olen nimittäin tuntenut erään ihmisen vuosia jonka tapana on erittäin ikävällä tavalla loukata toisia ihmisiä ,jos sellaiseen reagoi niin vastaus onkin se oli vaan vitsi, vittu että mua arsyttää niin helevetisti tuollainen käytös siis pestään kädet kun on loukattu ihmisiä mitä vittumaisemmalla käytöksellä kuittaamalla et se oli vaan huumoria

• turhautunut

Ei ollut provo, vaan aivan totta. Alkaa vain vähän ottamaan päähän tuollainen käytös ja sitten vielä alkaa valittamaan ylireagoinnista.

• Anonyymi

Se että loukataan toista tavalla mikä ei ole millään tavalla vitsikästä ja loukkaaja sanoo jälkikäteen, että se oli vitsi. Minun kokemuksen mukaan narsistinen ihminen toimii näin, koska ei ymmärrä mikä on loukkaavaa.

• Lähde meneen

Mä jättäisin tuollaisen naisen jolla on hinku toisten miesten palleja ronkkia. Et ole mustasukkainen, vaan naistasi kiinnostaa liikaa toiset miehet.
      Lähde ennen kuin hän tekee "vitsinä" jotain muuta.

• j4j4w

On sullakin sitten oikeus laittaa kättä hameen alle ja kouria vieraiden naisten tissejä, jos kerran toisten palleille saa laittaa kätensä. Ei kyllä vaikuta kovin älykkäältä toi sinun kaverisi. Eikös naiset yleensä ole hieman häveliäitä ja pidättyväisiä ennemmin kuin noin ronskeja.

• Anonyymi

Et ylireagoinut. Sama kuin sinä olisit uhannut työntää ja työntänyt kädet jonkun naisen rintoihin, pakaroille ja/tai emättimeen.

• Anonyymi

Emättimeen ilman muuta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      21
      2606
    2. 148
      2244
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2242
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2139
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1742
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      388
      1617
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1556
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      288
      1436
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1389
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      132
      1389
    Aihe