kuinka kauan ja missä vaiheessa ja miten monta kertaa ja missä(aurinko, varjo) pieniä esikasvatettuja taimia karaistaan?
Vastaukset 3
- Päivänsini
Olen tässä pitkin toukokuuta karaissut taimia eli olen niitä pitänyt paikassa, johon ei aurinko paista, kuin vasta illalla. Jos hallaa on ollut luvassa, niin olen roudannut taimet autotalliin. Päivänsinet, aitoelämänlangat, mustasilmäsussut, chilit ja tomaatit olen pitänyt kasvihuoneessa, kun ovat niin kovin arkoja tuulelle & kylmälle. Lämpimiä säitä odotellen...
- kiitos-kiitos
kiitos vastauksesta. vielä se että ihan koko päivänkö olet niitä pitänyt ulkona ja yöt sisällä?
- Päivänsini
Ennen töihin lähtöä olen vienyt rönsyt pihalle ja jos on luvattu hallaa yöksi, niin sitten autotalliin, muuten olen pitänyt yötkin pihalla, tällä konstin kasvit vahvistuvat ja kestävät paremmin tuulta ja sadetta. Toivottavasti jo vihdoin kesä alkaisi, että saataisiin kasvit istutettua maahan ja silmäniloa pitkäksi aikaa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1752914- 861270
Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois2421077- 1231026
Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä84926- 91763
Kissan kuolema
https://youtube.com/shorts/lJznLVfBTxA?si=h-F1D4Arg4uGjGX- On tuo aivan uskomaton tapaus! Lähes 200 osanottoa ja surun104667Haluatko J-mies jutella asiat selviksi vai jäädä palstalle haaveilemaan
Kuten otsikko sanoo: Haluatko tavata ja jutella, jotta saadaan asioihin selvyys lopullisesti vai haluatko mieluummin haa55665Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid103581- 38572