taimien karaistus

kysymys,

kuinka kauan ja missä vaiheessa ja miten monta kertaa ja missä(aurinko, varjo) pieniä esikasvatettuja taimia karaistaan?

3

226

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Päivänsini

Olen tässä pitkin toukokuuta karaissut taimia eli olen niitä pitänyt paikassa, johon ei aurinko paista, kuin vasta illalla. Jos hallaa on ollut luvassa, niin olen roudannut taimet autotalliin. Päivänsinet, aitoelämänlangat, mustasilmäsussut, chilit ja tomaatit olen pitänyt kasvihuoneessa, kun ovat niin kovin arkoja tuulelle & kylmälle. Lämpimiä säitä odotellen...

• kiitos-kiitos

kiitos vastauksesta. vielä se että ihan koko päivänkö olet niitä pitänyt ulkona ja yöt sisällä?

• Päivänsini

Ennen töihin lähtöä olen vienyt rönsyt pihalle ja jos on luvattu hallaa yöksi, niin sitten autotalliin, muuten olen pitänyt yötkin pihalla, tällä konstin kasvit vahvistuvat ja kestävät paremmin tuulta ja sadetta. Toivottavasti jo vihdoin kesä alkaisi, että saataisiin kasvit istutettua maahan ja silmäniloa pitkäksi aikaa :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies mitä ajattelet naisista?

Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.
      Ikävä
      119
      2612
    2. Saako kantaa asetta

Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup
      Ähtäri
      26
      2574
    3. Kerro kaivattusi

Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.
      Ikävä
      59
      2033
    4. Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?

Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua
      Tuusniemi
      33
      2001
    5. Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.

Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu
      Maailman menoa
      376
      1503
    6. Rakastan sua

Tiedäthän sen ❤️😢
      Ikävä
      60
      1103
    7. Toinen toista

Hyvää sunnuntai huomenta susi rinssiltä 🤴🏼☕❄️⚜️❤️
      Ikävä
      259