kuinka kauan ja missä vaiheessa ja miten monta kertaa ja missä(aurinko, varjo) pieniä esikasvatettuja taimia karaistaan?
taimien karaistus
3
226
Vastaukset
- Päivänsini
Olen tässä pitkin toukokuuta karaissut taimia eli olen niitä pitänyt paikassa, johon ei aurinko paista, kuin vasta illalla. Jos hallaa on ollut luvassa, niin olen roudannut taimet autotalliin. Päivänsinet, aitoelämänlangat, mustasilmäsussut, chilit ja tomaatit olen pitänyt kasvihuoneessa, kun ovat niin kovin arkoja tuulelle & kylmälle. Lämpimiä säitä odotellen...
- kiitos-kiitos
kiitos vastauksesta. vielä se että ihan koko päivänkö olet niitä pitänyt ulkona ja yöt sisällä?
- Päivänsini
Ennen töihin lähtöä olen vienyt rönsyt pihalle ja jos on luvattu hallaa yöksi, niin sitten autotalliin, muuten olen pitänyt yötkin pihalla, tällä konstin kasvit vahvistuvat ja kestävät paremmin tuulta ja sadetta. Toivottavasti jo vihdoin kesä alkaisi, että saataisiin kasvit istutettua maahan ja silmäniloa pitkäksi aikaa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1192612Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup262574Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.592033Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua332001Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu3761503- 601103
- 2591049
- 541037
- 151956
- 45928