booli

pärisevä booli

ois tytön rippijuhlat tulossa ja pitäis joku hyvä booli tekasta,tyttö pitää punaviinistä ja sen kundi valkovenäläisestä,et oisko paha jos laittass punkkuu pohjaks esim merlot ja sit kahviliköörii ja saaremaa vodkaa maidolla ja ehkä anista ja spritee tai batteryy
lisä pärinää tuomaan, luulis pärisevän ja tuovan appiukolle pisteet kunnon boolista?vinkkejä pliis.

6

586

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paamimuppa

      Jospa laitat rippijuhlan booliin muumilimua ja spraittia. Ei sen ikäiset vahvempia kaipaa!

      • boolivaari

        noh tarkoitus olisi laittaa tietysti eniten just spritee/batteryy ja punaviinii eikä todellakaan humaltumistarkoituksessa.aikuiset sit eri kombinaatiolla!


      • jammu
        boolivaari kirjoitti:

        noh tarkoitus olisi laittaa tietysti eniten just spritee/batteryy ja punaviinii eikä todellakaan humaltumistarkoituksessa.aikuiset sit eri kombinaatiolla!

        Ime munaa


    • Mielipide minullakin

      En suinkaan väitä, että olisin ollut ripari-iässä enää mikään vesipoika. Vielä vähemmän olen sitä tänä päivänä. Viihdejuomat vain olivat silloin aikoinaan oman sukupolven ikioma juttu, ei siihen vanhempia kaivattu sellaisia tyrkyttämään.

      Kun omat muksuni ritten kävivät riparinsa, ei tullut mieleenkään mitään boolimaljaa tai viinitarjoilua pistää pöytään! Jossakin sopivassa välissä saatettiin sitten omien vanhempien ja appivanhempien kanssa ottaa vaivihkaa kupposet, mutta vain kahden vanhimman sukupolven kesken eikä osana kaikille suunnattua tarjoilua.

      Olen kaikkea muuta kuin raittiusintoilija ja suhteeni niin kirkkoon kuin näkyvään uskonnon harjoittamiseen muutenkin on etäinen, mutta silti vierastan alkoholin liittämistä osaksi juhlintaa, kun juhlinnan kohteena ovat vasta 15-vuotiaat nuoret.

    • Pärinää, pärinää!

      Pistä vaan punkkuu ja maitoo sekasi niin saat tosikivaa kokkelipiimää!

    • ehdoton EI

      Aloitus kai provo mut siltä varalta ettei ,niin olen vahvasti sitä mieltä,että rippijuhlissa ei todellakaan pidä tarjota alkoholipitoisia juomia.
      Eri asia jos perheen sukulaisia tai ystäviä jää yöksi tai iltaa istumaan varsinaisen rippijuhlistuksen jälkeen ja alaikäiset vieraat poistuneet.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      128
      1266
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1088
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      914
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      837
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      271
      778
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      705
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      18
      687
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      44
      629
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      589
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      26
      584
    Aihe