Olen 18v mies,
tunnen outoa "kosketuksen tunnetta" vasemmassa keuhkossa ylhäällä, ja välillä vähän alempana. Tunne on kuin ihan vaan sormella vähän koskettaisi, se ei satu eikä siitä ole mitään haittaa.
Tämä tunne tulee aina kun sylkäisen, joskus syvään hengittäessä tai röhiessä.
Tuntemusta on ollut n. 1,5 vuotta, ja on alkanut asia huolestuttaa, että voisiko olla jostain vakavasta kyse?
Onko kellään samaa, voisiko johtua esim limasta??
Toivottavasti saan vastauksia täällä
Keuhkossa outo "kosketus tuntemus"
Apuakaivataan94
2
169
Vastaukset
- astmaatikko vaan
Vaikuttaa vähän niinkuin lihasperäisesltä vaiavalta..Kun ei ole keuhko-oireita muuten..:)
- Apuakaivataan94
Kävin tänään lääkärissä, otettiin keuhkokuvat ja tuloksia nyt odottelen..
Ja sitten vähän tarkennan tuota "kosketuksen tunnetta," ehkä tarkemmin sanottuna tuntuu elohiireltä. ja se siis tuntuu yleensä vain sylkäistessä, hengittäessä syvään ja röhiessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984